پاسخ: دیتابیس گارانتی ها در ایران ؛ تجربیات خود را از گارانتی ها ثبت کنید !
نقل قول:
شهریار جان ؛ mouse +keyboard GENIUS که تحت گارانتی شرکت شاب هستن
سلام مهرداد جان ؛ اضافه شد ، چک کنید ...
نقل قول:
درود
لطفا گارانتی وثوق + تخت جمشید رو هم اضاف بفرمائید .
وحید جان لینک سایت هاشون را با محصولاتی که میارند را اگه میشه بفرمایید .
پاسخ: 10 شهریور ، روز گارانتی دیجیتال در ایران [فاز دوم طرح اندرحکایت گارانتی در ایران]
گارانتي خوبه براي ايران نه
پاسخ: 10 شهریور ، روز گارانتی دیجیتال در ایران [فاز دوم طرح اندرحکایت گارانتی در ایران]
نقل قول:
گارانتي خوبه براي ايران نه
تجربه ای هم دارید از گارانتی ها که این شکلی میگید ؟
اگه دارید حتماً ثبت کنید دوست عزیز ...
پاسخ: 10 شهریور ، روز گارانتی دیجیتال در ایران [فاز دوم طرح اندرحکایت گارانتی در ایران]
سلام. یه بار یه قطعه(گرافیک) رو بردم آواژنگ. از بس توی عیب یابی دست دست کردن تا گارانتی کارت تموم شد و گفتن و که کارت گارانتیش تموم شده و از دست ما کاری ساخته نیست چند وقت پیش هم یه مادربرد برد بده بودم ویستا. کلا در یک کلام شوت به تمام معنا. فقط در یک چیز خبره ان: شانه خالی کردن از زیر بار گارانتی. نتیجه اخلاقی: گارانتی در ایران عزیزمون فقط و فقط برای سور بیشتره نه چیزه دیگه!!!
پاسخ: 10 شهریور ، روز گارانتی دیجیتال در ایران [فاز دوم طرح اندرحکایت گارانتی در ایران]
نقل قول:
سلام. یه بار یه قطعه(گرافیک) رو بردم آواژنگ. از بس توی عیب یابی دست دست کردن تا گارانتی کارت تموم شد و گفتن و که کارت گارانتیش تموم شده و از دست ما کاری ساخته نیست چند وقت پیش هم یه مادربرد برد بده بودم ویستا. کلا در یک کلام شوت به تمام معنا. فقط در یک چیز خبره ان: شانه خالی کردن از زیر بار گارانتی. نتیجه اخلاقی: گارانتی در ایران عزیزمون فقط و فقط برای سور بیشتره نه چیزه دیگه!!!
سلام حامد جان ؛
تجربیات جالبی دارید . لطفاً این تجربیات را از طریق لینک بالا جفتشو ثبت کنید توی پیج گارانتی ها به چند دلیل :
1 ) انتقال حرفتون به گارانتی ها
2) مطلع کردن بقیه از کیفیت این گارانتی ها
3) ایجاد دیتابیس و به مرور زمان بهبود کیفیت گارانتی ها ! چرا ؟ چون میدونند که دیده میشند !!!
ممنون .
پاسخ: 10 شهریور ، روز گارانتی دیجیتال در ایران [فاز دوم طرح اندرحکایت گارانتی در ایران]
نقل قول:
سلام حامد جان ؛
تجربیات جالبی دارید . لطفاً این تجربیات را از طریق لینک بالا جفتشو ثبت کنید توی پیج گارانتی ها به چند دلیل :
1 ) انتقال حرفتون به گارانتی ها
2) مطلع کردن بقیه از کیفیت این گارانتی ها
3) ایجاد دیتابیس و به مرور زمان بهبود کیفیت گارانتی ها ! چرا ؟ چون میدونند که دیده میشند !!!
ممنون .
سلام شهریار جان.
توی کدوم قسمت باید ثبت کنم؟؟؟
موارد دیگه ای هم هستش که حتما ذکرشون خواهم کرد!
پاسخ: 10 شهریور ، روز گارانتی دیجیتال در ایران [فاز دوم طرح اندرحکایت گارانتی در ایران]
نقل قول:
سلام شهریار جان.
توی کدوم قسمت باید ثبت کنم؟؟؟
موارد دیگه ای هم هستش که حتما ذکرشون خواهم کرد!
حامد جان پست اول همین تاپیک را نگاه کنید لینکش هست .
چه عالی ! همش را لطفاً ثبت کنید .
پاسخ: دیتابیس گارانتی ها در ایران ؛ تجربیات خود را از گارانتی ها ثبت کنید !
صفحات گارانتی های هماهنگ و مدیا پردازش اضافه شدند ...
دوستان بیشتر از این ها نیازمند حمایت شماییم برای این طرح ملی .
پاسخ: دیتابیس گارانتی ها در ایران ؛ تجربیات خود را از گارانتی ها ثبت کنید !
ایران خیلی راه داره تا برسه همچنان مصرف گرا هستیم و واردکنندگان همیشه بیشترین سود رو از این تجارت می برنند شاید همیشه در این وضعیت بمانیم با این سیستم مدیریتی کشور
پاسخ: دیتابیس گارانتی ها در ایران ؛ تجربیات خود را از گارانتی ها ثبت کنید !
سلام سال قبل ، یک مادربرد گیگابایت مدل p61-usb3-b3 گرفتم ، یادم نمیاد داخل کارتنش چک کردم برای کارت گرانتی ، ولی الان که کارتون اونو نگاه کردم کارت گارانتی نداره؟ آیا اماکن داره که کارت گارانتی از مبدا شرکت (آواژنگ) قرار نداده باشند؟ باید چکار کنم؟