با سلام
دوست گرامی این انجمن برای پشتیبانی فنی از محصولات گیگابایت میباشد . ارتباط لینک شما با پشتیبانی گیگابایت / آواژنگ متوجه نشدیم . شرکت آواژنگ همیشه سعی بر رعایت حقوق مصرف کننده و پشتیبانی کامل از محصولات گارانتی این شرکت داشته است .
آواژنگ برنده گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد

با تشکربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بله دوست عزیز
اما بلاخره شما هم عضوی از آواژنگ هستید و اگر هدف رضایت مشتری هست، بهتر است که با بخش ی که من سوال رو مطرح کردم، زوم نکنیم.
اگر صلاح میدانید ما این تاپیک ببریم در بخش گفتگو آزاد.
اما اگر امکان دارد پاسخ سوال ما هم بدهید.

همان طور که لینک HTC رو گذاشتم و اون خوب توضیح داده
من یک محصول میخرم مثل مادربورد. خوب هزینه گارانتی روی محصول کشیده شده. من هیچ استفاده ای از گارانتی نمی کنم.
آیا نباید بعد از اتمام گارانتی ، شرکت به نحوی ، این هزینه پرداختی که به شرکت دادیم را طوری برای کاربر جبران کند؟!