ورود

مشاهده نسخه کامل : مشکل گارانتی آواژنگ



mehrad.s
05-09-15, 03:13
سلام فردا اگه خدا بخواد قرار یه کارت گرافیک 2 میلیونی بخرم با گارانتی آواژنگ ( 3 ساله )
تا 1 سات پیش خیالم از گارانتیش راحت بود ولی وقتی توی لیون داشتم میچرخیدم با این تاپیک روبه رو شدم
مشکلی بسیار جالب با گارانتی آواژنگ!! (Only the registered members can see the link)
واقعا طرز کار گارانتی اینطوریه ؟ اونم آواژنگ ؟
اگه ما خریدم بعد از 2 سالو 11 ماه که 1 ماه از گارانتی میمونه بخان اینطوری برخورد کنن بگید از همین الان بریم سمت ایسوس و سازگار

من یه بار رمم سوخت گارانتیش هم یه مغازه معمولی بود دادم بدون سوالی آنی تعویض کرد سالم داد

Avajang
05-09-15, 03:36
سلام دوست عزیز :
مادربرد کاربر مورد نظر شما تعویض شده است . کادر خدمات شرکت آواژنگ نهایت تلاش ممکن را برای جلب رضایت کاربر مورد نظر به کار بستند . تمام موارد در اسرع وقت رسیدگی میشود . هم در این انجمن و هم در انجمنی که گفتید پرسنل پشتیبانی گیگابایت پاسخگو بودند . پس با خیال راحت خرید کنید .
با تشکر :11():

mehrad.s
05-09-15, 03:49
سلام دوست عزیز :
مادربرد کاربر مورد نظر شما تعویض شده است . کادر خدمات شرکت آواژنگ نهایت تلاش ممکن را برای جلب رضایت کاربر مورد نظر به کار بستند . تمام موارد در اسرع وقت رسیدگی میشود . هم در این انجمن و هم در انجمنی که گفتید پرسنل پشتیبانی گیگابایت پاسخگو بودند . پس با خیال راحت خرید کنید .
با تشکر :11():
والا 10 صفحه رو کامل خوندم بنده خدا این همه داغون شده میگید با خیال زاحت ؟ :| حتی اگه 1 روز از گارانتی مونده باشه شما تضمین تعویض با کالای نو رو میدی ؟

Avajang
05-09-15, 03:59
شرایط گارانتی شرکت آواژنگ مشخص هست دوست گرامی . سه سال گارانتی روی مادربردهای این شرکت و بقیه محصولات هم بر اساس زمان درج شده روی کارت گارانتی . تا آخرین روز گارانتی مادربرد خدمات گارانتی میگیرد . از روز اول برای این کاربر و دوست خوبمون پیگیری انجام شده و چون اصرار داشتند حتما با مدل خودشون تعویض بشه مقداری زمان صرف شده است چون مادربرد دیگری بصورت نو بهشون پیشنهاد شده که شخصا نپذیرفتند . هم در این انجمن که مرجع اصلی پشتیبانی آنلاین گیگابایت در ایران هست و هم در انجمنی که لینک گذاشتید کاملا پیگیری شده است .
با تشکر :11():

hamed0171
05-09-15, 09:23
دوست عزیز شما باید نصبی به این قضیه نگاه کنی یعنی که بیای این گارانتی با گارانتی های شرکت های دیگه مقایسه کنی بنظرم در این صورت گارانتی آواژنگ کیفیت مطلوبی دارد و در بیشتر مرکز استان ها پشتیبانی کامل انجام می شود در مورد این داستان هم شما به هر شرکت دیگه هم مراجعه می کردی همین مشکلات داشتی حالا این که آواژنگ سعی در رضایت مشتری داره جای خوشحالی دارد

Moein
05-09-15, 11:36
دوست عزیز با سلام

در موردی که در اینجا مطرح کردید لازم هست که یک موضوع رو مطرح کنم تا اونجایی که من از گارانتی اواژنگ خبر دارم کلیه محصولات گیگابایت در 6 ماه اول تولید با قطعه نوتعویض می شوند ( مادربرد های سری X99 در یک سال اول تولید با قطعه نو تعویض می شند ) در سایر سال ها خدمات گارانتی فقط تعمیر عرضه میشه

در موردی که دوست عزیزمون در تاپیک مطرح کردند که یک مشکل نرم افزاری هست شما به هر شرکت گارانتی در ایران مراجعه می کردید حتی اسم قبول گارانتی رو هم نمی شنیدید حال با اینکه تعویض قطعه برای ایشون انجام شده ضمن اینکه یک نکته خیلی مهم شرکت برد اکبند از Z87 که نزدیک به 3 نسل از اون می گذره رو موجود داشته باشه باید به گارانتی اون شرکت تبریک گفت که قطعه ای رو در انبار خودش نگه داشته باز دوست عزیز خرید محصول یک انتخاب کاملا شخصی محسوب میشه و خوب شما هم مثل من می تونید سایر گارانتی ها رو امتحان کنید و خوب بعد به یک مقایسه می رسید امیدوارم نتیجه ای که به دست میارید به ضرر شما نباشه و بتونید عاقلانه ترین تصمیم رو گرفته باشید

موفق باشید:give_rose::11():

alireza.kish
05-09-15, 12:11
بشخصه تا یک چیزی رو خودم تجربه نکنم قبول نمیکنم اون موضوع رو و همچنین اظهار نظر ادم نباید یکطرفه به قاضی بره اما خودم وقتی داشتم x99 گیگابایت و میخریدم جمله گارانتی رویایی یک سال تعویض روی خریدم تاثیر گزار بود و شرکت گارانتی کننده موظف هست در زمان یکسال به گفته و قول خودش جنس معیوب رو با نو عوض کنه در واقع میشه یکسال warranty در ضمن اون جنس باید اکبند باشه نه تعمیری نه اورکلاک شده نه حتی 5دقیقه استفاده شده

Sent from my HUAWEI MT7-TL10 using Tapatalk

mm65
06-09-15, 19:40
شرایط گارانتی شرکت آواژنگ مشخص هست دوست گرامی . سه سال گارانتی روی مادربردهای این شرکت و بقیه محصولات هم بر اساس زمان درج شده روی کارت گارانتی . تا آخرین روز گارانتی مادربرد خدمات گارانتی میگیرد . از روز اول برای این کاربر و دوست خوبمون پیگیری انجام شده و چون اصرار داشتند حتما با مدل خودشون تعویض بشه مقداری زمان صرف شده است چون مادربرد دیگری بصورت نو بهشون پیشنهاد شده که شخصا نپذیرفتند . هم در این انجمن که مرجع اصلی پشتیبانی آنلاین گیگابایت در ایران هست و هم در انجمنی که لینک گذاشتید کاملا پیگیری شده است .
با تشکر :11():


از روز اول؟! منظورتون اینه که بعد از دو هفته پیگیری بازم می گفتن در مرحله فرایند کنترل کیفیته دیگه؟! من اصرار نداشتم حتماً با مدل sniper 5 تعویض شه. به من گفتن فقط بورد شما با بورد z87 معاوضه میشه و کارکرده! گفتم چرا کارکرده؟ پاسخ دادن که چون z87 آکبند تو بازار نیست. گفتم خوب z97 یا z170 بدید مابه التفاوت رو پرداخت میکنم گفتن نمی شه! بعد از پیگیری در لیون و اقدامات کاربر G1 Infinity بنا شد با آکبند تعویض بشه که ایشون گفت با مدل oc تعویض می کنیم. منم گفتم با مدل های گیمینگ g1 تعویض کنید چون بورد خودم مدل گیمینگ بوده. که شما هم گفتید با مدل عین بورد خودت تعویض می شه. که نهایتاً هم پی نوشت 2 شد که در همون فروم توضیح دادم جریان چی بوده



دوست عزیز با سلام

در موردی که در اینجا مطرح کردید لازم هست که یک موضوع رو مطرح کنم تا اونجایی که من از گارانتی اواژنگ خبر دارم کلیه محصولات گیگابایت در 6 ماه اول تولید با قطعه نوتعویض می شوند ( مادربرد های سری X99 در یک سال اول تولید با قطعه نو تعویض می شند ) در سایر سال ها خدمات گارانتی فقط تعمیر عرضه میشه

در موردی که دوست عزیزمون در تاپیک مطرح کردند که یک مشکل نرم افزاری هست شما به هر شرکت گارانتی در ایران مراجعه می کردید حتی اسم قبول گارانتی رو هم نمی شنیدید حال با اینکه تعویض قطعه برای ایشون انجام شده ضمن اینکه یک نکته خیلی مهم شرکت برد اکبند از Z87 که نزدیک به 3 نسل از اون می گذره رو موجود داشته باشه باید به گارانتی اون شرکت تبریک گفت که قطعه ای رو در انبار خودش نگه داشته باز دوست عزیز خرید محصول یک انتخاب کاملا شخصی محسوب میشه و خوب شما هم مثل من می تونید سایر گارانتی ها رو امتحان کنید و خوب بعد به یک مقایسه می رسید امیدوارم نتیجه ای که به دست میارید به ضرر شما نباشه و بتونید عاقلانه ترین تصمیم رو گرفته باشید

موفق باشید:give_rose::11():

مشکل نرم افزاری؟ اروری که مربوط به پل جنوبی می شه مشکل نرم افزاریه؟ صدای نویز استاتیک در سیستم آنبورد صدای بورد نرم افزاریه؟ مشکلات بورد رو روی کاغذ نوشتم به بورد قبلی ضمیمه شده . ضمناً اگه نرم افزاریه چطوریه که آواژنگ به من اعلام کرد بورد قابل تعمیر نیست و تعویض میشه؟! ضمناً بورد من تا تاریخ 2 سپتامبر 2016 گارانتی داشت یعنی زمان مراجعه بیش از یکسال از گارانتی مونده بود. طوری رفتار نکنید که انگار چند روز از گارانتی مونده بوده و شما هم منت سر ما گذاشتید!

****

همونطور که اون روز مدیر آواژنگ تلفنی به من گفت به لیون اعلام می کنیم اون تاپیک رو حذف کنه یا قفل کنه همون اتفاق هم افتاد. مدیران لیون اون تاپیک رو قفل کردن.
من دیگه نه کاری به این فروم شهرسخت افزار دارم نه دنبال این داستان رو می گیرم. شما هم لطف کنید نه یک کلاغ چهل کلاغ کنید نه حرف تو دهن من بذارید. همه چیز با مدرک و مستدل موجوده.
به تبلیغات خودتون ادامه بدید براتون آرزوی موفقیت می کنم. اما هر زمان که ببینم با تغییر در صورت مسئله و استنتاج به نفع خودتون و تغییر در حقایق اون قضیه رو طور دیگه ای نشون می دید قطعاً ساکت نمی شینم.

موفق باشید

Avajang
06-09-15, 19:52
دوست عزیز دلیل ادامه بحث از طرف شما را متوجه نمیشیم . تیم آنلاین پشتیبانی گیگابایت از زمانی که در قسمت پشتیبانی عنوان کردید مشکلی با تعویض هست هم در این انجمن که انجمن رسمی پشتیبانی گیگابایت هست و هم در انجمن دیگر به خاطر مطرح نمودن پاسخگو شما بودند . اگر این مدعی این هستید که کار شما پیگیری نشده با عرض معذرت دارید کم لطفی میکنید .
با تشکر :11():

mm65
06-09-15, 20:51
دوست عزیز دلیل ادامه بحث از طرف شما را متوجه نمیشیم . تیم آنلاین پشتیبانی گیگابایت از زمانی که در قسمت پشتیبانی عنوان کردید مشکلی با تعویض هست هم در این انجمن که انجمن رسمی پشتیبانی گیگابایت هست و هم در انجمن دیگر به خاطر مطرح نمودن پاسخگو شما بودند . اگر این مدعی این هستید که کار شما پیگیری نشده با عرض معذرت دارید کم لطفی میکنید .
با تشکر :11():

اتفاقاً خوب متوجه می شید. هر کسی پست اول و پست شماره 88 اون تاپیک در لیون رو خونده باشه خوب متوجه می شه. اما منافع ما انسان ها اجازه نمیده که به هر حقیقتی اعتراف کنیم!

گفتم که برام اهمیتی نداره کلاً قید این گارانتی رو زدم و به هیچ کس هم توصیه نمی کنم.اما تجربه خوبی بود!! ضمن این که فکر نکنید قفل شدن اون تاپیک در اون فروم باعث می شه دهن ما هم قفل بشه و هر طوری خودتون دوست دارید حقایق رو تغییر بدید! و فراموش نکنید حقوقی که در پایان ماه از آواژنگ دریافت می کنید حاصل اعتماد و انتخاب مشتریان این شرکت بوده!

من دیگه کلاهمم در آواژنگ بیفته نمیرم بردارم و کاری با این شرکت نخواهم داشت. همین که دو نکته ای که عرض شد فراموش نکنید برام کفایت می کنه.

و در پایان ممنون می شم این بحث رو دیگه ادامه ندید. هم من می دونم چی شده و هم شما . ادامه این بحث بجز کدورت و ناراحتی حاصل دیگه ای نداره.

ممنون

Moein
09-09-15, 19:56
مشکل نرم افزاری؟ اروری که مربوط به پل جنوبی می شه مشکل نرم افزاریه؟ صدای نویز استاتیک در سیستم آنبورد صدای بورد نرم افزاریه؟ مشکلات بورد رو روی کاغذ نوشتم به بورد قبلی ضمیمه شده . ضمناً اگه نرم افزاریه چطوریه که آواژنگ به من اعلام کرد بورد قابل تعمیر نیست و تعویض میشه؟! ضمناً بورد من تا تاریخ 2 سپتامبر 2016 گارانتی داشت یعنی زمان مراجعه بیش از یکسال از گارانتی مونده بود. طوری رفتار نکنید که انگار چند روز از گارانتی مونده بوده و شما هم منت سر ما گذاشتید!


دوست عزیز

از اینکه شاید شما رو ناراحت کردم عذرخواهی می کنم اما برای اینکه برای خود من هم موضوع روشن بشه باید بدونم که مشکل چی بوده.

پل جنوبی یا SB در مادربردی که داری در موردش صحبت می کنید اصلا وجود خارجی نداره اگر برد شما Z87 Sniper 5 باشه یک هسته مجتمع یا PCH داره که وظایف کنترلر ها و غیره با اون هست و خوب به دلیلی که مادربرد Z87 Sniper 5 از دو کنترلر مجزا برای این برای کنترل ساتا استفاده می کنه به راحتی اسم مشکل نرم افزاری به اون تعلق می گیره و خوب شما اگر سوالتون رو اینجا مطرح می کردید شاید من یا دوستان بتون می گفتن که چه کاری در بایوس باعث میشه این مشکل حل بشه

در مورد صدا هم بنده اطلاعی ندارم چون نویز و غیره می تونه از هر قسمتی باشه و شما توضیحی برای اون ارائه نکردی اگر هم در جای دیگه ای بوده فکر نمی کنم متخصص مربوطه در اونجا بوده باشه که جواب شما رو بده!

راستی چند مورد در مورد گارانتی ها باید بدونی این به عنوان تجربه شخصی هست

متاسفانه گارانتی ها در ایران معنا و مفهوم متفاوتی داره و حتی ما هم انتظارات متفاوتی رو از گارانتی ها داریم و وقتی اسم گارانتی مطرح میشه دو نوع سپر دفاعی برای خودمون انتخاب می کنیم

اما اینکه خود اواژنگ به شما اعلام کرده که برد رو عوض می کنه دستش درد نکنه اما اینکه در نظر نگرفته شما چه سی پی یویی دارید و از اون استفاده می کنه جای تامل داره و نگرانی از دست این گارانتی و اون فردی که اونجا پاسخ گوی شما بوده

راستی طوری رفتار نمی کنیم که برد شما بدون گارانتی بوده فقط شرایط زمان بندی گارانتی رو اعلام کردیم


اینجا دوست دارم این رو به عنوان یک صحبت دوستانه بخونی :


همونطور که اون روز مدیر آواژنگ تلفنی به من گفت به لیون اعلام می کنیم




این که می بینی مدیر خدمات اواژنگ با شما تماس میگیره و به شما اهمیت میده فکر نکن که همین طوری به دست اومده خیلی از شما دوستان فقط یک بار به این گارانتی ها مراجعه کردید اما همین اواژنگی که داری ازش اسم می بری یک زمانی حاضر نبود حتی بردی که برای رکورد های جهانی ازش استفاده شد رو گارانتی کنه و یا تعمیر کنه!

دقیقا سال 86 بود که بعد از سمینارشون حتی جواب سلام ما رو ندادن با پیگیری ها و تمامی تلاش هایی که من و دوستان من در این فروم یا هر جایی دیگه ای انجام شد الان می بینی یک تاپیک توی فضای مجازی انقدر مهم شده که مدیر یک شرکت میاد و در مورد اون با شما صحبت می کنه و خوب مشکلتون رو حل می کنه


راستی شما یک برد تعویضی داری اگر می تونی بیا من نزدیک 15 تا برد دارم از اواژنگ که گارانتی قبول نکرده یه 5 6تا از ماتریس دارم تعداد اسوس هم از دستم در رفته اگه راهشو بلدی من اماده ام

برای مورد مشابه شما یک برد که مشکل کنترلر SB داشت توی X58 اسوس، من 1 سال و خورده ای گارانتی بود تا اخر با پیگیری از تایوان و دفتر اسوس ویستا حاضر شد یک برد جایگزین بده که بعد از اون هم فهمیدیم که دفتر اسوس هزینه مادربرد رو تقبول کرده و بردی که در دفتر داشتن رو ارسال کردند برای من نه برد نو نه برد اکبند برد نمایشگاهی که باز هم دستشون درد نکنه لطف بزرگی کردند.


دوست من اگر فکر می کنی این پست من دفاع یا هر چی هست من رو ببخش اما اینجا الان دفاع از حق افرادی مثل من و شما هست نه شرکتی چون شرکت ها چه ما بخریم چه نخریم باز یکی پیدا میشه که خریداری کنه و کالای خودشون رو بفروشن .


با احترام فراوان
معین

mm65
10-09-15, 00:44
نیازی به عذرخواهی نیست. شاید توقعات من معقول نبوده حداقل با این حجم تبلیغات آواژنگ!
ببینید درسته شاید من کمتر از یک درصد شما از سخت افزار سر دربیارم اما از سال 2004 در سایت های مختلف عضو بودم و به رویه کاریه سایت و فروم آشنا هستم. ابتدا مشکل خودم رو در تاپیک زیر مطرح کردم:

مشکل با fast boot (Only the registered members can see the link[%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%DA%AF%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AA]-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D8%A8%D8%A7-fast-boot-54540/)

که دوستمون AMD>INTEL مثل همیشه راهنمایی کردن اما مشکل همچنان پابرجا بود. در مورد نویز استاتیک و صدای هیس خودم با اپ امپ های دیگه حتی یک عدد 2134 نو تست کردم هیس خروجی امپلیفاید هنگام اسکرول کردن یا تایپ کردن بیشتر هم میشد. به طور کلی هیس در مدارهای تقویت شده چیز غیر عادی نیست البته این مورد برعکس بود. با هدفون های امپدانس پایین هیس کم می شد با هدفون هایی که سخت تر درایو میشن بیشتر! کاری ندارم بورد مشکل لاینحل داشته یا نداشته. کار من سخت افزار و تعمیرات نیست. امـــا
زمانی که شرکت گارانتی کننده تصمیم به تعویض می گیره می تونه با قطعه آکبند تعویض کنه یا با قطعه کارکرده! اما اینکه قطعه به نام آکبند بده بعداً متوجه بشیم کارکرده بوده و آثار پیچ روی کارت وایرلس ببینیم حداقل از دیدگاه من کار قشنگی نیست و من حق دارم در فروم های سخت افزار این مشکل رو به اصطاح رسانه ای کنم . خواه مدیران اون فروم بی تفاوت باشند خواه اینکه با قفل کردن سعی در خفه کردن صدای اعتراض من کنند!

در مورد اون تماس از سوی مدیر شرکت خدمت شما عارضم که باز هم در قضاوت تعجیل کردید! ایشون برای رفع مشکل من تماس نگرفته بود. شما که در این فروم به قولی با آواژنگی ها رفیق گرمابه و گلستان هستید اگر امکانش هست تشریف ببرید و صدای ضبط شده مکالمات من و عوامل شرکت مذکور و مدیریت رو بشنوید. ایشون برای این با من تماس گرفته بود که چرا روز گذشته به کارمندشون گفتم بله قبول می کنم که با بورد کارکرده oc تعویض کنم و حدود 70-80 تومن هم پرداخت می کنم و حالا منصرف شدم و در لیون اون تاپیک رو ایجاد کردم ( توضیح این که اون روز بعد از چندین تماس و اعتراض , پیشنهاد تعویض با بورد غیر مشابه و کارکرده به عنوان آخرین پیشنهاد آواژنگ مطرح شد و به بنده گفتن هیچ انتخاب دیگه ای نداری. من گفتم بورد خودم رو پس بدید گفتن نمی شه. در واقع طبق گفته خودشون من هیچ انتخابی بجز اعلام موافقت نداشتم! )
دلیل دوم تماس مدیر شرکت مذکور این بود که بنده با ایجاد یک سرفصل اعتراض آمیز برای آواژنگ به نوعی تبلیغ منفی کردم و فضایی در لیون ایجاد شده که عوامل گارانتی های دیگر من جمله شرکت سازگار از آب گل آلود ماهی بگیرند. این دقیقاً عین جمله ایشون بود : " ما اون کاربری که اومده در اون تاپیک گفته ای بابا آواژنگ تو دیگه چرا؟! رو می شناسیم. اون برای سازگار ارقام کار می کنه..."
ضمن اینکه ایشون تاکید کرد عبارت "شرکت سودجو" رو از پست اول اون تاپیک پاک کنم که بنده هم اون پست رو همون روز ویرایش کردم. گفتند این شکلک هایی که گذاشتی (منظورشون اسمایلی فیس بود) توهین به مجموعه ما محسوب میشه. که بنده شکلک ها! رو پاک کردم...

هیچ کدام از کلمات و جملات مدیر شرکت در راستای رفع مشکل بنده نبود.

بحث ما این گارانتی هستش نه گارانتی های دیگه. من شرکت دیگه ای رو تائید یا تکذیب نکردم. بله منم تجربیات مختلفی دارم از ماتریکس که 8 سال پیش بورد من رو دو ماه نگه داشت و تعمیرشم نکرد و مبلغی هم ازم گرفتن به عنوان هزینه نگهداری در انبار و در پایان بورد خراب خودمو تحویلم دادن تا سازگاری که هارد پر از خط های عمیق و خش و ظاهر درب و داغون رو تحویل گرفتن و با هارد مشابه و آکبند تعویض کردن. هر چند سازگار هم خوش نام نیست. خیلی شرکت های دیگه هم بودن مثل دریا کامپیوتر که هیچ کلمه ای نمی تونه میزان افتضاح بودن این شرکت رو توصیف کنه. کولینگ سیس مسئولیت ناپذیر یه یکدفعه جمع کرد و دست مشتریانش رو تو پوست گردو گذاشت و ...
من فقط از آواژنگ یک انتظار داشتم که برآورده نشد! انتظار داشتم بوردی که من انتخاب کردم و اون زمان 2200 قیمت داشت با بورد مشابه از برند ایسوس یعنی VI Extreme با گارانتی سازگار که در زمان مشابه قیمتی معادل با 1500 داشت و قیمت جهانیشون نزدیک به هم بود , از لحاظ خدماتی ارزش پرداخت 700 هزار تومان بیشتر رو داشته باشه. که به عقیده من به هیچ وجه چنین ارزشی نداشت. حتی ارزش پرداخت 1000 تومن بیشتر هم نداشت.

موفق باشید.

M3RS4D 50062
10-09-15, 04:32
نیازی به عذرخواهی نیست. شاید توقعات من معقول نبوده حداقل با این حجم تبلیغات آواژنگ!
ببینید درسته شاید من کمتر از یک درصد شما از سخت افزار سر دربیارم اما از سال 2004 در سایت های مختلف عضو بودم و به رویه کاریه سایت و فروم آشنا هستم. ابتدا مشکل خودم رو در تاپیک زیر مطرح کردم:

مشکل با fast boot (Only the registered members can see the link[%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%DA%AF%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AA]-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D8%A8%D8%A7-fast-boot-54540/)

که دوستمون AMD>INTEL مثل همیشه راهنمایی کردن اما مشکل همچنان پابرجا بود. در مورد نویز استاتیک و صدای هیس خودم با اپ امپ های دیگه حتی یک عدد 2134 نو تست کردم هیس خروجی امپلیفاید هنگام اسکرول کردن یا تایپ کردن بیشتر هم میشد. به طور کلی هیس در مدارهای تقویت شده چیز غیر عادی نیست البته این مورد برعکس بود. با هدفون های امپدانس پایین هیس کم می شد با هدفون هایی که سخت تر درایو میشن بیشتر! کاری ندارم بورد مشکل لاینحل داشته یا نداشته. کار من سخت افزار و تعمیرات نیست. امـــا
زمانی که شرکت گارانتی کننده تصمیم به تعویض می گیره می تونه با قطعه آکبند تعویض کنه یا با قطعه کارکرده! اما اینکه قطعه به نام آکبند بده بعداً متوجه بشیم کارکرده بوده و آثار پیچ روی کارت وایرلس ببینیم حداقل از دیدگاه من کار قشنگی نیست و من حق دارم در فروم های سخت افزار این مشکل رو به اصطاح رسانه ای کنم . خواه مدیران اون فروم بی تفاوت باشند خواه اینکه با قفل کردن سعی در خفه کردن صدای اعتراض من کنند!

