PDA

مشاهده نسخه کامل : [کارت گرافیک گیگابایت] مشکل coil whine و فن با گرافیک 1080 g1



bl4ckbird5
20-10-16, 11:52
سلام.
من یه گرافیک 1080 g1 دارم که مشکل coil whine شدید داره. وقتی گرافیک زیر فشار قرار میگیره به شدت صدای نویز میده به طوری که اگه از هدست استفاده نکنم اذیت میکنه. با 2 تا پاور متفاوت (evga 850 gq,green 650 gold) هم تست کردم اما مشکل هنوز پابرجاست.
همچنین یکی از فن های گرافیک وقتی شروع به کار میکند و در دور 20 درصد قرار میگیرد صدای نویزی ایجاد میکنه. مثل این ویدیو:Only the registered members can see the link
این دو مورد شامل گارانتی میشه؟ چون کارت دیگه ای ندارم نصب کنم رو سیستم نمیخوام الکی 1-2 هفته بدون سیستم بمونم آخر هم بگن که شامل گارانتی نمیشه.
ممنون.

AMD>INTEL
20-10-16, 12:11
سلام.
من یه گرافیک 1080 g1 دارم که مشکل coil whine شدید داره. وقتی گرافیک زیر فشار قرار میگیره به شدت صدای نویز میده به طوری که اگه از هدست استفاده نکنم اذیت میکنه. با 2 تا پاور متفاوت (evga 850 gq,green 650 gold) هم تست کردم اما مشکل هنوز پابرجاست.
همچنین یکی از فن های گرافیک وقتی شروع به کار میکند و در دور 20 درصد قرار میگیرد صدای نویزی ایجاد میکنه. مثل این ویدیو:Only the registered members can see the link
این دو مورد شامل گارانتی میشه؟ چون کارت دیگه ای ندارم نصب کنم رو سیستم نمیخوام الکی 1-2 هفته بدون سیستم بمونم آخر هم بگن که شامل گارانتی نمیشه.
ممنون.

سلام
بله شامل گارانتی میشه . فقط همراه دستگاه توضیحات کامل ارائه کنید و تحویل اپراتور گارانتی آواژنگ بدید .

Avajang
20-10-16, 12:17
سلام.
من یه گرافیک 1080 g1 دارم که مشکل coil whine شدید داره. وقتی گرافیک زیر فشار قرار میگیره به شدت صدای نویز میده به طوری که اگه از هدست استفاده نکنم اذیت میکنه. با 2 تا پاور متفاوت (evga 850 gq,green 650 gold) هم تست کردم اما مشکل هنوز پابرجاست.
همچنین یکی از فن های گرافیک وقتی شروع به کار میکند و در دور 20 درصد قرار میگیرد صدای نویزی ایجاد میکنه. مثل این ویدیو:Only the registered members can see the link
این دو مورد شامل گارانتی میشه؟ چون کارت دیگه ای ندارم نصب کنم رو سیستم نمیخوام الکی 1-2 هفته بدون سیستم بمونم آخر هم بگن که شامل گارانتی نمیشه.
ممنون.

سلام دوست عزیز
کارت گرافیکتون که پذیرش شد . شماره قبض پذیرش را برای ما هم خصوصی کنید . تا از طرف ما هم پیگیری شود .
با تشکر :11():