پاسخ: يک تجربه مفيد در مورد مادربورد
3-4 هفته كه رقمي نيست من كي بوردم خراب شد فرستادم گارانتي بعد از 100 روز البته 100 روزشو من يادمه بيشتر طول كشيد با جنگ و دعوا كي بورد را با همون وضعيت كه فرستاده بودم پس گرفتم و خودم تعميرش كردم
البته همه گارانتي اينجوري نيستند مسلما گارانتي هاي خوب هم پيدا ميشه اون حرف اولم منظورم اين بود كه به هر حال حتي بهترين گارانتي ها هم در ايران برخورد سليقه اي دارند نه ضابطه مند
تا يادم نرفته كيبوردش a4tech بود :whistle:
پاسخ: يک تجربه مفيد در مورد مادربورد
شرکت آواژنگ به هيچ عنوان مارک A4Tech رو گارانتي نمي کنه. چند تجربه تلخ دوستان هم دليل بر بد بودن گارانتي آواژنگ نميشه. يه کم مصمم باشيد. اينم جالبه که شيراز(فارس) خيلي خوب آواژنگش گارانتي ميده. به نظر من اگر قطعه اي که داريد واقعا شامل گارانتي ميشه و قيمتشم بالاست بياريدش اينجا بدين. ممکنه اينجا بهتر ترتيب اثر بدن.
:11():
پاسخ: يک تجربه مفيد در مورد مادربورد
نقل قول:
شرکت آواژنگ به هيچ عنوان مارک A4Tech رو گارانتي نمي کنه
دوستمون اشاره به گارانتی خاصی نکرد
نقل قول:
چند تجربه تلخ دوستان هم دليل بر بد بودن گارانتي آواژنگ نميشه.
بحث کلی سر گارانتی ایران هست نه بد بودن آواژنگ درسته ار آواژنگ انتقاد کردیم اما نگفتیم که همیشه بده .
تازه آواژنگ یکی از بهترین شرکت های گارنتی تو ایران هستش که وضیتش اینطوریه وای به حال بقیه
نقل قول:
يه کم مصمم باشيد. اينم جالبه که شيراز(فارس) خيلي خوب آواژنگش گارانتي ميده. به نظر من اگر قطعه اي که داريد واقعا شامل گارانتي ميشه و قيمتشم بالاست بياريدش اينجا بدين. ممکنه اينجا بهتر ترتيب اثر بدن.
:11():
تمام این موضوعاتی رو که اشاره کردم مربوط به آواژنگ شیراز بود .
----------
با نقدیر و احترام:give_rose:
پاسخ: يک تجربه مفيد در مورد مادربورد
دوستان عزيز. وقتي در مورد يک گارانتي صحبت مي کنيم بد نيست به جاي انتقاد صرف بيايم و خوبيهاشو هم بگيم.
چرا آقاي X که به طور متوسط مثلا در 20 مورد 2 مورد هم با مشکل روبرو شده اين گارانتي رو زير سوال ببره.
مقايسه يه امر نسبي است و اگر يک گارانتي رو محکوم مي کنيم بايد بگيم که فلان گارانتي بهتره. وقتي مراجعه کنندگان به سايت ما ميان و مي بينن که يه نفر تعريف کرده از فلان گارانتي اما پشتش تعداد زيادي انتقاد کردن ممکنه اصلا به اون گارانتي بدبين بشه و اين يه کم بي انصافيه.
پس پيشنهاد مي کنم دوستان موارد رضايتشون رو هم از گارانتي ها مخصوصا آواژنگ بيان کنن و منفي گويي صرف دردي رو دوا نمي کنه.
با تشکر و اداي احترام. :give_rose:
پاسخ: يک تجربه مفيد در مورد مادربورد
اما من هنوز هم می گم گارانتی برای قطعات کامپیوتری توی ایران خیلی مهمه از گارانتی خاصی هم نام نمی برم یک بار هم که از آواژنگ اسم اوردم به خاطر این بود که دائم اسمش بود چون من راضی هستم گفتم بگم که حداقل همش انتقاد نباشه .
اما راجع به کلیت گارانتی در این که از ایده ال فاصله زیادی داره شکی نیست این جا ایران همه ما هم توی ایران هسیتم و می دونیم چه طور جایی اما اگر واقعا کلاه خودمون قاضی کنیم مثلا گارانتی سخت افزار رو توی ایران با گارانتی چیز های دیگه مثلا ماشین ( شاید شبیه هم نباشن اما میشه مقایسه کرد ) مقایسه کنیم می بینیم شرکت های سخت افزاری ایران به خاطر ارتباط مستقیم تر با شرکت های خارجی و رقابت بیشتر بین خودشون گارانتی قطعات شون نسبت به صنوف دیگه جلو تر این که نظر من توی صنف سخت افزار شاید برخورد های در بعضی مواقع بد باشه اما با بودن گارانتی حداقل می دونی دستت جائی بند هست و باز حداقل می دونی احتمال این که قطعا تقلبی باشه کمتر .
پاسخ: يک تجربه مفيد در مورد مادربورد
[دوستان سلام.
[/SIZE] نتيجه اينکه :
1) سعي کنيد حتي الامکان از مادربوردهاي سري Rev 1.0 مدلهاي گيگابايت خريد نکنيد و حداقل از Rev 1.1 به بالا تهيه کنيد(گوشه مادربورد ورژنش رو نوشته) و به ورژن مادربورد اهميت بديد.[SIZE=2]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
این حرف دوستمون رو کاملا قبول دارم
من هم یک مادر بورد P45-DS3R دارم ( rev1.0 )تو این مدتی که دارمش حسابی اذیتم کرده دو تا رم سوزونده - گاهی دبل بوت میشه (میاد بالا تا لوگو دوباره رستارت میشه ) بایوسش هم اخرین بایوسه -با سایتش هم (گیگا ) مکاتبه کردم یه سری حرفای کلی زدند
با هیچ کدوم از مادر بوردهای قبلیم اینقدر مشکل نداشتم
پاسخ: يک تجربه مفيد در مورد مادربورد
من واسه یه بنده خدایی P55UD3P بستم حالا رویژنش یادم نیست اما این مشکل دوستمونو داشت
پاسخ: يک تجربه مفيد در مورد مادربورد
اگر دوستان دیگه ای چنین ایرادی دارند با موضوع که توسط رضای عزیز مطرح شده به نظرم همینجا مطرح کنیم بهتر هست .