در مورد اون تماس از سوی مدیر شرکت خدمت شما عارضم که باز هم در قضاوت تعجیل کردید! ایشون برای رفع مشکل من تماس نگرفته بود. شما که در این فروم به قولی با آواژنگی ها رفیق گرمابه و گلستان هستید اگر امکانش هست تشریف ببرید و صدای ضبط شده مکالمات من و عوامل شرکت مذکور و مدیریت رو بشنوید. ایشون برای این با من تماس گرفته بود که چرا روز گذشته به کارمندشون گفتم بله قبول می کنم که با بورد کارکرده oc تعویض کنم و حدود 70-80 تومن هم پرداخت می کنم و حالا منصرف شدم و در لیون اون تاپیک رو ایجاد کردم ( توضیح این که اون روز بعد از چندین تماس و اعتراض , پیشنهاد تعویض با بورد غیر مشابه و کارکرده به عنوان آخرین پیشنهاد آواژنگ مطرح شد و به بنده گفتن هیچ انتخاب دیگه ای نداری. من گفتم بورد خودم رو پس بدید گفتن نمی شه. در واقع طبق گفته خودشون من هیچ انتخابی بجز اعلام موافقت نداشتم! )
دلیل دوم تماس مدیر شرکت مذکور این بود که بنده با ایجاد یک سرفصل اعتراض آمیز برای آواژنگ به نوعی تبلیغ منفی کردم و فضایی در لیون ایجاد شده که عوامل گارانتی های دیگر من جمله شرکت سازگار از آب گل آلود ماهی بگیرند. این دقیقاً عین جمله ایشون بود : " ما اون کاربری که اومده در اون تاپیک گفته ای بابا آواژنگ تو دیگه چرا؟! رو می شناسیم. اون برای سازگار ارقام کار می کنه..."
ضمن اینکه ایشون تاکید کرد عبارت "شرکت سودجو" رو از پست اول اون تاپیک پاک کنم که بنده هم اون پست رو همون روز ویرایش کردم. گفتند این شکلک هایی که گذاشتی (منظورشون اسمایلی فیس بود) توهین به مجموعه ما محسوب میشه. که بنده شکلک ها! رو پاک کردم...

هیچ کدام از کلمات و جملات مدیر شرکت در راستای رفع مشکل بنده نبود.

بحث ما این گارانتی هستش نه گارانتی های دیگه. من شرکت دیگه ای رو تائید یا تکذیب نکردم. بله منم تجربیات مختلفی دارم از ماتریکس که 8 سال پیش بورد من رو دو ماه نگه داشت و تعمیرشم نکرد و مبلغی هم ازم گرفتن به عنوان هزینه نگهداری در انبار و در پایان بورد خراب خودمو تحویلم دادن تا سازگاری که هارد پر از خط های عمیق و خش و ظاهر درب و داغون رو تحویل گرفتن و با هارد مشابه و آکبند تعویض کردن. هر چند سازگار هم خوش نام نیست. خیلی شرکت های دیگه هم بودن مثل دریا کامپیوتر که هیچ کلمه ای نمی تونه میزان افتضاح بودن این شرکت رو توصیف کنه. کولینگ سیس مسئولیت ناپذیر یه یکدفعه جمع کرد و دست مشتریانش رو تو پوست گردو گذاشت و ...
من فقط از آواژنگ یک انتظار داشتم که برآورده نشد! انتظار داشتم بوردی که من انتخاب کردم و اون زمان 2200 قیمت داشت با بورد مشابه از برند ایسوس یعنی VI Extreme با گارانتی سازگار که در زمان مشابه قیمتی معادل با 1500 داشت و قیمت جهانیشون نزدیک به هم بود , از لحاظ خدماتی ارزش پرداخت 700 هزار تومان بیشتر رو داشته باشه. که به عقیده من به هیچ وجه چنین ارزشی نداشت. حتی ارزش پرداخت 1000 تومن بیشتر هم نداشت.

موفق باشید.


ببخشید ...

من این قسمت رو متوجه نشدم ...

( توضیح این که اون روز بعد از چندین تماس و اعتراض , پیشنهاد تعویض با بورد غیر مشابه و کارکرده به عنوان آخرین پیشنهاد آواژنگ مطرح شد و به بنده گفتن هیچ انتخاب دیگه ای نداری. من گفتم بورد خودم رو پس بدید گفتن نمی شه. در واقع طبق گفته خودشون من هیچ انتخابی بجز اعلام موافقت نداشتم! )

یعنی برد خودتون رو هم که خراب بود رو پس نمیدادن؟
در واقع یه برد دست دوم رو بهتون میدادن؟
و در اخر اینکه اگه برد رو قبول نمیکردین , هیچی بهتون نمیدادن حتی برد خراب خودتون رو و عملا شما بردتون رو از دست میدادید؟؟؟

SOHR@B
10-09-15, 12:01
دوست عزیز
درود
من تمام صفحات تاپیکتون رو تو فروم همسایه و همین فروم خوندم
بهتون قول میدم اگه این تاپیک رو نمیزدین هیچی دستتون رو نمیگرفت برد خودتون رو هم بهتون نمیدادن و یه برد دست دو بهتون میدادن و قال قضیه رو میکندن شک نکن
بنده تو یه شرکت خصوصی کار میکنم
کارم هم خدماتیه و یه سری از دوستای همین فروم هم میشناسمشون و افتخارم اینه که میتونم کمکشون کنم
همین برند بسیاز زیبا و نامدار آواژنگ هم قبلا مشتریه ما بودن که بماند که چه ها گذشت و......منجر به قطع همکاری شده بگذریم
دوست گلم
تو ایران تو شرایط فعلی اقتصادی و... چیزی به اسم گارانتی وجود نداره یا خیلی سخت انجام میشه و کلی اذیت داره وووو اون چیزی نیست که فکر بکنید
بنده ام خودم خیلی سرو کارم افتاده با این شرکتها ولی انصافا و از حق نگذریم فقط فراسو و گرین اصلا ازم سوال نکردن
آواژنگ اولاش خوب بود ولی الان شرایط چیز دیگه ای میگه یه مادربرد ایسوس هم داشتم که به اشتباه خودم تو آورکلاک بهش صدمه زدم بردم گارانتی و یه دونه نو همون مادربرد رو بهم دادن بدون سوال
حتی کابلها و پنل رو هم برنداشتن فقط کارتن روی جعبه اصلی رو برداشتن که نشه مادربرد رو به عنوان مادربرد نو فروخت
خوب انسانی مثا من و شما که نهایت سالی یک بار قطعه بخوایم بخریم با همین چیزا دلخوش میشه نه تبلیغات و تلفن به اصلاح مدیر خدمات
بعله اگه مدیر خدمات زنگ بزنه و عذر خواهی کنه به عنوان کوتاهی شرکتش (ژاپن) اون قابل تقدیره نه برای تهدید و خط و نشون

AMD>INTEL
10-09-15, 14:11
دوستان عزیز به عنوان کسی که از اواسط دهه هفتاد تا امروز کارم سخت افزار هست . با گارانتی های مختلفی کار کردم .این که بعضی دوستان گفتند آواژنگ مادربرد خودشون رو هم تحویل نمیدادن مقداری بی انصافی به شخصه از زمان مادربردهای gigabyte 6oxt با این گارانتی کار میکنم و تا حال به هر دلیلی مشکلی نخوردم . ممکنه با گارانتی های دیگه کمی مشکل پیدا کرده باشم ولی تنها گارانتی که رضایت نسبی داشتم آواژنگ بوده .
یک دلیل دیگه
آواژنگ برنده گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد (Only the registered members can see the link %D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87%20%DA%AF%D9%88%D8%A7%D9%8 7%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87%20%D9%85%D9%84%DB% 8C%20%D8%B1%D8%B9%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20%D8%AD%D9%82 %D9%88%D9%82%20%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81%20%DA%A9%D 9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86%20%D8%B4%D8%AF. aspx?id=92)

پ.ن : من 5 سال در گارانتی دریا کامپیوتر به عنوان کارشناس گارانتی فعالیت کردم . دقیقا از ریز و جزئیات هم مراجعه کننده و هم شرکت گارانتی کننده با خبر هستم .

Avajang
16-09-15, 11:53
پاسخ این دوست عزیزمون در این تاپیک داده شد و موضوع را در تاپیک خودش پیگیری میکنیم. دقت کنید با توجه به داشتن دیتابیس e-Support لطفاً هر مشکل را در یک تاپیک مطرح فرمایید:


Only the registered members can see the link D-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D8%A8%D8%A7-fast-boot-54540/index3.html


شاد باشید. :11():