پاسخ: مشکل در نصب ویندوز 10
نقل قول:
من مشکل رو همونجور که گفتید برای گارانتی نوشتم و ارسال کردم ولی گفتن مشکلی نداره ، اینکه کامل تست کردن یا نکردن رو متاسفانه نمیشه فهمید!
بایوس هم اپدیت کرد
نه تهران نیستم ولی فکر میکنم باید بیارم تهران، شما میتونید یه فروشگاه قابل اعتماد و حرفه ای معرفی کنید؟
فروشگاه ACC در بازار ایران مراجعه کنید طبقه اول هستند .
پاسخ: مشکل در نصب ویندوز 10
سلام
اقا من واقعا هنوز درگیر این هستم ولی مشکلم حل نشده چون سرباز هم هستم کارام داره دیر به دیر انجام میشه
من اینو بردم پیش یه متخصص دیگه تست کرد قطعه به قطعه بعد از اینکه مادربرد هم فرستادم گارانتی
حالا این بنده خدا هم دوباره میگه مادربرد مشکل داره و بفرستم گارانتی
میگه تو نصب ویندوز تا مرحله ی just moment میره و ویندوز بالا نمیاد بعد از اینکه ریستارت میکنن ویندوز بالا میاد ولی همون اول کار قبل از اینکه ویندوز کامل بالا بیاد 35-40 درصد سی پی یو درگیر میشه و برنامه ها هم خیلی کند اجرا میشن
میگن cpu هم عوض کردن مشکل از اون نبوده
من واقعا کلافه شدم نمیدونم چیکار کنم دیگه بنظرتون دوباره مادربرد رو بفرستم گارانتی؟ گارانتیشم کمتر از سه ماه مونده
پاسخ: مشکل در نصب ویندوز 10
نقل قول:
سلام
اقا من واقعا هنوز درگیر این هستم ولی مشکلم حل نشده چون سرباز هم هستم کارام داره دیر به دیر انجام میشه
من اینو بردم پیش یه متخصص دیگه تست کرد قطعه به قطعه بعد از اینکه مادربرد هم فرستادم گارانتی
حالا این بنده خدا هم دوباره میگه مادربرد مشکل داره و بفرستم گارانتی
میگه تو نصب ویندوز تا مرحله ی just moment میره و ویندوز بالا نمیاد بعد از اینکه ریستارت میکنن ویندوز بالا میاد ولی همون اول کار قبل از اینکه ویندوز کامل بالا بیاد 35-40 درصد سی پی یو درگیر میشه و برنامه ها هم خیلی کند اجرا میشن
میگن cpu هم عوض کردن مشکل از اون نبوده
من واقعا کلافه شدم نمیدونم چیکار کنم دیگه بنظرتون دوباره مادربرد رو بفرستم گارانتی؟ گارانتیشم کمتر از سه ماه مونده
سلام
بله با توضیحات کتبی و لیست کارهایی کردی ضمیمه کنید و ارسال شود گارانتی
پاسخ: مشکل در نصب ویندوز 10
نقل قول:
سلام
بله با توضیحات کتبی و لیست کارهایی کردی ضمیمه کنید و ارسال شود گارانتی
مهندس چجوری بهشون توضیح بدم که یه تست کامل هم بگیرن خودشون چون یه بار واسه گارانتی سازگار فرستادم حالا نمیدونم درست تست نکردن یا هرچی ولی باز مشکل داشته
میخوام بگم کامل تست کنن همچین چیزی میشه گفت؟
پاسخ: مشکل در نصب ویندوز 10
نقل قول:
مهندس چجوری بهشون توضیح بدم که یه تست کامل هم بگیرن خودشون چون یه بار واسه گارانتی سازگار فرستادم حالا نمیدونم درست تست نکردن یا هرچی ولی باز مشکل داشته
میخوام بگم کامل تست کنن همچین چیزی میشه گفت؟
شما همانطور که گفتم توضیحات کتبی ضمیمه کنید و شرح مشکل بعد از تحویل دوباره هم باهاشون تماس تلفنی بگیرید و مطمئن شوید که پیگیری میکنند .
پاسخ: مشکل در نصب ویندوز 10
نقل قول:
مهندس چجوری بهشون توضیح بدم که یه تست کامل هم بگیرن خودشون چون یه بار واسه گارانتی سازگار فرستادم حالا نمیدونم درست تست نکردن یا هرچی ولی باز مشکل داشته
میخوام بگم کامل تست کنن همچین چیزی میشه گفت؟
شما همانطور که گفتم توضیحات کتبی ضمیمه کنید و شرح مشکل بعد از تحویل دوباره هم باهاشون تماس تلفنی بگیرید و مطمئن شوید که پیگیری میکنند .
پاسخ: مشکل در نصب ویندوز 10
باسلام
من مادربرد رو فرستادم برای گارانتی سازگار و این دفعه قبول کردن که مادربرد ایراد داشته
بعد حدود یک ماه تماس گرفتن و میگن که مادربرد رو تعویض میکنن ولی مدل مادربرد بنده رو موجود ندارن! و میگن که مدل b360 pro gaming رو به علاوه ی 350 هزارتومن با قبلی(b360 plus gaming) عوض میکنن
بنده ازشون پرسیدم میگن قرار هست مادربرد نو به بنده تحویل بدن ولی گارانتی تمدید نمیشه و همون مدت زمان باقیمانده از گارانتی مادربرد قبلی رو اعمال میکنن
حالا جناب مهندس من میخواستم بدونم نظر شما چیه؟ و اینکه روند کاری به این شکل درست هست؟ قرار هست جواب بدم بهشون
پاسخ: مشکل در نصب ویندوز 10
نقل قول:
باسلام
من مادربرد رو فرستادم برای گارانتی سازگار و این دفعه قبول کردن که مادربرد ایراد داشته
بعد حدود یک ماه تماس گرفتن و میگن که مادربرد رو تعویض میکنن ولی مدل مادربرد بنده رو موجود ندارن! و میگن که مدل b360 pro gaming رو به علاوه ی 350 هزارتومن با قبلی(b360 plus gaming) عوض میکنن
بنده ازشون پرسیدم میگن قرار هست مادربرد نو به بنده تحویل بدن ولی گارانتی تمدید نمیشه و همون مدت زمان باقیمانده از گارانتی مادربرد قبلی رو اعمال میکنن
حالا جناب مهندس من میخواستم بدونم نظر شما چیه؟ و اینکه روند کاری به این شکل درست هست؟ قرار هست جواب بدم بهشون
سلام
نمیشه خیلی خرده گرفت . این مبلغ هم بابت تفاوت مدل هست نه گارانتی و یک مسئله مرسوم در شرکت های گارانتی کننده حتی در سطح جهان هست و تمدید گارانتی انجام نمیشود .
پاسخ: مشکل در نصب ویندوز 10
نقل قول:
سلام
نمیشه خیلی خرده گرفت . این مبلغ هم بابت تفاوت مدل هست نه گارانتی و یک مسئله مرسوم در شرکت های گارانتی کننده حتی در سطح جهان هست و تمدید گارانتی انجام نمیشود .
ممنون
بله درسته اون مبلغ به خاطر تفاوت مدل هست
بیشتر از این نظر میخوام بدونم که واقعا محصول نو میدن یا نه... چجوری میشه متوجه شد اینکه صرفا پلمپ باشه کافیه؟
پاسخ: مشکل در نصب ویندوز 10
نقل قول:
سلام
نمیشه خیلی خرده گرفت . این مبلغ هم بابت تفاوت مدل هست نه گارانتی و یک مسئله مرسوم در شرکت های گارانتی کننده حتی در سطح جهان هست و تمدید گارانتی انجام نمیشود .
ممنون
بله درسته اون مبلغ به خاطر تفاوت مدل هست
بیشتر از این نظر میخوام بدونم که واقعا محصول نو میدن یا نه... چجوری میشه متوجه شد اینکه صرفا پلمپ باشه کافیه؟