من که چیزی ندیدم حتما قشنگه دیگهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
من که چیزی ندیدم حتما قشنگه دیگهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
जीवन एक धोखा है.
همکار سابق انجمن
نه خیلی
قشنگ نیست
به علت حجم زیاد و بسته شدن پیوست برای من و قدیمی شدن تاپیک فایل پیوست پاک شد .
آخرین ویرایش توسط Keih@n.G در تاریخ 02-05-08 انجام شده است
Quick (14-03-08)
هر کی داره اینو میبینه ADSL داره اگه نداره ساکت باشه چون با دیالاپ سی دقیقه می کشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ویرایش توسط مدیریت انجمن شهر سخت افزار
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks