PDA

مشاهده نسخه کامل : قبل از خرید انلاین شرط کنید..!! (ارسال اشتباه از افق کامپیوتر و قبول نکردن برای برگشت کالا)



amirpcp30
05-06-16, 15:12
سلام دوستان
نمیدونم محل مناسب و عنوان مناسبی انتخاب کردم یا نه ، این موردی که پیش اومد رو مینویسم که دیگر دوستان درجریان باشند بعضی وقتها خوبه که قبلش شرط کنیم تا راه دیگه نزاریم برای فروشنده
بنده هفته ی قبل یک عدد فن برای لپ تاپ از این شرکت خرید کردم ، قبل از خرید عکس فن مورد نظر با مارک سانون رو ایمیل کردم تا از موجود بودن این فن مطمعن شم (عکسی که برای این لپ تاپ گذاشتن مارک دیگه ای بود) حتی بعد از سفارش هم شماره سفارش رو دوباره فرستادم تا تاکیدی باشه ، وقتی که فن دستم رسید دیدم مدل دیگه ای از سانون هست و ایمیل زدم که فنی که من میخواستم نیست ، بعد از تماسی که با من گرفتند و دوباره توضیح دادم این سوال رو پرسیدند که این فن هم روی لپ تاپ کار میکنه بنده هم جواب دادم که بله فقط مدل متفاوتی هست گفتند چون روی لپ تاپ کار میکنه پس درسته و نمیتونید برگشت بزنید که هزینه ی ارسال و دریافت رو هم خودشون متقبل بشوند... اگه برگشت بزنم 9 ارسال 9 دریافت به عهده ی من هست که کلا فن 28 قیمتشه... بنده باید متضرر شم به دلیل اینکه این شرکت اشتباه ارسال کرده :lol: نکته ی جالب هم این بود گفتند کار میکنه که لپ تاپ بفرستید خودمون میزاریم روش :lol: مثل اینه فن مثلا v10 کولر مستر رو بخوام بعد یک فن دیگه از کولرمستر ارسال کنند ،، آخرش هم کار میکنه که بده ما خودمون پیچ میکنیم :love: عکس هر دو فن رو گذاشتم کنار هم عکس گرفتن براشون فرستادم گفتم از چند متری مدل متفاوت این دو از هم قابل تشخیصه اخرش هم در همون پیام ایمیل ازشون برای پیگیری که تماس گرفتند تشکر کردم ، که فک میکنم برای تشکر بود که دیگه جواب نمیدهند
درسته که مشخصه حق با منه اما اگه شرط کرده بودم که اگه یک مدل دیگه بفرستید برگشت میزنم با هزینه ی خودتون ،دیگه این جمله ی بالا رو نمیشنیدم
ببخشید که طولانی شد انشاالله از این اتفاقات براتون نیافته حواستون بیشتر باشه :1. (26):
با سپاس :give_rose:

AMD>INTEL
05-06-16, 15:28
امیر جان عجیبه . از سال 88 باهاشون دارم کار میکنم من و چند تا از همکاران نزدیکم . توی موارد ریز باید حضوری ازشون خرید کرد . چون به شدت ورودی مشتریشون زیاده . من پنل های led که ریسک بالاتری داره رو ازشون زیاد خرید کردم و تا حالا مشکلی نداشتم .

amirpcp30
05-06-16, 15:45
امیر جان عجیبه . از سال 88 باهاشون دارم کار میکنم من و چند تا از همکاران نزدیکم . توی موارد ریز باید حضوری ازشون خرید کرد . چون به شدت ورودی مشتریشون زیاده . من پنل های led که ریسک بالاتری داره رو ازشون زیاد خرید کردم و تا حالا مشکلی نداشتم .
ممنون از نظرتون ، اتفاقا برای من هم عجیبه که چنین حرفی رو بزنند اتفاقا مشتری هم که زیاد باشه باید کاری کرد که همیشه مشتری برگرده به دیگران هم پیشنهاد بده نه با ارسال اشتباه و قبول نکردن اون کاری کنند که مشتری طرف اون شرکت هم دیگه نره ، البته این مورد یک طرف ، حالا بی ادبیش خیلی بدتره ، گفته بودم این فن کارایی فنی که میخواستم رو نداره گفتند تستش کنم منم تست کردم دیدم پره ها به محافظ سینک گیر میکنه وقتی عکس گذاشتم و توضیح دادم اخرش هم برای تماس و پیگیری های شرکت تشکر کردم بعد از اون دیگه نه این ایمیل رو جواب دادند نه یک ایمیل دیگه که دیروز دادم
:give_rose:

AMD>INTEL
05-06-16, 15:50
این موارد رو همیشه سعی کن حضوری تهیه کنی . چون ازشون مشکلی ندیدم خیلی تعجب کردم . چون نزدیک 7 ساله ازشون هاشون هفته ای خرید میکنم . موارد حساستری مثل مادربرد لپتاپ و led خرید کردم که ریسک بیشتری داره .

amirpcp30
05-06-16, 15:59
این موارد رو همیشه سعی کن حضوری تهیه کنی . چون ازشون مشکلی ندیدم خیلی تعجب کردم . چون نزدیک 7 ساله ازشون هاشون هفته ای خرید میکنم . موارد حساستری مثل مادربرد لپتاپ و led خرید کردم که ریسک بیشتری داره .
خرید حضوری که بله درسته از هرجایی مشکلی نداره طرف اشتباهی میاره میگی خیر اشتباه اوردی به همین سادگی :1. (26): اما نباید به این سادگی یک جنس دیگه رو بدهند به مشتری اخرش هم مشخصه و میدونند وقتی ارسال و دریافت رو قبول نمیکنند طرف برای یک مبلغ ناچیز برگشت نمیزنه
با سپاس از شما :give_rose:

amirpcp30
07-06-16, 14:14
سلام مجدد
خب مثل اینکه روز یکشنبه بالاخره ایمیل زده بودند برای برگشت کالا که امروز هم ارسال شد ، گفتم حتما بیام اینجا بنویسم
ممنون از توجه دوستان
:give_rose:

AMD>INTEL
07-06-16, 14:19
خوشحالم که ختم به خیر شد . موفق باشید .

amirpcp30
07-06-16, 14:22
خوشحالم که ختم به خیر شد . موفق باشید .
ممنون از لطف شما :give_rose: