با سلام
نمي دونم ما كي مي خاهيم درست بشيم .هميشه اين مسائل رو مي بينيم و هر روز هم شاهد تكرار اون هستيم و از طرفي تبليغات گسترده گارانتي رو در در و ديوار شهر مي بينيم
نميشه چيزي گفت جز اظهار تاسف ب
ساسان جان كاملا به شما حق مي دم ناراحتي شما رو درك مي كنم

ولی خب یه نکته ای رو همینجا به همه کسانی که میخوان لپ تاپ بخرن بگم که هیچوقت لپ تاپ رو غیر حضوری و اینترنتی نخرید
خوب مثل اينكه هنوز اينجا رسم نشده تا آلودگي هوا رو كم كنيم والا پيام جان يعني هيچ جاي دنيا خريد اينترنتي با اعتماد و اطمينان ندارن . اره ديگه وقتي اينطور اعتماد نباشه بايد به جاي ترويج خريد اينترنتي بيايم بنزين رو سميه بندي .................

از سازگار با من تماس گرفته شد امروز ، یه آقای محترمی بود و عذر خواهی کرد و گفت باهاتون تماس میگیرن که لپ تاپو ببرین اونجا تا حتی الامکان براتون عوض کنن خود دستگاهو ...
اميدوارم كه سازگار با اين همه تبليغات و گارنتي معتبر براي شما اين لپ تاپ رو عوض كنه چيزي كه حق شماست