سلام داداش
بنظر من XBOX از کامپیوتر بهتره چون چیزی روXBOX نیست پس راحت تر میشه بازی کرد تازه مشکله ویندز هم نداری
کاربر شهرسختافزار
سلام داداش
بنظر من XBOX از کامپیوتر بهتره چون چیزی روXBOX نیست پس راحت تر میشه بازی کرد تازه مشکله ویندز هم نداری
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks