به شما ۱۰۰٪ حق میدم که ناراحت باشید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط molana برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
جای شما بودم سام سرویس رو روی سرشون خراب میکردم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولی هنوز جواب خودم رو نگرفتم ، شما مانیتور رو به قسمت گارانتی خود شرکت تحویل دادید یا به یک فروشگاه که نمایندگی شرکت بود ؟
اگر به خود گارانتی دادید که ریختن خون سام سرویس واجبه و اگر نه ممکنه اون نمایندگی شیطونی کرده باشه
البته خودم شخصا با قسمت گارانتی این شرکت تماس نگرفتم و این جور مواقع از دوستانم در بازار کمک میگیرم و چون اونها فروشگاههای قدیمی هستند احتمالا از این مشکلات برام پیش نیومده
در مورد گارانتی اگر بتونید از طریق یه فروشگاه یا مرکز ( حتی اگر اون مرکز یا فروشگاه هنوز تاسیس نشده باشه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ) اقدام کنید تجربه نشون داده نتیجه خیلی بهتری میتونید بگیرید
الان هم خیلی دلم میخواست این اتفاق برای من افتاده بود تا حال سام سرویس رو میگرفتم
یه نکته هم بگم شاید براتون جالب باشه ، الان چندتا دوست خوب توی شرکتهای مختلف دارم که اکثرشون سر موضوع گارانتی و سریش بازی دارم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تا حالا هم ۳ بار مشکل گارانتی شرکتها رو توی روزنامه چاپ کردم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اینا رو گفتم که بگم به قول مولا حق گرفتنیه ، اگر کوتاه بیائید فردا این اتفاق برای یکی از دوستان دیگه هم میافته
تلفن رو بردارید و با مدیران سام سرویس تماس بگیرید ، اگر حل نشد با روزنامهها حداقل نتیجهای که میگیرید اینه که دلتون خنک میشه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks