پاسخ: پروزه سری ساخت بازی Need for Speed
نقل قول:
میلاد جان استراتژی EA در این مورد کاملا منطقیه !
Burnout برای عاشقان تصادفات و ... و NFS برای عاشقان تخصص !
فرض کنید توی NFS Carbon وقتی میزدی توی دیوار ماشین له می شد !
به نظر من هیجان بازی کلا از بین میرفت !
نباید این جزییات رو در چنین مدل بازی هایی در نظر گرفت چون از جذابیت بازی فوق العاده کم می کنه .
نمونشم ProStreet که نا موفق ترین نسخه ی NFS بوده تا حالا .
به نظر من بهترین کار اینه که Burnout رو از NFS کاملا جدا کنیم ! ، درست می گم ؟!
ساسان جان آخه به نظرم NFS بیشتر واسه کسایی ساخته شده که میخوان بازی همونطوری که اونا می خوان اداره بشه! مثل تخیل یعنی مثلا شما ممکنه تو تخیلاتت فکر کنی که به هیچ جا نمیزنی و حرفه ای ترین راننده ی ولی وقتی میشینی پشت فرمون با 80 تا سرعت میری تو دل دیوار! اگه حرفه ای نباشی! این بازی هم کاملا بر پایه ی تخیل هست و به نظرم اصلا تخصصی نیست چون یه ماشین توی سرعت بالای 300 کیلومتر دیگه اصلا نمیتونه بپیچه! چه برسه به این که مثل سری NFS بخوای توی اون سرعت لایی های خفن بکشی!
در کل راست میگی این دو بازی باید جدا شن و نظر من اینه که جفت این بازی ها گیمر پسند هستند! یعنی حقیقت توی اینها در نظر گرفته نشده و البته خیلی خوبه چون حد اقل آدم اینجا میتونه هیجانی رو که توی دنیای واقعی نداره رو تجربه کنه.
پاسخ: پروزه سری ساخت بازی Need for Speed
درسته میلاد جان ، من هم از اون نظر که ماشین طوریش نمیشه نگفتم تخصصی ، از نظر اینکه ماشین ها در واقعیت هم وجود دارند و اینکه صداهاشون بسیار شبیه به صدای واقعی ماشین هست و اینجوری دلیل ها دیگه .
موفق باشید .
:give_rose: