پاسخ: انتخاب مادربرد گیگابایت: H97 vs Z97
نیما جان عزیز سلام
حرف های شما در مورد خدمات عمدتاً نامطلوب ویستاپخش ( الماس خاورمیانه ) متین
اما در سمینار اخیر ایسوس در خصوص مادربردهای X99 برگزار شد از طرف دفتر ایسوس ایران به طور اکید و خاص اعلام شده تنها دو شرکت سازگار ارقام و ویستاپخش در ارائه خدمات مورد تأیید ایسوس در ایران بوده و صرفاً از این نظر به آنها گارانتی اصلی اطلاق میشه
ممکنه بعضی دیگر از شرکت های ارائه دهنده خدمات گارانتی محصولات سخت افزاری گارانتی اصلی باشند ولی خدماتشون مورد رضایت نبوده باشه !
هرچند نمونه هایی به طور عینی به ما گزارش شده از خدمات خوبی که ویستا در مواردی ارائه کرده و باعث حیرت شده !!
کارت گرافیک TITAN سوخته رو بلافاصله تعویض کردند!
کارت گرافیک دیگری رو بهمون گزارش شده که مشکل داشته و تعویض کردند !
چندین مورد مادربرد رو تعویض کردند !
به هرحال فکر کنم این بنده های خدا اگر روی فرم باشند خدماتشون خوبه و اگر نباشند پاسکاری می کنند و تضمینی در مجموع نمیشه روی خدماتشون داشت با وجود اینکه گارانتی اصلی محسوب می شوند ! کلاً گارانتی در کشور ما مثال اون جمله معروف مهریه هست که کی داده و کی گرفته !!
واقعاً تعداد افراد راضی در برابر ناراضی یک عدد تأسف بار است در مجموع کلی آمار خدمات ! هرچند منککر خدمت خوبی بعضی از شرکت ها نباید بود و در این شرایط واقعاً از خدمات خوبشون باید تشکر کرد
پاسخ: انتخاب مادربرد گیگابایت: H97 vs Z97
نقل قول:
نیما جان عزیز سلام
حرف های شما در مورد خدمات عمدتاً نامطلوب ویستاپخش ( الماس خاورمیانه ) متین
اما در سمینار اخیر ایسوس در خصوص مادربردهای X99 برگزار شد از طرف دفتر ایسوس ایران به طور اکید و خاص اعلام شده تنها دو شرکت سازگار ارقام و ویستاپخش در ارائه خدمات مورد تأیید ایسوس در ایران بوده و صرفاً از این نظر به آنها گارانتی اصلی اطلاق میشه
ممکنه بعضی دیگر از شرکت های ارائه دهنده خدمات گارانتی محصولات سخت افزاری گارانتی اصلی باشند ولی خدماتشون مورد رضایت نبوده باشه !
هرچند نمونه هایی به طور عینی به ما گزارش شده از خدمات خوبی که ویستا در مواردی ارائه کرده و باعث حیرت شده !!
کارت گرافیک TITAN سوخته رو بلافاصله تعویض کردند!
کارت گرافیک دیگری رو بهمون گزارش شده که مشکل داشته و تعویض کردند !
چندین مورد مادربرد رو تعویض کردند !
به هرحال فکر کنم این بنده های خدا اگر روی فرم باشند خدماتشون خوبه و اگر نباشند پاسکاری می کنند و تضمینی در مجموع نمیشه روی خدماتشون داشت با وجود اینکه گارانتی اصلی محسوب می شوند ! کلاً گارانتی در کشور ما مثال اون جمله معروف مهریه هست که کی داده و کی گرفته !!
واقعاً تعداد افراد راضی در برابر ناراضی یک عدد تأسف بار است در مجموع کلی آمار خدمات ! هرچند منککر خدمت خوبی بعضی از شرکت ها نباید بود و در این شرایط واقعاً از خدمات خوبشون باید تشکر کرد
در پی صحبت های دوست گرامی
باید بگم که چون حجم کاری بسیار زیاد هست بالاخره مشکلاتی هم دیده میشه
ولی شرکتهایی مثل الماس ایران مقطعی هستن ، به اینصورت که فعلاً خدمات خوب میدن تا مشتری پیدا کنند بعدش پوست مشتری رو میکنن و شاید اصلاً تا سال دیگه هیچ اثری نتونه ازش کسی پیدا کنه چه برسه به خدمات دهی