کلا برای تعریف یک شی از کلاس باید از کلمه کلیدی new استفاده کرده. کلاس هایی از نوع برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ] از این قاعده مستثنی هستن. چون این نوع متغیر ها فقط داخل خودشون مقداری رو ذخیره می کنن، بدون new میشه تعریف شون کرد. اما تا زمانی که مقدار دهی نشوند، نمیشه ازشون در ادامه ی کد استفاده کرد. مثلا":نقل قول:
کلمه ی new دقیقا برای چی هه؟ مثلا چرا باید موقع فراخونی یه کلاس یا ایجاد یه آرایه از new استفاده کرد اما مثلا موقع تعریف متغییر نه؟
کد:
int a = 0;
برخی از این متغیر ها تحت عنوان برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ] اگر با new تعریف بشن، مقادیر پیش فرضی به خود می گیرن. مثلا":که باعث میشه با تعریف a مقدارش برابر صفر بشه.کد:int a = new int();
نکته ی جالب اینجاست که شما برای تعریف int به new نیاز ندارید ولی برای تعریف آرایه ای از int ها که یک شی جدید محسوب میشه باید از new استفاده کنید:کد:int[] arr1 = new int[] { 3, 4, 5 };
در کل اگر ما بخواهیم یک متغیر از نوع Bitmap تعریف کنیم نمی تونیم فقط بهش یه مقدار بدیم. در نتیجه با کلمه کلیدی new تعیین می کنیم که این متغیر چقدر طول داره، چقدر عرض داره، پیکسل هاش چند بیتی هستن و غیره. برای اطلاعات بیش تر:
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
EnventArgs شامل پارامتر هایی از رویداد رخ داده شده است. مثلا e از نوع EventArgs در رویداد MouseClick شامل مختصات x و y محل کلیک شدن ماوس خواهد بود.نقل قول:
نوع آرگومان eventargs ها دقیقا چی ان توی متدهایی که برای رویداد مثلا رویداد click برای کنترل یه دکمه تعریف میشن؟ کارکردش مثل متد extention هست؟ کلا یه کم از کارکردش میخام بدونم