http://www.mediafire.com/?sharekey=5...eada0a1ae8665a
اینم لینک 1.5 مگی.
توضیح :
حجم بالا و زمان rendering طولانی این عکس به خاطر استفاده از نور sky light به حالت cost shadows بود که این نور با پردازش محل اشیا و اثرات هر شی روی هم
نور رو به صورت نقطه ای و پودری روی اجسام میپاشه.
برای چمن ها ازhair and fur استفاده کردم
در material کوهها و بعضی جاهای دیگه از ماده جدیدی استفاده شد که با استفاده از directx 9.0 c ماده کوه ها رو از با سایه زنی روی خود ماده سه بعدی تر کرد.
ابر ها هم که gizmo بود که به حالت fire effect رد اومده بود و با یه سری تنظیمات.
و...
تو این کار تقریبا از سنگین ترین ابزار ها استفاده کردم
ولی اگر کسی با ابزار ساده تر میتونه همین گرافیک رو بگیره لطفا به من هم یاد بده که
بتونم کار با کیفیت بالا و حجم کم بسازم چون تو 3ds max یک اصل اساسی سبک بودن کار برا rendering هست.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks