ورود

مشاهده نسخه کامل : قطع و وصل شدن مداوم نت



Mohammad-RI
02-09-18, 13:02
سلام خدمت دوستان
از مخابرات شخصی اومد برای تنظیم مودم ... گفت فلان درایو نصب نیست منم سی دی مادربرد رو بهش دادم و این درایو رو نصب کرد intel network connections drivers
مودم هم از قبل تنظیم شده بود و تا اینجا مشکلی نبود ... ولی نت اصلا پایدار نیست !!! یه ساعتی میشه که دارم کار میکنم مداوم قطع و وصل میشه نمیدونم مشکل از کجاست ؟!
این عکس هم میذارم شاید کمکی کنه برای رفع مشکل ... ممنون :11():

Only the registered members can see the link (Only the registered members can see the link)

AMD>INTEL
02-09-18, 13:16
سلام
به صورت وایرلس متصل هستید یا از طریق کابل شبکه
هر دو مورد را تست کنید

AMD>INTEL
02-09-18, 13:21
سلام
به صورت وایرلس متصل هستید یا از طریق کابل شبکه
هر دو مورد را تست کنید

مورد دیگر اپدیت درایورهای مربوط به شبکه از سایت سازنده مادربرد است

Mohammad-RI
02-09-18, 13:35
سلام
به صورت وایرلس متصل هستید یا از طریق کابل شبکه
هر دو مورد را تست کنید

سلام :11():
وایرلس هیچ مشکلی ندارم ... تا دیشب هم با مودم ایرانسل کانکت میشدم و مشکلی نبود ...
این مودمی که امروز میخواستم راه بندازم TP-LINK TD-8817 هست که فقط با کابل شبکه کانکت میشه ... هر دو دقیقه یک بار قطع میشه !!!

AMD>INTEL
02-09-18, 13:37
سلام :11():
وایرلس هیچ مشکلی ندارم ... تا دیشب هم با مودم ایرانسل کانکت میشدم و مشکلی نبود ...
این مودمی که امروز میخواستم راه بندازم TP-LINK TD-8817 هست که فقط با کابل شبکه کانکت میشه ... هر دو دقیقه یک بار قطع میشه !!!

این مودم tp-link از کیفیت بسیار بدی برخوردار . چیپ بی کیفیتی داره احتمالا به خاطر همینه

Mohammad-RI
02-09-18, 14:04
این مودم tp-link از کیفیت بسیار بدی برخوردار . چیپ بی کیفیتی داره احتمالا به خاطر همینه

چاره چیه :cry: خودم با ایرانسل راحتم ولی برای کارهای روزمره به دردم نمیخوره و به صرفه نیست ...
اون عکسی که فرستادم قسمت Other Devices یه چیزی رو نشناخته انگار؟ طبیعیه ؟!!!
بر اساس این آموزش جلو برم نتیجه میگیرم ؟!

Only the registered members can see the link

atefehesmaeily1370
02-09-18, 14:06
سلام،قطع و وصلی اینترنت اکثرمواقع یا از خرابی مودمه یا از مخابرات یا کیفیت خط پایینه و باعث میشه زمانی ک بقیه استفاده میکنن و پهنای باند پر میشه و شما خارج میشید
بهترین روش برای بررسی تماس با2020داخلی1بعد2و بعد6 بگیرین تا ب اپراتور متصل شین و راهنمایی کنه ک مودم رو ب ورودی خط تلفن وصل کنین و اصطلاحا اتصال سیم ب سیم داشته باشین
اگر هم تمایل دارین میتونین مودم رو ب جایی دیگه ک adslدارن منتقل کنین و اونجا تست کنین ک قطی داره یا ن
مودمتون هم روی یهpvcتنظیم باشه

فرستاده شده از SM-G530Hِ من با Tapatalk

AMD>INTEL
02-09-18, 14:25
چاره چیه :cry: خودم با ایرانسل راحتم ولی برای کارهای روزمره به دردم نمیخوره و به صرفه نیست ...
اون عکسی که فرستادم قسمت Other Devices یه چیزی رو نشناخته انگار؟ طبیعیه ؟!!!
بر اساس این آموزش جلو برم نتیجه میگیرم ؟!

Only the registered members can see the link

از درایور نیست . مودمت خوب نیست یا خطت نویز داره . احتمالا هم مشکل مودمته

javaheri69
02-09-18, 14:45
درود
مودم مورد داره..

به 2020 حتما زنگ بزن..تنظیماتم رو حالت بریج بزار بببین چه اروری دریافت میکنی..بعد به 2020 بگو.

AMD>INTEL
02-09-18, 14:50
از درایور نیست . مودمت خوب نیست یا خطت نویز داره . احتمالا هم مشکل مودمته

قبل از هر کاری با مودم دیگه تست کن

Mohammad-RI
02-09-18, 16:20
به 2020 هم زنگ زدم به من گفتن "اگه چراغ ADSL شما قطع و وصل میشه مشکل از خط شماست ... اگر اینگونه نیست با مخابرات تماس بگیرید مشکل رو بگید تا کارشناس بفرستن"
اومدم دوباره چک کردم دیدم زمانِ قطعیه نت علاوه بر چراغ اینترنت ، چراغ ADSL هم خاموش میشه! تا جایی که یادمه ADSL نباید خاموش بشه! منظور از نویز همینه؟ اگه اینه که خط مشکل داره اگر نه باز من سعی میکنم یه مودم دیگه گیر بیارم برای تست
ممنون از همگی :11():

omid2ss
02-09-18, 17:38
مودم رو ببر یه جایی دیگه تست کن و ببین سالمه و کار میده یا نه

اگه کار نداد احتمال زیاد از کیفیت خط تلفن هستش

اولین کار اسپیلتر رو چک کن،، چون اکثر اسپیلترها خیلی بی کیفیت هستن ، جاهای دیگه چکش کن یعنی منزل هرکی که داری


بعدا این کار رو بکن : باید ببینی کیفیت خط تلفن در چه حده

وقتی مودم روشن شد و به مخابرات متصل شده ،،، عدد 192.168.1.1 (Only the registered members can see the link) رو داخل ادرس مرورگر بزن تا صفحه ی لاگین مودم بیاد

وارد بخش Status یا تنظیکات مودم بشو - باید خلاصه کار این دوتا عدد رو پیدا کنی :






SNR Margin Down Stream
SNR Margin Up Stream

این دوتا خیلی مهم هستن
مقدارشون برای کیفیت پایین باید 12 و برای متوسط بین 12 تا 15 و خوب بالای 20 باشه


اگه کمتر از 12 باشه حتی با اسپیلتر هم قطعی خواهی داشت

AMD>INTEL
02-09-18, 18:49
به 2020 هم زنگ زدم به من گفتن "اگه چراغ ADSL شما قطع و وصل میشه مشکل از خط شماست ... اگر اینگونه نیست با مخابرات تماس بگیرید مشکل رو بگید تا کارشناس بفرستن"
اومدم دوباره چک کردم دیدم زمانِ قطعیه نت علاوه بر چراغ اینترنت ، چراغ ADSL هم خاموش میشه! تا جایی که یادمه ADSL نباید خاموش بشه! منظور از نویز همینه؟ اگه اینه که خط مشکل داره اگر نه باز من سعی میکنم یه مودم دیگه گیر بیارم برای تست
ممنون از همگی :11():

ثابت نشدن چراغ ADSL از مودم و هم از نویز میتونه باشه
فعلا مودم رو تست کن
اگر گوشی روی خط زیاده باید اسپیلتر بگذاری

Mohammad-RI
02-09-18, 20:49
ثابت نشدن چراغ ADSL از مودم و هم از نویز میتونه باشه
فعلا مودم رو تست کن
اگر گوشی روی خط زیاده باید اسپیلتر بگذاری

در مورد اسپیلتر ... مودم بنده بصورت مستقیم به پریز تلفن وصله (همون سوکتی که بالای دوشاخه هست) تلفن بیرون از اتاقم قرار داره که به خاطر نویزِ بالایِ تلفن ، اسپیلتر به تلفن وصل شده (اینارو همون مخابراتیه برام انجام داد) اسپلیتر هم ازین سفیدای قدیمی هست :)
باز به پیشنهاد خودتون حتما تست و نتیجه رو اعلام میکنم ... :give_rose:

از کاربر omid2ss هم تشکر میکنم ... خودم زیاد سر در نمیارم ولی تمام راه هارو تست میکنم ممنون :11():

AMD>INTEL
02-09-18, 21:05
در مورد اسپیلتر ... مودم بنده بصورت مستقیم به پریز تلفن وصله (همون سوکتی که بالای دوشاخه هست) تلفن بیرون از اتاقم قرار داره که به خاطر نویزِ بالایِ تلفن ، اسپیلتر به تلفن وصل شده (اینارو همون مخابراتیه برام انجام داد) اسپلیتر هم ازین سفیدای قدیمی هست :)
باز به پیشنهاد خودتون حتما تست و نتیجه رو اعلام میکنم ... :give_rose:

از کاربر omid2ss هم تشکر میکنم ... خودم زیاد سر در نمیارم ولی تمام راه هارو تست میکنم ممنون :11():

حتما یک اسپیلتر جلوی خط و مودم قرار بده

omid2ss
02-09-18, 22:53
اسپلیتر هم وقتی کیفیت خط پایین باشه اثرگذار نیست

نحوه ی سیم کشی خط تلفن و اینکه از کنار چه چیزهای بگذره هم تاثیرگذاره

حالا باید دید خط تون چقدر کیفیت داره

Mohammad-RI
13-09-18, 23:30
سلام مجدد
مودمُ روی یه خط دیگه تست کردم و مشکل یا قطعی نداشت ...
هر چه هست از این خط تلفنه ... چند بار تو حالت های مختلف تست کردم خونه باز هم قطع و وصل میشد ... خسته کننده شده :/

*اون SNR که بالاتر گفته شد رو چک کردم ... متغیره ... یکبار 15 18 بعد یکدفعه میره رو 1 3 5 و چراغ ADSL خاموش میشه !

AMD>INTEL
14-09-18, 11:22
سلام مجدد
مودمُ روی یه خط دیگه تست کردم و مشکل یا قطعی نداشت ...
هر چه هست از این خط تلفنه ... چند بار تو حالت های مختلف تست کردم خونه باز هم قطع و وصل میشد ... خسته کننده شده :/

*اون SNR که بالاتر گفته شد رو چک کردم ... متغیره ... یکبار 15 18 بعد یکدفعه میره رو 1 3 5 و چراغ ADSL خاموش میشه !

تنها راهش تعویض سیم کشی اون خط ار ترمینال و استفاده از اسپیلتر درست است .

Mohammad-RI
14-09-18, 19:26
تنها راهش تعویض سیم کشی اون خط ار ترمینال و استفاده از اسپیلتر درست است .

خیلی ممنونم :11():
این تعویض سیم کشی هزینه ای داره؟ یعنی من باید پرداخت کنم یا مربوط به مخابرات هست؟!
باورتون نمیشه چهار پنج باری اومدن تمام سیم کشی ها رو چک کردن و گفتن مشکلی نبوده!!! هزینۀ این رفت و آمد و دستمزد ها از هزینه خرید خطِ خونه داره بیشتر میشه :/

AMD>INTEL
14-09-18, 22:17
مخابرات فقط تا ترمینال
شما باید هزینه را خودت پرداخت کنی