PDA

مشاهده نسخه کامل : مشکل در نصب ویندوز 10



ara7394
01-08-20, 19:50
باسلام
من تو تاپیک قبلی گفتم که سیستمم بوق میزنه و کلا تصویر نمیده و بایوس بالا نمیاد
جای رم رو عوض کردم، حالا میبینم که ویندوز بالا نمیاد
ویندوز رو دوباره نصب کردم، بعد از اینکه مراحل اولیه ی نصب ویندوز انجام میشه سیستم یه بار ریستارت میشه و دوباره بالا میاد و تا پیغام Getting ready هم پیش میره دوباره ریستارت میشه
بعد از اینکه دوباره سیستم بالا میاد تو قسمت loading که معمولا بعد از اون تنظیماتی مثل زبان ویندوز و رمز ویندوز و اینا شروع میشه قبل از این مراحل تو همون قسمت لودینگ هنگ میکنه و ادامه نمیده(عکس پایین)
چندبار ویندوز رو عوض کردم حتی با ورژن های مختلف ولی همچنان مشکل داره
بنظرتون مشکلش چیه؟؟!

Only the registered members can see the link (Only the registered members can see the link)

SajjadKhati
02-08-20, 08:11
سلام
معمولا مشکل هنگ کردن ، از هارد ممکنه باشه . البته از رم هم ممکنه باشه .

هاردتون را برای بد سکتور چک کنید .
هم سعی کنید همه ی رم تون را با رم های دیگه ای که مطمئنید سالم هستن ، تعویض کنید و چک کنید .

AMD>INTEL
02-08-20, 09:39
باسلام
من تو تاپیک قبلی گفتم که سیستمم بوق میزنه و کلا تصویر نمیده و بایوس بالا نمیاد
جای رم رو عوض کردم، حالا میبینم که ویندوز بالا نمیاد
ویندوز رو دوباره نصب کردم، بعد از اینکه مراحل اولیه ی نصب ویندوز انجام میشه سیستم یه بار ریستارت میشه و دوباره بالا میاد و تا پیغام Getting ready هم پیش میره دوباره ریستارت میشه
بعد از اینکه دوباره سیستم بالا میاد تو قسمت loading که معمولا بعد از اون تنظیماتی مثل زبان ویندوز و رمز ویندوز و اینا شروع میشه قبل از این مراحل تو همون قسمت لودینگ هنگ میکنه و ادامه نمیده(عکس پایین)
چندبار ویندوز رو عوض کردم حتی با ورژن های مختلف ولی همچنان مشکل داره
بنظرتون مشکلش چیه؟؟!

Only the registered members can see the link (Only the registered members can see the link)

سلام
حتما با رم دیگه سیستم را تست کنید .

ara7394
03-08-20, 14:30
ببخشید بنظرتون ممکنه با اپدیت بایوس به آخرین نسخه این مشکل حل بشه یا ربطی نداره؟!

AMD>INTEL
03-08-20, 14:45
ببخشید بنظرتون ممکنه با اپدیت بایوس به آخرین نسخه این مشکل حل بشه یا ربطی نداره؟!

ربطی به بایوس نداره مشکل شما .
این مورد معمولا به خاطر مشکل در حافظه رم هست .

ara7394
10-08-20, 18:03
سلام مجدد
بردم جایی با یه رم و هارد دیگه تست کرد بازم همون مشکل رو داره

AMD>INTEL
10-08-20, 20:01
سلام مجدد
بردم جایی با یه رم و هارد دیگه تست کرد بازم همون مشکل رو داره

برد با ارائه توضیحات کتبی به گارانتی ارسال کنید .

ara7394
26-08-20, 22:02
برد با ارائه توضیحات کتبی به گارانتی ارسال کنید .
سلام
اقا من مادربرد رو فرستادم گارانتی تست کردن گفتن مشکلی نداره
موندم مشکل چیه:1. (28):

AMD>INTEL
26-08-20, 23:47
سلام
اقا من مادربرد رو فرستادم گارانتی تست کردن گفتن مشکلی نداره
موندم مشکل چیه:1. (28):
سلام
با توجه به اینکه قطعات دیگه تست شده دو حالت داره یا گارانتی کامل تست نکرده یا تست قطعات انجام شده به درستی انجام نشده است .
نکته دیگه ممکنه یک رم سالم باشه ولی روی برد فعلی شما سازگار نباشه .
بایوس اپدیت شد ؟
پیشنهاد میکنم سیستم رو ببرید پیش یک شخص وارد قطعه به قطعه تست کنند .اگر تهران هستید به یکی از فروشگاهای کامپیوتر ایران قطعه به قطع تست کنند .

ara7394
01-09-20, 18:05
سلام
با توجه به اینکه قطعات دیگه تست شده دو حالت داره یا گارانتی کامل تست نکرده یا تست قطعات انجام شده به درستی انجام نشده است .
نکته دیگه ممکنه یک رم سالم باشه ولی روی برد فعلی شما سازگار نباشه .
بایوس اپدیت شد ؟
پیشنهاد میکنم سیستم رو ببرید پیش یک شخص وارد قطعه به قطعه تست کنند .اگر تهران هستید به یکی از فروشگاهای کامپیوتر ایران قطعه به قطع تست کنند .

من مشکل رو همونجور که گفتید برای گارانتی نوشتم و ارسال کردم ولی گفتن مشکلی نداره ، اینکه کامل تست کردن یا نکردن رو متاسفانه نمیشه فهمید!
بایوس هم اپدیت کرد
نه تهران نیستم ولی فکر میکنم باید بیارم تهران، شما میتونید یه فروشگاه قابل اعتماد و حرفه ای معرفی کنید؟

AMD>INTEL
01-09-20, 18:27
من مشکل رو همونجور که گفتید برای گارانتی نوشتم و ارسال کردم ولی گفتن مشکلی نداره ، اینکه کامل تست کردن یا نکردن رو متاسفانه نمیشه فهمید!
بایوس هم اپدیت کرد
نه تهران نیستم ولی فکر میکنم باید بیارم تهران، شما میتونید یه فروشگاه قابل اعتماد و حرفه ای معرفی کنید؟

فروشگاه ACC در بازار ایران مراجعه کنید طبقه اول هستند .

ara7394
31-12-20, 12:06
سلام
اقا من واقعا هنوز درگیر این هستم ولی مشکلم حل نشده چون سرباز هم هستم کارام داره دیر به دیر انجام میشه
من اینو بردم پیش یه متخصص دیگه تست کرد قطعه به قطعه بعد از اینکه مادربرد هم فرستادم گارانتی
حالا این بنده خدا هم دوباره میگه مادربرد مشکل داره و بفرستم گارانتی
میگه تو نصب ویندوز تا مرحله ی just moment میره و ویندوز بالا نمیاد بعد از اینکه ریستارت میکنن ویندوز بالا میاد ولی همون اول کار قبل از اینکه ویندوز کامل بالا بیاد 35-40 درصد سی پی یو درگیر میشه و برنامه ها هم خیلی کند اجرا میشن
میگن cpu هم عوض کردن مشکل از اون نبوده
من واقعا کلافه شدم نمیدونم چیکار کنم دیگه بنظرتون دوباره مادربرد رو بفرستم گارانتی؟ گارانتیشم کمتر از سه ماه مونده

AMD>INTEL
31-12-20, 12:15
سلام
اقا من واقعا هنوز درگیر این هستم ولی مشکلم حل نشده چون سرباز هم هستم کارام داره دیر به دیر انجام میشه
من اینو بردم پیش یه متخصص دیگه تست کرد قطعه به قطعه بعد از اینکه مادربرد هم فرستادم گارانتی
حالا این بنده خدا هم دوباره میگه مادربرد مشکل داره و بفرستم گارانتی
میگه تو نصب ویندوز تا مرحله ی just moment میره و ویندوز بالا نمیاد بعد از اینکه ریستارت میکنن ویندوز بالا میاد ولی همون اول کار قبل از اینکه ویندوز کامل بالا بیاد 35-40 درصد سی پی یو درگیر میشه و برنامه ها هم خیلی کند اجرا میشن
میگن cpu هم عوض کردن مشکل از اون نبوده
من واقعا کلافه شدم نمیدونم چیکار کنم دیگه بنظرتون دوباره مادربرد رو بفرستم گارانتی؟ گارانتیشم کمتر از سه ماه مونده
سلام
بله با توضیحات کتبی و لیست کارهایی کردی ضمیمه کنید و ارسال شود گارانتی

ara7394
31-12-20, 12:21
سلام
بله با توضیحات کتبی و لیست کارهایی کردی ضمیمه کنید و ارسال شود گارانتی

مهندس چجوری بهشون توضیح بدم که یه تست کامل هم بگیرن خودشون چون یه بار واسه گارانتی سازگار فرستادم حالا نمیدونم درست تست نکردن یا هرچی ولی باز مشکل داشته
میخوام بگم کامل تست کنن همچین چیزی میشه گفت؟

AMD>INTEL
31-12-20, 12:25
مهندس چجوری بهشون توضیح بدم که یه تست کامل هم بگیرن خودشون چون یه بار واسه گارانتی سازگار فرستادم حالا نمیدونم درست تست نکردن یا هرچی ولی باز مشکل داشته
میخوام بگم کامل تست کنن همچین چیزی میشه گفت؟

شما همانطور که گفتم توضیحات کتبی ضمیمه کنید و شرح مشکل بعد از تحویل دوباره هم باهاشون تماس تلفنی بگیرید و مطمئن شوید که پیگیری میکنند .

AMD>INTEL
31-12-20, 12:30
مهندس چجوری بهشون توضیح بدم که یه تست کامل هم بگیرن خودشون چون یه بار واسه گارانتی سازگار فرستادم حالا نمیدونم درست تست نکردن یا هرچی ولی باز مشکل داشته
میخوام بگم کامل تست کنن همچین چیزی میشه گفت؟

شما همانطور که گفتم توضیحات کتبی ضمیمه کنید و شرح مشکل بعد از تحویل دوباره هم باهاشون تماس تلفنی بگیرید و مطمئن شوید که پیگیری میکنند .

ara7394
26-01-21, 15:39
باسلام
من مادربرد رو فرستادم برای گارانتی سازگار و این دفعه قبول کردن که مادربرد ایراد داشته
بعد حدود یک ماه تماس گرفتن و میگن که مادربرد رو تعویض میکنن ولی مدل مادربرد بنده رو موجود ندارن! و میگن که مدل b360 pro gaming رو به علاوه ی 350 هزارتومن با قبلی(b360 plus gaming) عوض میکنن
بنده ازشون پرسیدم میگن قرار هست مادربرد نو به بنده تحویل بدن ولی گارانتی تمدید نمیشه و همون مدت زمان باقیمانده از گارانتی مادربرد قبلی رو اعمال میکنن
حالا جناب مهندس من میخواستم بدونم نظر شما چیه؟ و اینکه روند کاری به این شکل درست هست؟ قرار هست جواب بدم بهشون

AMD>INTEL
26-01-21, 17:04
باسلام
من مادربرد رو فرستادم برای گارانتی سازگار و این دفعه قبول کردن که مادربرد ایراد داشته
بعد حدود یک ماه تماس گرفتن و میگن که مادربرد رو تعویض میکنن ولی مدل مادربرد بنده رو موجود ندارن! و میگن که مدل b360 pro gaming رو به علاوه ی 350 هزارتومن با قبلی(b360 plus gaming) عوض میکنن
بنده ازشون پرسیدم میگن قرار هست مادربرد نو به بنده تحویل بدن ولی گارانتی تمدید نمیشه و همون مدت زمان باقیمانده از گارانتی مادربرد قبلی رو اعمال میکنن
حالا جناب مهندس من میخواستم بدونم نظر شما چیه؟ و اینکه روند کاری به این شکل درست هست؟ قرار هست جواب بدم بهشون

سلام
نمیشه خیلی خرده گرفت . این مبلغ هم بابت تفاوت مدل هست نه گارانتی و یک مسئله مرسوم در شرکت های گارانتی کننده حتی در سطح جهان هست و تمدید گارانتی انجام نمیشود .

ara7394
26-01-21, 19:11
سلام
نمیشه خیلی خرده گرفت . این مبلغ هم بابت تفاوت مدل هست نه گارانتی و یک مسئله مرسوم در شرکت های گارانتی کننده حتی در سطح جهان هست و تمدید گارانتی انجام نمیشود .
ممنون
بله درسته اون مبلغ به خاطر تفاوت مدل هست
بیشتر از این نظر میخوام بدونم که واقعا محصول نو میدن یا نه... چجوری میشه متوجه شد اینکه صرفا پلمپ باشه کافیه؟

ara7394
26-01-21, 19:22
سلام
نمیشه خیلی خرده گرفت . این مبلغ هم بابت تفاوت مدل هست نه گارانتی و یک مسئله مرسوم در شرکت های گارانتی کننده حتی در سطح جهان هست و تمدید گارانتی انجام نمیشود .
ممنون
بله درسته اون مبلغ به خاطر تفاوت مدل هست
بیشتر از این نظر میخوام بدونم که واقعا محصول نو میدن یا نه... چجوری میشه متوجه شد اینکه صرفا پلمپ باشه کافیه؟

AMD>INTEL
26-01-21, 19:49
ممنون
بله درسته اون مبلغ به خاطر تفاوت مدل هست
بیشتر از این نظر میخوام بدونم که واقعا محصول نو میدن یا نه... چجوری میشه متوجه شد اینکه صرفا پلمپ باشه کافیه؟

نمیتونم نظری بدم بر اساس بافر مادربرد را به شما تحویل میدهند .

- - - Updated - - -


ممنون
بله درسته اون مبلغ به خاطر تفاوت مدل هست
بیشتر از این نظر میخوام بدونم که واقعا محصول نو میدن یا نه... چجوری میشه متوجه شد اینکه صرفا پلمپ باشه کافیه؟

نمیتونم نظری بدم بر اساس بافر مادربرد را به شما تحویل میدهند .

ara7394
26-01-21, 20:13
نمیتونم نظری بدم بر اساس بافر مادربرد را به شما تحویل میدهند .
چون به بنده گفتن مادربرد پلمپ تحویل میدن به خاطر همون پرسیدم
بازم ممنون

AMD>INTEL
27-01-21, 10:31
چون به بنده گفتن مادربرد پلمپ تحویل میدن به خاطر همون پرسیدم
بازم ممنون

اگر گفتند پلمپ هست همونجا بررسی کنید .