سلام ایا ممکنه از فن سوکت 775 برای سوکت 1150 استفاده کرد؟
کاربر شهرسختافزار
سلام ایا ممکنه از فن سوکت 775 برای سوکت 1150 استفاده کرد؟
کاربر شهرسختافزار
ممنون از شما. یه سوال داشتم شما برند کولر پردازنده (سوپر کول) شنیدید؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این برند نیست . از این اسم های چینی هست که روی محصولاتشون میگذارندبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mehdihai برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks