2 تا 1 گیگ دارم مایکرون نیستن ولی در حد 1250 تا 1300 می شه اورشون کرد. یکیشون OCZ FELEX هست یکی دیگه PNY چیپشون یکیه به گمانم. PM بده اگر خواستی.