من هم با این گرافیک و پردازنده 5300 و رم 2 گیگ ، mwf1-2-3 رو با تنظیمات پایین اجرا می کنم . همینطور pes های 9 تا 12 - left for dead 1 هم اگر با تنظیمات پایین اجرا بشه گیری نداره و با تنظیمات بالا گیر می کنه .
عضو VIP شهرسختافزار
nima_hl (28-01-12)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks