تاليا نيوز- بر اساس تحقيقات آ*ژانس جهاني حمايت از مشتريان "DPDC " ، اپراتورها و توليد كنندگان مختلف گوشي تلفن همراه در برزيل مكان هاي اول تا هشتم جدول انتقادهاي مشتريان صنعت مخابرات را در كشور برزيل به خود اختصاص دادند.
نوكيا با 1137 مورد انتقاد، اولين مكان جدول انتقادها را به خود اختصاص داده است كه از ميان اين انتقادها 1091 مورد انتقاد در دست بررسي و پيگري مي باشد.
نوكيا مي گويد به منظور جلب رضايت مشتريان ، به سرعت به انتقادهاي آنان رسيدگي مي شود چرا كه جلب رضايت مشتريان براي نوكيا يك اولويت محسوب مي شود.
از طرف ديگر شركت Vivo كه بزرگترين شركت تلفن همراه برزيل محسوب مي شود با 709 مورد انتقاد كه به 620 مورد از آنها رسيدگي شده است ، مكان دوم جدول مذكور را به خود اختصاص داده است.
بر اساس اين خبر جايگاه بعدي را در جدول مذكور شركت تايواني "بن كيو زيمنس " كه توليد كننده گوشي تلفن همراه است با 698 مورد انتقاد به خود اختصاص داده است و پس از آن نيز شركت كره اي "ال جي الكترونيك " با 690 مورد انتقاد قرار گرفته است.
پس از ال جي نيز ، شركت هاي Gradiente كه يك توليد كننده داخلي است با 507 مورد انتقاد، شركت Claro ، شركت TIM و شركت موتورولا كه يك توليد كننده آمريكايي است هريك به ترتيب با 507 ، 395 ، 304 و 285 مورد انتقاد ، در مكان هاي بعدي جدول مذكور قرار گرفته اند.






پاسخ با نقل قول
Bookmarks