آخرین بایوس رو اپدیت کردند. این مادربرد قدیمی تر از این هاست که چنین گزینه ای داشته باشه
Printable View
آخرین بایوس رو اپدیت کردند. این مادربرد قدیمی تر از این هاست که چنین گزینه ای داشته باشه
این گزینه هاس؟نقل قول:
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
سوکت 478 ویندوز 8 رو ساپورت نمی کنه
Step 1: Download Coreinfo tool zip file from برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ] and extract the file to get coreinfo.exe file.
Step 2: Open Command Prompt by entering CMD in Start menu search box and pressing enter key. If you are on Windows 8 CP or DP, switch to Start screen, type CMD and then press enter key to launch the same.
Step 3: In the command prompt and enter the full path to the coreinfo.exe file and then press the Enter key. For example, if you have saved the coreinfo.exe file on desktop, you have to enter C:\Users\YourUserName\Desktop\Coreinfo.exe and press enter key.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]Step 4: In the result, check for PAE, NX, and SSE2 entries. If your processor supports a feature, you will see * character next to the feature name, and – character if not supported. As you can see the below screenshot, our processor supports PAE, NX, and SSE2 features.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
نوشته هاش زیره عکس رفتهنقل قول:
باید چیکار کنم
اون فایلو دانلود کنم بعد توی cmd چی بزنم؟
گرامی با این سخت افزار بی خیال نصب 8 بشو . چون درایورهات هم به مشکل میخوری برای نصب :1. (29):نقل قول:
ینی ویندوز xp بهتر از 8 روی این سیستم؟نقل قول:
بله صد در صدنقل قول:
تازه امنیت ایکس پی از 7 و ویستا بیشتره
اگه بیشتره پس چرا مایکروسافت گفته امنیت ویندوز xp از ماه پیش دیگه بر عهده نمیگیره هر اتفاقی بیوفته مسئولیتی نداره!نقل قول:
درسته اما هنوز بسیاری از مراکز رسمی مثل ادارات و خودپردازها در سراسر جهان از این سیستم عامل استفاده می کنند.نقل قول:
سرویس پک جدید xp دانلود کنم؟نقل قول: