پاسخ: دیتابیس گارانتی ها در ایران ؛ تجربیات خود را از گارانتی ها ثبت کنید !
	
	
		
	نقل قول:
	
		
		
			
			شهریار جان ؛ mouse +keyboard GENIUS که تحت گارانتی شرکت شاب هستن
			
		
	 
 سلام مهرداد جان ؛ اضافه شد ، چک کنید ...
	نقل قول:
	
		
		
			
			درود 
لطفا گارانتی وثوق +  تخت جمشید رو هم اضاف بفرمائید .
			
		
	 
 وحید جان لینک سایت هاشون را با محصولاتی که میارند را اگه میشه بفرمایید .
	 
	
	
	
		پاسخ: 10 شهریور ، روز گارانتی دیجیتال در ایران [فاز دوم طرح اندرحکایت گارانتی در ایران]
	
	
		گارانتي خوبه براي ايران نه
	 
	
	
	
		پاسخ: 10 شهریور ، روز گارانتی دیجیتال در ایران [فاز دوم طرح اندرحکایت گارانتی در ایران]
	
	
		
	نقل قول:
	
		
		
			
			گارانتي خوبه براي ايران نه
			
		
	 
 تجربه ای هم دارید از گارانتی ها که این شکلی میگید ؟
اگه دارید حتماً ثبت کنید دوست عزیز ...
	 
	
	
	
		پاسخ: 10 شهریور ، روز گارانتی دیجیتال در ایران [فاز دوم طرح اندرحکایت گارانتی در ایران]
	
	
		سلام. یه بار یه قطعه(گرافیک) رو بردم آواژنگ. از بس توی عیب یابی دست دست کردن تا گارانتی کارت تموم شد و گفتن و که کارت گارانتیش تموم شده و از دست ما کاری ساخته نیست چند وقت پیش هم یه مادربرد برد بده بودم ویستا. کلا در یک کلام شوت به تمام معنا. فقط در یک چیز خبره ان: شانه خالی کردن از زیر بار گارانتی. نتیجه اخلاقی: گارانتی در ایران عزیزمون فقط و فقط برای سور بیشتره نه چیزه دیگه!!!
	 
	
	
	
		پاسخ: 10 شهریور ، روز گارانتی دیجیتال در ایران [فاز دوم طرح اندرحکایت گارانتی در ایران]
	
	
		
	نقل قول:
	
		
		
			
			سلام. یه بار یه قطعه(گرافیک) رو بردم آواژنگ. از بس توی عیب یابی دست دست کردن تا گارانتی کارت تموم شد و گفتن و که کارت گارانتیش تموم شده و از دست ما کاری ساخته نیست چند وقت پیش هم یه مادربرد برد بده بودم ویستا. کلا در یک کلام شوت به تمام معنا. فقط در یک چیز خبره ان: شانه خالی کردن از زیر بار گارانتی. نتیجه اخلاقی: گارانتی در ایران عزیزمون فقط و فقط برای سور بیشتره نه چیزه دیگه!!!
			
		
	 
 سلام حامد جان ؛
تجربیات جالبی دارید . لطفاً این تجربیات را از طریق لینک بالا جفتشو ثبت کنید توی پیج گارانتی ها به چند دلیل :
1 ) انتقال حرفتون به گارانتی ها
2) مطلع کردن بقیه از کیفیت این گارانتی ها
3) ایجاد دیتابیس و به مرور زمان بهبود کیفیت گارانتی ها ! چرا ؟ چون میدونند که دیده میشند !!!
ممنون .
	 
	
	
	
		پاسخ: 10 شهریور ، روز گارانتی دیجیتال در ایران [فاز دوم طرح اندرحکایت گارانتی در ایران]
	
	
		
	نقل قول:
	
		
		
			
			سلام حامد جان ؛
تجربیات جالبی دارید . لطفاً این تجربیات را از طریق لینک بالا جفتشو ثبت کنید توی پیج گارانتی ها به چند دلیل :
1 ) انتقال حرفتون به گارانتی ها
2) مطلع کردن بقیه از کیفیت این گارانتی ها
3) ایجاد دیتابیس و به مرور زمان بهبود کیفیت گارانتی ها ! چرا ؟ چون میدونند که دیده میشند !!!
ممنون .
			
		
	 
 سلام شهریار جان.
توی کدوم قسمت باید ثبت کنم؟؟؟
موارد دیگه ای هم هستش که حتما ذکرشون خواهم کرد!
	 
	
	
	
		پاسخ: 10 شهریور ، روز گارانتی دیجیتال در ایران [فاز دوم طرح اندرحکایت گارانتی در ایران]
	
	
		
	نقل قول:
	
		
		
			
			سلام شهریار جان.
توی کدوم قسمت باید ثبت کنم؟؟؟
موارد دیگه ای هم هستش که حتما ذکرشون خواهم کرد!
			
		
	 
 حامد جان پست اول همین تاپیک را نگاه کنید لینکش هست .
چه عالی ! همش را لطفاً ثبت کنید .
	 
	
	
	
		پاسخ: دیتابیس گارانتی ها در ایران ؛ تجربیات خود را از گارانتی ها ثبت کنید !
	
	
		صفحات گارانتی های هماهنگ و مدیا پردازش اضافه شدند ...
دوستان بیشتر از این ها نیازمند حمایت شماییم برای این طرح ملی .
	 
	
	
	
		پاسخ: دیتابیس گارانتی ها در ایران ؛ تجربیات خود را از گارانتی ها ثبت کنید !
	
	
		ایران خیلی راه داره تا برسه همچنان مصرف گرا هستیم و واردکنندگان همیشه بیشترین سود رو از این تجارت می برنند شاید همیشه در این وضعیت بمانیم با این سیستم مدیریتی کشور
	 
	
	
	
		پاسخ: دیتابیس گارانتی ها در ایران ؛ تجربیات خود را از گارانتی ها ثبت کنید !
	
	
		سلام سال قبل ، یک مادربرد گیگابایت مدل p61-usb3-b3 گرفتم ، یادم نمیاد داخل کارتنش چک کردم برای کارت گرانتی ، ولی الان که کارتون اونو نگاه کردم کارت گارانتی نداره؟ آیا اماکن داره که کارت گارانتی از مبدا شرکت (آواژنگ) قرار نداده باشند؟ باید چکار کنم؟