کسی نارسیس رو خواست بگه
فعلا لینک های شهریار پریده برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کسی نارسیس رو خواست بگه
فعلا لینک های شهریار پریده برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
این ایرادی که نارسیس می گیره اینه که میگه: eror101
میگه پالت ها رو از دست دادی و همین طور دیتابیس رو
میگه دوباره برنامه رو نصب کن. چند بار نصب کردم فکر می کنید مشکل از کجاست؟
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Micron برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نیکی وپرسش
اگه داری واسم بذار
ممنون میشمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
salam bebakhshid man niaze shadid be narsis 5 daram mishe zahmatesho bekeshin?mamnoonaz lotfetoonبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks