من بخاطر علاقه ای که به سبک ترنس دارم تا جالا سه تا اسپیکر سوزوندم
بعد دیدم نمیشه یه ضبط صوت وات 3000 سامسونگ رو به عنوان اسپیکر وصل کردم به پی سی
و هدستی که قراره بخرم به ضبط وصل میشه نه به کارت صدای پی سی
من قبلا یدونه داشتم فکر کنم حول حوش 20 خریده بودم به کارت صدا وصل میکردم صدای چالبی نداشت
ولی وقتی به ضیط میزدم کولاک میکرد هیچ وقت مثل اون پیدا نکردم
بابت راهنمایی از همتون ممنونم مرسی