1 :تعداد فایل پیوست
پاسخ: بحث، گفتگو و انتقادات شما از محصولات GREEN (لطفا مطالب مرتبط با GREEN را در این بخش عنوان فرمایید)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
سلام خدمت دوستان و جناب آقای عمرانی پر کار، خسته نباشید.
مشخصات سیستم:
CPU:Intel E7500 - 2.9 GH
MB: Giga-G41M-ES2L
H.D.D: 320 WD + 120 Maxtor
Power: Green 535a
Graphic: Onboard
DVD-RW:1 Num
RAM: 1GB - 533 - Kingeston
اینا مشخصات سیستمم هستش. اسکرین شات هم کاملا در حالت Idle هستش. مشکل من با پاوره و تا حدودی cpu هستش. در دمای 25 درجه ی اتاق، فن پاور خیلی صدا میده، میره تو مخ. اسکرین شات رو گذاشتم (در دمای 25 درجه اتاق) تا ببینم که مشکل میتونه از پاور باشه یا نه. میدونم که بارها گفتید به این نرم افزارها نمیشه اعتماد کرد ولی ولت متر و از این چیزا نداشتم.
بایوس main رو هم تا حالا آپدیت نکردم. چکار کنم تا از شر صدای پاور راحت بشم؟ خیلی اذیت میکنه.
هر کاری کردم jpg نتونستم آپلود کنم. لینک:برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
پاسخ: بحث، گفتگو و انتقادات شما از محصولات GREEN (لطفا مطالب مرتبط با GREEN را در این بخش عنوان فرمایید)
چاره اش تعويض فن پاور هست . تعويض با فنهاي بيصدا انرمكس و كولر مستر. البته خود مهندس هم فن هاي سايلنت دارند ميتونند براتون عوض كنند .
پاسخ: بحث، گفتگو و انتقادات شما از محصولات GREEN (لطفا مطالب مرتبط با GREEN را در این بخش عنوان فرمایید)
نقل قول:
چاره اش تعويض فن پاور هست . تعويض با فنهاي بيصدا انرمكس و كولر مستر. البته خود مهندس هم فن هاي سايلنت دارند ميتونند براتون عوض كنند .
آخه این پاور سه ماه نیستش که کار میکنه. اولاش بی صدا بود حتی وقتی هوا گرم بود، ولی الان وقتی بار زیاد میشه دور فن خیلی میره بالا(البته بیکار هم که هست صدا داره، اهل بازی هم نیستیم.). در مورد عوض کردن فن؛ گارنتی مگه مسئولیت این این مشکلات رو گردن نمیگیره؟
راستی اگه قرار بود فن عوض کنیم که از همون اول کولر مستر و . . . میگرفتیم.
پاسخ: بحث، گفتگو و انتقادات شما از محصولات GREEN (لطفا مطالب مرتبط با GREEN را در این بخش عنوان فرمایید)
به نام آنکه جانشین همه نداشتن هاست
نقل قول:
فيلتر غبار براي دريچه power كيس مگنوم 2 رو از كجا ميشه تهيه كرد در ضمن چگونگي روش تميز كردن power را توضيح دهيد
دوست خوب من؛
سلام،
در حال حاضر کیس مگنوم 2 و اربیت فاقد فیلتر هوا در قسمت ورودی پاور می باشند (علی رغم اینکه دارای سه فیلتر هوا در بخش های جلو، بالا و کانال پردازنده هستند). چرا؟ با توجه به این موضوع که در اوایل عرضه این سری از کیس ها با طراحی معکوس و با سطح گستردگی پخش زیاد در بازار داخلی بودیم ، یکی از نگرانی های ما ، غافل شدن مصرف کنندگان محترم از تمیز نمودن فیلتر ورودی هوای پاور بود. به همین دلیل و با برنامه ریزی قبلی ، تصمیم به عدم عرضه این کیس ها با فیلتر پاور نمودیم. اما انشاا.. در سری جدیدی که تا اواسط پاییز 89 عرضه خواهند شد، کیس های اربیت و مگنوم2 ، هر کدام مجموعا دارای شش عدد فیلتر ضد غبار خواهند بود (جلو، سقف، کانال پردازنده، کاور راست، کاور چپ و پاور)
پیشنهاد می کنم در حال حاضر و به جهت رفع نگرانی ، از فیلترهای ضد غبار 12 سانتی متری موجود در بازار استفاده فرمایید و با استفاده از نوار چسب در قسمت زیر کیس نصب نمایید. قیمت این فیلترهای 12 سانتی متری در حدود 400 تومان می باشد.
نقل قول:
سلام خدمت دوستان و جناب آقای عمرانی پر کار، خسته نباشید.
مشخصات سیستم:
CPU:Intel E7500 - 2.9 GH
MB: Giga-G41M-ES2L
H.D.D: 320 WD + 120 Maxtor
Power: Green 535a
Graphic: Onboard
DVD-RW:1 Num
RAM: 1GB - 533 - Kingeston
اینا مشخصات سیستمم هستش. اسکرین شات هم کاملا در حالت Idle هستش. مشکل من با پاوره و تا حدودی cpu هستش. در دمای 25 درجه ی اتاق، فن پاور خیلی صدا میده، میره تو مخ. اسکرین شات رو گذاشتم (در دمای 25 درجه اتاق) تا ببینم که مشکل میتونه از پاور باشه یا نه. میدونم که بارها گفتید به این نرم افزارها نمیشه اعتماد کرد ولی ولت متر و از این چیزا نداشتم.بایوس main رو هم تا حالا آپدیت نکردم. چکار کنم تا از شر صدای پاور راحت بشم؟ خیلی اذیت میکنه.
هر کاری کردم jpg نتونستم آپلود کنم. لینک:
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
دوست خوب من؛
سلام،
همانطور که مشاهده می فرمایید و با توجه به صحبت های قبلی در مورد اطلاعات اینگونه نرم افزارها، اطلاعات مربوط به شاخه 12+ که در تصویر شما وجود دارد، اشتباه و غیر قابل استناد است:
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
اما در مورد صدای فن؛ اگر پاور خود را ظرف یک سال اخیر (شما فرمودید سه ماه) تهیه فرمودید و مطمئن هستید که این صدا مربوط به پاورتان است، لطفا پاور خود را برای بنده بیاورید (تهران، خیابان سمیه، بین قرنی و ویلا، جنب دادگاه شهید بهشتی، پلاک 215 طبقه همکف ، واحد R&D) تا ضمن تعویض پاور شما، علت را در همین تاپیک باطلاع سایر دوستان عزیز برسانیم. در پایان و بابت این مشکل (اگر مربوط به پاور باشد) از شما صمیمانه عذرخواهی می کنم.
-------------------------------
اما جهت اطلاع برخی دوستان، لازم به ذکر می دانم که فن های پاورهای گرین (مثل GP330A, GP380A, GP430A, GP485A, GP535A,....) که دارای قیمتی معادل 30.000 تومان الی 60.000 تومان می باشند، مربوط به کمپانی ADDA
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ] است که برروی بسیاری از پاورهای خوشنام مثل Cooler Master,... سری Silent pro Gold, UCP,... (برخی مدل ها که دارای قیمتی بالای 300 دلار هستند) ، مشاهده می شوند.
مثال فن 12 سانتی ADDA برروی پاور Cooler Master UCP 1100
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
مثال فن 12 سانتی ADDA برروی سری جدید Cooler Master Gold 800W
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
اما مطمئنا وقتی حجم فروش یک کالا زیاد باشد، مسلما اتفاقات جانبی نظیر حمل نقل نا صحیح و... منجر به بروز اشکالاتی برای آن کالا خواهد شد که در اینگونه موارد، خدمات گارانتی به عنوان یک راهکار ، مطرح می شود.
