mousa.
15-01-18, 12:03
سلام
در صورت خرابی قطعه ای که گارانتی شده و عدم امکان تعمیر، شرایط تعویض کالا چگونه است؟
آیا کمپانی گارانتی کننده، ملزم به تعویض کالا نیست؟
در صورتی که کالا در بازار ایران موجود نباشه و قیمت کالا به دلایل مختلف افزایش زیادی کرده باشه، آیا اینکه معادل قیمت خرید کالا مبلغی به مشتری پرداخت بشود، تضییع حقوق مصرف کننده نیست؟
در صورت خرابی قطعه ای که گارانتی شده و عدم امکان تعمیر، شرایط تعویض کالا چگونه است؟
آیا کمپانی گارانتی کننده، ملزم به تعویض کالا نیست؟
در صورتی که کالا در بازار ایران موجود نباشه و قیمت کالا به دلایل مختلف افزایش زیادی کرده باشه، آیا اینکه معادل قیمت خرید کالا مبلغی به مشتری پرداخت بشود، تضییع حقوق مصرف کننده نیست؟