دوستان دانلود منجر خوب برای دانلودهای طولانی چی پیشنهاد میکنید؟ DAP و IDA رو استفاده میکنم. در مورد اسپلیتر هم زنگ زدم کفت نیازی نیست اما اگر نویز زیاد داشتی بخر
حق آب و گل داره
دوستان دانلود منجر خوب برای دانلودهای طولانی چی پیشنهاد میکنید؟ DAP و IDA رو استفاده میکنم. در مورد اسپلیتر هم زنگ زدم کفت نیازی نیست اما اگر نویز زیاد داشتی بخر
سلام دوستان میدونم که این بحث خیلی قدیمه بوده ولی من خودم asus am602 دارم چرا شرکت گفت وصل کن به lan ؟؟؟؟ مگه lan چه مزیتی نسبت به usb داره ؟؟؟؟
ممنون
کاربر شهرسختافزار
از مزیتهای lan سادگی در اتصال و راه اندازی و پهنای باند بالا این امر موجود میشود که پهنای پرتی بر روی پهنای اکتیو تاثیر نامطلوب نذاره و از دیگر مزیتهای ان اتصال استفاده از مد های ویزه سرویس هستند که البته این مد ها در اتصال usb قابل اجرا نیستند!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arash rashno برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
سلام دوستان من یه مودم asus am602 گرفتم حالا که تمام کارها را انجام دادم هرچی یوزر وپسورد را میزنم وصل نمیشه از آسیاتک هم اکانت گرفتم وقتی که یکی از شرکت اومد نصب کنه یه مودم Corecess EA103 گذاشت و زود وصل شد من موندم که این مودم asus با اکثر شرکتها همخونی داره ولی نمیدونم چرا برای من وصل نمیشه من با پورت usb وصل کردم .. همین طرفه گفت یه کارت شبکه بگیر وبا lan وصل کن حالا بنظرتون چیکار باید بکنم به lan یه کامپیوتر دیگه هم زدم که بازهم وصل نشدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من هم همین مودم رو دارمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط HASSANJON برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سعی کن به lan وصل کنی که خیلی راحتتر هست و دیگه نمیخوای درایور مودم رو نصب کنی
آی پی دادی بهش - در بخش tcp-ip
کانفیگش کردی ؟؟؟؟
کاربر شهرسختافزار
کانفیگ مودم و آ ی پی دادن رو انجام نده فقط برو توی صفحه کانفیگ مودم و گزینه های پیش فرض کارخانه رو بذار بعد تو یه روز کامل تو ساعت اداری مودم و کامپیوتر رو روشن بذار و وصل به خط تلفن اکثر مودم ها بصورت اتومات تنظیم میشن اگر نشد باید بری تو نحوه اتصالات تو WAN Setting اونو عوض کنی
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks