اول اینکه توی همه ی موارد fit سرتره جز اینکه وضوح تصویر w8 بیشتره
در مورد gio گوشیه خوبیه / خیلی گوشیه خوش دستی هست/ نسبت به fit وضوح تصویر بالاتری داره ولی دوربینش پایینتره
Developer
اول اینکه توی همه ی موارد fit سرتره جز اینکه وضوح تصویر w8 بیشتره
در مورد gio گوشیه خوبیه / خیلی گوشیه خوش دستی هست/ نسبت به fit وضوح تصویر بالاتری داره ولی دوربینش پایینتره
alendark (22-11-11)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks