یه سوال ؟ (البته ما که نداریم)
مودم های ای دی اس ال
USB خوب هست یا اونایی که پرت شبکه داره ؟
ممنون
عضو VIP شهر سختافزار
یه سوال ؟ (البته ما که نداریم)
مودم های ای دی اس ال
USB خوب هست یا اونایی که پرت شبکه داره ؟
ممنون
USB با Ethernet زیاد فرق ناره ولی مهم اینه که Router باشه یا نه اگر Router باشه عالیهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mehdi_M@X
कभी हार
عزیزم همین طوری هست که سعید عزیز گفتند ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mehdi_M@X
در ضمن برای وصل شدن با اونهایی که پورت شبکه دارند مانند ماله خودم برای وصل شدن باید شبکه چک بشه چیزی حدود 30 ثانیه و ... کلا USB راحت تر هست ...
ممنون
شهریار:26:
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks