سلام به همه من بازی کالاف 8ونصب کردم اجرا میشه تمومشم کردم فقط مشکل من اینه میخوام multiplayerشوبازی کنم که به محض اینکه روش کلیک میکنم بیرون میاد اگه کسی چیزی بلده بیاد توضیح بده وراهنمایی کنه
کاربر شهرسختافزار
سلام به همه من بازی کالاف 8ونصب کردم اجرا میشه تمومشم کردم فقط مشکل من اینه میخوام multiplayerشوبازی کنم که به محض اینکه روش کلیک میکنم بیرون میاد اگه کسی چیزی بلده بیاد توضیح بده وراهنمایی کنه
The-Joker (12-09-12)
سلام دوست عزیز .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ashil.h11 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چون بازی شما نسخه ی کرک شده هستش ، مالتی پلیر به صورت مجزا وجود داره و شما باید برایه مالت پلیرش هم یه کرک جداگانه دانلود و نصب کنید .
العان سرور هایه Alter و TeknoGods برایه آنلاین بازی کردن MW3 باز هستند .
من خودم با Tekno بازی می کنم .
اگه دوست داشتی بگو تا کرکشو برات آپلود کنم و طریقه ی نصبش هم بهت بگم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
nima_hl (12-09-12), Over_Cracker (12-09-12)
کاربر شهرسختافزار
اگر آپلود کنین که دیگه عالی میشه پس لطفا لطف کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط The-Joker برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
The-Joker (12-09-12)
دوباره سلام عزیز دل برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط natan drake برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بفرما اینم کرک ، آموزش راه اندازی سرورشم بهت پخ می کنم . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
http://www.mediafire.com/?mlk5z3mi38lmy3g
nima_hl (12-09-12)
13 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 13 میهمان)
Bookmarks