من تازه تو این انجمن عضو شدم.
به نظرم انجمن خوبیه ولی نمی دونم چرا صفحاتش اینقدر دیر لود میشه.


در مورد سوال این تاپیک. شما اورکلاک خوب رو در چی میبینید ؟ ببینید من در بازی ای مثل اسکایریم با بالاترین جزئیات ، تونستم با اورکلاک اون نه اورکلاک زیاد ، حدود 5 تا 6 فریم بییشتر بگیرم .
آیا خوب نیست ؟