با تقدیم احترام
پاسخ: بحث، گفتگو و انتقادات شما از محصولات GREEN (لطفا مطالب مرتبط با GREEN را در این بخش عنوان فرمایید)
نقل قول:
اما در مورد صدای فن؛ اگر پاور خود را ظرف یک سال اخیر (شما فرمودید سه ماه) تهیه فرمودید و مطمئن هستید که این صدا مربوط به پاورتان است، لطفا پاور خود را برای بنده بیاورید (تهران، خیابان سمیه، بین قرنی و ویلا، جنب دادگاه شهید بهشتی، پلاک 215 طبقه همکف ، واحد R&D) تا ضمن تعویض پاور شما، علت را در همین تاپیک باطلاع سایر دوستان عزیز برسانیم. در پایان و بابت این مشکل (اگر مربوط به پاور باشد) از شما صمیمانه عذرخواهی می کنم.
ببخشید دیر جواب دادم. گفتم بذار سر یه فرصت مناسب سیستم رو چک کنم که یه موقع سوء تفاهمی نشه. نتیجه این شد که مشکل از فن پاور نبوده، جدا از آقای عمرانی عذر خواهی میکنم. مشکل از فن cpu بود. ممنون که پاسخ گو بودید.
ولتاژ شاخه ی 12 و 3 ولت رو هم از داخل بایوس چک کردم. نتیجه: 12 ولت = 11.921 - 3 ولت= 3.328 درسته؟
یه سوال دیگه اینکه، مقدار نویز یا صدای فن پاور 535a تا چه حدی طبیعیه؟
پاسخ: بحث، گفتگو و انتقادات شما از محصولات GREEN (لطفا مطالب مرتبط با GREEN را در این بخش عنوان فرمایید)
سلام بر مهندس عمرانی عزیز
مهندس جان شخصا ارادت خاصی به محصولات گرین دارم، محل زندگی من هم جنوب کشور هستش (ادرس دقیق: 360 کیلومتری شیراز - شوخی کردم)
اما مشکل اینجاست که وقتی با خدمت کامپیوتری ها در مورد پاور گرین صحبت می کنم در خوب بودن محصولات شکی ندارن ولی ابراز می کنند که بعضی از پاور ها نو دچار مشکل هستن!
مثلا برای دانشگاه که خود دانشگاه پیشنهاد داده بودن سیستم ببندن نمی دونم کدوم سری از پاور رها بودن ولی می گفت 400 وات بوده، که از 4 سیستم که بسته می شه یک سیستم بعد از یک هفته برگردونده میشه
که بعد از چک کردن قطعات متوجه می شن که مشکل از پاور هستش ولی باز چه مشکلی داشته رو اطلاع ندارم
اما باز همین دیروز رفته بودم یکی از خدمات کامپیوتری ها که این دفه هم پاور نو بود و مدلش هم نوشتم و تاریخ انتهای گارانتی رو هم ورداشتمGP530AB و1392/4/18 این پاور هم گفتن مشکل داره!
من گفتم با شخص شما در میون بگذارم که چه مشکلی می تونه این وسط وجود داشته باشه؟
یکی از مشکلات که خودم حدث می زنم اینه که عزیزان فروشنده (چون معمولا قطعه از شیراز تهیه میشه ) چون فکر می کنن شهر ما کوچیک هستش و یا فکر های دیگه پاور های که مشتریای دیگه بر می گردونن می فرستن اینور
ولی باز نمی دونم چطوره قضیه
با تشکر
پاسخ: بحث، گفتگو و انتقادات شما از محصولات GREEN (لطفا مطالب مرتبط با GREEN را در این بخش عنوان فرمایید)
من به شخصه هم خودم محصولات گرین را تهیه میکنم هم به بقیه توصیه میکنم چون نسبت به قیمتش خوبه اما مشکلات اخیر من با این محصولات
یک سال پیش یک کیس trioخریدم بعد از نصب سیستم دیدم که ولوم تنظیم صدا کار نمیکنه و مشکل دیگه اینکه صدایی که از جک هدفن دریافت میشه نویز بسیار زیادی داره و اصلا کیفیت نداره کیس را بردم نمایندگی که خریده بودم با کمال خونسردی فروشنده گفت کیس گارانتی نداره من گفتم که جنس از اول خراب بوده که بازم جواب سربالا داد
تو چند صفحه قبل همین تاپیک این مساله را عنوان کردم و شما جناب عمرانی جوابی که از طریق پیغام خصوصی به من دادید این بود که هر وقت اومدی تهران بیا تا برات عوض کنم اما به نظر شما فقط بچه های تهران حق دارند؟من که یکسال هست نیامده ام تهران خوب تکلیف من چی میشه؟من حتی به شما پیشنهاد کردم که شما برای من پانل را ارسال کنید من خودم عوض میکنم اما شما قبول نکردید.
نکته بعد در مورد یک پاور 885وات هست که خریدم و بعد از 6ماه کار کردن صدای فن زیاد شده و لق لق میکنه اما وقتی بردم نمایندگی به من گفتند که صدای فن طبیعی هست (یعنی اینکه این سیستم 6ماه پهلوی گوش من بوده صدای فن پاور را تشخیص نمیدهم اما فروشنده تشخیص میده؟؟؟؟؟؟؟؟)و این مورد را هم تست کردم که صدا از خود پاور باشه که همین طور هم بود
مشکل بعدی این پاور در سیستم تنظیم سرعت فن با دما است که در زمستان در فضای سرد فن این پاور به خاطر پایین امدن دور صدای هوم هوم میده و شبیه گیر کردن فن است
:11():
پاسخ: بحث، گفتگو و انتقادات شما از محصولات GREEN (لطفا مطالب مرتبط با GREEN را در این بخش عنوان فرمایید)
به نام آنکه جانشین همه نداشتن هاست
نقل قول:
ببخشید دیر جواب دادم. گفتم بذار سر یه فرصت مناسب سیستم رو چک کنم که یه موقع سوء تفاهمی نشه. نتیجه این شد که مشکل از فن پاور نبوده، جدا از آقای عمرانی عذر خواهی میکنم. مشکل از فن cpu بود. ممنون که پاسخ گو بودید.
ولتاژ شاخه ی 12 و 3 ولت رو هم از داخل بایوس چک کردم. نتیجه: 12 ولت = 11.921 - 3 ولت= 3.328 درسته؟
یه سوال دیگه اینکه، مقدار نویز یا صدای فن پاور 535a تا چه حدی طبیعیه؟
دوست خوب من؛
سلام،
ابتدا از بابت اطلاع رسانی شما سپاسگزارم و امیدوارم که مشکل صدای فن پردازنده شما نیز مرتفع گردیده باشد.
- به صورت کلی و مطابق استاندارد ، دامنه ولتاژهای مثبت خروجی پاور می بایست در محدوده 5% +/- باشند. این موضوع به آن معناست که خروجی 12+ پاور می بایست در محدوده 11.4+ الی 12.6+ و خروجی 5+ پاور می بایست در محدوده 4.75+ الی 5.25+ و خروجی 3.3+ پاور می بایست در محدوده 3.14+ الی 3.46 + باشند. با توجه به محدوده استاندارد مورد اشاره ، نتایج خروجی های پاور شما در محدوده نوسان 1% قرار دارد که جزو محدوده های مناسب خروجی به شمار می روند و جای هیچ نگرانی وجود ندارد. هرچند که بهترین روش تست ولتاژ خروجی پاور ، استفاده از ولت متر می باشد.
- برای پاسخ به سوال شما، بنده یک فیلم کوتاه از میزان نویز صوتی پاور GP535A تهیه نمودم که می توانید آن را از لینک ذیل، دانلود فرمایید:
نقل قول:
سلام بر مهندس عمرانی عزیز
مهندس جان شخصا ارادت خاصی به محصولات گرین دارم، محل زندگی من هم جنوب کشور هستش (ادرس دقیق: 360 کیلومتری شیراز - شوخی کردم)
اما مشکل اینجاست که وقتی با خدمت کامپیوتری ها در مورد پاور گرین صحبت می کنم در خوب بودن محصولات شکی ندارن ولی ابراز می کنند که بعضی از پاور ها نو دچار مشکل هستن!
مثلا برای دانشگاه که خود دانشگاه پیشنهاد داده بودن سیستم ببندن نمی دونم کدوم سری از پاور رها بودن ولی می گفت 400 وات بوده، که از 4 سیستم که بسته می شه یک سیستم بعد از یک هفته برگردونده میشه
که بعد از چک کردن قطعات متوجه می شن که مشکل از پاور هستش ولی باز چه مشکلی داشته رو اطلاع ندارم
اما باز همین دیروز رفته بودم یکی از خدمات کامپیوتری ها که این دفه هم پاور نو بود و مدلش هم نوشتم و تاریخ انتهای گارانتی رو هم ورداشتمGP530AB و1392/4/18 این پاور هم گفتن مشکل داره!
من گفتم با شخص شما در میون بگذارم که چه مشکلی می تونه این وسط وجود داشته باشه؟
یکی از مشکلات که خودم حدث می زنم اینه که عزیزان فروشنده (چون معمولا قطعه از شیراز تهیه میشه ) چون فکر می کنن شهر ما کوچیک هستش و یا فکر های دیگه پاور های که مشتریای دیگه بر می گردونن می فرستن اینور
ولی باز نمی دونم چطوره قضیه
با تشکر
دوست خوب من؛
سلام،
ابتدا از لطف و محبت شما سپاسگزارم.
متاسفانه به دلیل عدم شفافیت مطلب انتقادی خوب شما و همچنین عدم دسترسی به پاور مورد اشاره ، بنده قادر به پاسخگویی مناسب نیستم. از شما تقاضا دارم در صورت امکان ، یک نمونه از پاورهای مورد اشاره را برای بنده (به آدرس: تهران، خیابان سمیه، بین قرنی و ویلا، جنب دادگاه شهید بهشتی، پلاک 215 جدید ، طبقه همکف ، واحد R&D ، عمرانی) و با هزینه شرکت گرین ارسال فرمایید، تا بتوانم ضمن بررسی موضوع فوق، پاسخ کامل را در همین تاپیک باطلاع شما و سایر دوستان عزیز برسانم.
نقل قول:
من به شخصه هم خودم محصولات گرین را تهیه میکنم هم به بقیه توصیه میکنم چون نسبت به قیمتش خوبه اما مشکلات اخیر من با این محصولات
یک سال پیش یک کیس trioخریدم بعد از نصب سیستم دیدم که ولوم تنظیم صدا کار نمیکنه و مشکل دیگه اینکه صدایی که از جک هدفن دریافت میشه نویز بسیار زیادی داره و اصلا کیفیت نداره کیس را بردم نمایندگی که خریده بودم با کمال خونسردی فروشنده گفت کیس گارانتی نداره من گفتم که جنس از اول خراب بوده که بازم جواب سربالا داد
تو چند صفحه قبل همین تاپیک این مساله را عنوان کردم و شما جناب عمرانی جوابی که از طریق پیغام خصوصی به من دادید این بود که هر وقت اومدی تهران بیا تا برات عوض کنم اما به نظر شما فقط بچه های تهران حق دارند؟من که یکسال هست نیامده ام تهران خوب تکلیف من چی میشه؟من حتی به شما پیشنهاد کردم که شما برای من پانل را ارسال کنید من خودم عوض میکنم اما شما قبول نکردید.
نکته بعد در مورد یک پاور 885وات هست که خریدم و بعد از 6ماه کار کردن صدای فن زیاد شده و لق لق میکنه اما وقتی بردم نمایندگی به من گفتند که صدای فن طبیعی هست (یعنی اینکه این سیستم 6ماه پهلوی گوش من بوده صدای فن پاور را تشخیص نمیدهم اما فروشنده تشخیص میده؟؟؟؟؟؟؟؟)و این مورد را هم تست کردم که صدا از خود پاور باشه که همین طور هم بود
مشکل بعدی این پاور در سیستم تنظیم سرعت فن با دما است که در زمستان در فضای سرد فن این پاور به خاطر پایین امدن دور صدای هوم هوم میده و شبیه گیر کردن فن است
:11():
دوست خوب من؛
سلام،
ابتدا از لطف شما سپاسگزارم.
اگر اجازه فرمایید، بنده آخرین پاسخی که به سوال شما در قسمت پیام خصوصی داشتم، را در این قسمت قرار دهم:
نقل قول:
نقل قول:
ارسالی توسط J.Omrani
نقل قول:
ارسالی توسط deremel400
با عرض سلام
جناب مهندس من متاسفانه تهران نیستم که کیس trio را بیارم خدمت شما اما همین که این قدر مشتری مدار هستید برای من کافی است با عرض تشکر
به نام خدا
دوست خوب من؛
سلام،
از لطف شما سپاسگزارم و واقعا شرمنده به خاطر اینکه آشنایی امان به دلیل اشکال کار ما آغاز گردید. این وظیفه ماست که به انتقادات مشتریان عزیزمان توجه نماییم.
شما کدام شهرستان حضور دارید تا بررسی کنم ببینم چگونه می توان به شما سرویس ارائه نمود. یا اینکه آیا فرصتی پیش نمی آید که به تهران سفر نمایید تا حداقل پنل کیس را برایم بیاورید تا آن را تعویض نمایم.
با تقدیم احترام
ولی متاسفانه هیچ پاسخی از طرف شما دریافت ننمودم تا اینکه شما مسئله فوق را مجددا مطرح فرمودید.
بنده مجددا بابت این مشکل و سوء تفاهم از شما عذرخواهی می کنم و تقاضا دارم به جهت رفع کدورت و حل موضوع ، فردا صبح با شماره 88911378 داخلی 150 تماس حاصل فرمایید تا هماهنگی های لازم را انجام دهیم.
با تقدیم احترام
پاسخ: بحث، گفتگو و انتقادات شما از محصولات GREEN (لطفا مطالب مرتبط با GREEN را در این بخش عنوان فرمایید)
با سلام به تمام دوستان و آقای مهندس عمرانی
می خواستم بگم که تا حالا فکر هم نمی کردم توی ایران گارانتی با این کیفیت برای اجناس با فروش بالا وجود داشته باشه.من به طور کلی اطلاعات خوبی از سخت افزار کامپیوتر دارم و مشاوره ی خرید می دم و... جریان اینکه تنها در کیفیت پاور و کیس هست که فرق بین مدل های مختلف از نظر تخصصی رو نمی دونم.با توجه به اینکه تمامی مجله های معتبر مثل عصر شبکه و عصر ارتباط و ... رو می گیرم همیشه از کیفیت عالی بدون در نظر گرفتن قیمت و کیفیت به کارایی گرین می شنیدم و چون تاحالا مشکلی با کیس و پاور هایی که از گرین بسته بودم نداشتم همیشه مونده بودم که چه فرقی بین گرین و مارک های خوب و گرون قیمت بازار می کنه(از نظر کیفیت و گارانتی) و بخاطر ارزون تر بودن به اشتباه فکر می کردم که گرین گارانتی قوی نداره و در صورت هرگونه مشکل بهتره بی خیال گارانتی شد تا اینکه بالاخره شروع کردم تحقیق در مورد کیس و پاور و به این تاپیک رسیدم و شروع کردم از اول تا آخر رو توی چند ساعت خوندن (تا ساعت 3 دیشب).هنوزم باورش برام سخته که ما توی ایران همچین گارانتی داشته باشی!
امیدوارم بچه های گرین همیشه موفق باشن و بکارشون به همین خوبی و بهتر از این ادامه بدن.ما فروشنده ها هم با دونستن داشتن همچین گارانتی هایی به سمت محصولات دیگه نمی ریم.