2 تا 1 گیگ دارم مایکرون نیستن ولی در حد 1250 تا 1300 می شه اورشون کرد. یکیشون OCZ FELEX هست یکی دیگه PNY چیپشون یکیه به گمانم. PM بده اگر خواستی.
HWBOT SSA Member
2 تا 1 گیگ دارم مایکرون نیستن ولی در حد 1250 تا 1300 می شه اورشون کرد. یکیشون OCZ FELEX هست یکی دیگه PNY چیپشون یکیه به گمانم. PM بده اگر خواستی.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks