عزیزم کاری نداره
یکم سیاست میخاد
فقط باید صبر کنی تا یکی دوماه دیگه سری جدید وارد ایران بشه....بعد ببینی قیمت های سری جدید و قدیم چطور میشن.....البته رایزن های قبلی قدیمی نیستن چون مدت زیادی نیست که اومدن
بعد بین هر کدوم مقایسه کنی و بخری
عزیزم کاری نداره
یکم سیاست میخاد
فقط باید صبر کنی تا یکی دوماه دیگه سری جدید وارد ایران بشه....بعد ببینی قیمت های سری جدید و قدیم چطور میشن.....البته رایزن های قبلی قدیمی نیستن چون مدت زیادی نیست که اومدن
بعد بین هر کدوم مقایسه کنی و بخری
من تازه فهمیده ام که این چشم ها برای ندیدن،این گوش ها برای نشنیدن،این زبان برای سکوت ،و این دل برای صبوری خلق شده،تا ثانیه های آخری که هستی...(اللهم صلی علی محمد وال محمد)
Mohammad-RI (27-05-18)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks