سلام
MP3 پلیر ما از روز اول مشکل داشت و خاموش نمیشد درست و حسابی.
صحبت کردیم و فرستادیم تهران با پست.
بعد گفتند فریم ور رو آپدیت کردند و برای ما ارسال کردند. هنوز مشخص نیست این قطعه درست شده یا نه و اون بحث خودش را دارد.
اما صحبت سر این هست که بنده پول پست رو دادم و بسته رو فرستادم تهران.
و بسته رو بعد از آپدیت فریم ویر برای من فرستادند و پس کرایه کردند. در مجموع من حدود 17 هزار تومن دادم کرایه.
آیا در همه جای دنیا این طور هست که قطعه ای که مشکل داشته باید بنده هزینه هاش رو هم تقبل کنم؟ پس جنس بدون گارانتی بخرم که به صرفه تر هست.
قطعه ای که از روز اول خراب بوده ، چرا من باید هزینه پست رو پرداخت کنم؟ گارانتی به تعریف ایران رهجو شامل چه مواردی هست و چرا در پاکت قطعه هنگام خرید این موارد ذکر نشده؟
چرا در سایت شرکت ایران رهجو این موارد ذکر نشده است؟
حالا شاید ایران رهجو بگه خوب تو شهرستان هستی و اگر تهران بودی و هزینه پست داده نمیشد. چرا این طور نگیم که ایران رهجو خدماتش رو به مراکز استان ها(نمی گم شهرستان های کوچک) گسترش نداده که مشتری مجبور بشه قطعه رو بفرسته تهران؟
مگر از چند هزار تا قطعه ای که در ایران می فروشند چند تاش خراب میشه که حتی هزینه جانبی خدمات رو برعهده نمی گیرند؟ و زیر بار نمیره؟
انشالله یکشنبه پیگیر میکنم از طریق خود شرکت و نتایج رو در این تاپیک اعلام میکنم.
AMD>INTEL
11-12-14, 19:18
این قانون تمام شرکت هاست . حمل قطعه تا گارانتی به عهده مشتری هست .
life24
11-12-14, 19:22
این قانون تمام شرکت هاست . حمل قطعه تا گارانتی به عهده مشتری هست .
این قانون های من در اورد ی شرکت های گارانتی به خاطر حداکثر کردن سود خودشون هست و بدبخت مشتری!
من پول دادم که قطعه سالم تحویل بگیرم. چرا این قانون ها رو پابلیک نمی کنن؟
اگر قطعه سالم و تست شده تجویل من بدهند. که من لازم نیست هزینه کنم برای حمل و نقل گارانتی.
شاید قطعه بخواهند 10 بار خراب بشه. من باید به اندازه کل قیمت قطعه بپ، هزینه پست بدهم؟
اگر همه گارانتی ها این طور هستند. میتوان گفت همشون اشتباه دارند.
به نظر من جنس بدون گارانتی بیشتر صرف اقتصادی داره. فوقش این هست که خودم آپدیت می کردم ..
mrijoj
11-12-14, 19:28
شما اگه به صورت پست خرید کردید این وظیفه اون شرکته که تا یک هفته دریافت کنه و یکی سالمشو بده یا کلا پس بگیره بعضی از شرکتها هم هستن تا دوازده روز مهلت بازپس گیری محصول رو میدن شما به صورت پست دریافت کردید پلیر رو ؟؟؟
life24
11-12-14, 19:32
اصلا من یک هفته نتونستم از پلیرم استفاده کنم. به جای معذرت خواهی و جبران این قضیه ، من باید هزینه حمل و نقل هم بدم؟
من نمیدونم پس چرا من هزینه دادم بابت گارانتی قطعه؟
- - - Updated - - -
شما اگه به صورت پست خرید کردید این وظیفه اون شرکته که تا یک هفته دریافت کنه و یکی سالمشو بده یا کلا پس بگیره بعضی از شرکتها هم هستن تا دوازده روز مهلت بازپس گیری محصول رو میدن شما به صورت پست دریافت کردید پلیر رو ؟؟؟
سلام
نه از فروشگاه داخل شهر خریدم.
mrijoj
11-12-14, 19:38
اگه ببری اون فروشگاه اونم میگه من فروشندم بیا آدرس میدم بیا برو اینجا اونجا بیشتر از پول خود پلیر باید خرجش کنی باید دقت میکردی منم قبلا یدونه هدفون گرفتم تغریبا سه چهار سال پیش پنجاه و هشت تومن از یک فروشگاه بعد رفام خونه دیدم این یکی از باندهاش خرابه یعنی قطع و وصلی داشت بردم فروشگاهش فرداش گفتن بیا آدرس نمایندگیش گرفتنم رفتم دنبالش هی میپیچوندن منو آخرش بیخیالش شدم جلو نمایندگیش گزاشتم زیر پام شکوندمش راستی چند خریدی پلیرتو؟؟؟!
life24
11-12-14, 19:41
اگه ببری اون فروشگاه اونم میگه من فروشندم بیا آدرس میدم بیا برو اینجا اونجا بیشتر از پول خود پلیر باید خرجش کنی باید دقت میکردی منم قبلا یدونه هدفون گرفتم تغریبا سه چهار سال پیش پنجاه و هشت تومن از یک فروشگاه بعد رفام خونه دیدم این یکی از باندهاش خرابه یعنی قطع و وصلی داشت بردم فروشگاهش فرداش گفتن بیا آدرس نمایندگیش گرفتنم رفتم دنبالش هی میپیچوندن منو آخرش بیخیالش شدم جلو نمایندگیش گزاشتم زیر پام شکوندمش راستی چند خریدی پلیرتو؟؟؟!
به صورت تصادفی خاموش نمیشه. یعنی شاید 10 بار یک مرتبه خاموش نمیشه و نیاز به ریست داره. اونجا مشخص نشد.
نه بحث من این هست که اگر قطعه گارانتی هست و مشکل داره. باید شرکت گرانتی کننده برعهده بگیره تمام موارد رو. قطعه سالم به من نداده . چرا من باید هزینه بابت قطعه خراب ی که بهم تحویل داده متحمل بشه؟
فکر کنم 230 حدوا
AMD>INTEL
11-12-14, 19:41
این قانون های من در اورد ی شرکت های گارانتی به خاطر حداکثر کردن سود خودشون هست و بدبخت مشتری!
من پول دادم که قطعه سالم تحویل بگیرم. چرا این قانون ها رو پابلیک نمی کنن؟
اگر قطعه سالم و تست شده تجویل من بدهند. که من لازم نیست هزینه کنم برای حمل و نقل گارانتی.
شاید قطعه بخواهند 10 بار خراب بشه. من باید به اندازه کل قیمت قطعه بپ، هزینه پست بدهم؟
اگر همه گارانتی ها این طور هستند. میتوان گفت همشون اشتباه دارند.
به نظر من جنس بدون گارانتی بیشتر صرف اقتصادی داره. فوقش این هست که خودم آپدیت می کردم ..
حرف شما درسته . اکثرا بدین شکل هستند سیستمشون که مسئولیت انتقال قطعه تا شرکت با خود مشتری هست .
life24
11-12-14, 19:47
حرف شما درسته . اکثرا بدین شکل هستند سیستمشون که مسئولیت انتقال قطعه تا شرکت با خود مشتری هست .
متاسفانه مردم اگر زیر بار این قانون های عجیب و غریب نروند. این موارد صورت نمیگیره
قطعه خراب بدم تحویل آدم. وقتت رو بگیرن. یک هفته قطعه تو دستت نباشه. پول هم بدی. :1. (29):
AMD>INTEL
11-12-14, 19:52
متاسفانه مردم اگر زیر بار این قانون های عجیب و غریب نروند. این موارد صورت نمیگیره
قطعه خراب بدم تحویل آدم. وقتت رو بگیرن. یک هفته قطعه تو دستت نباشه. پول هم بدی. :1. (29):
حالا این بازم خوبه .بعضی از شرکتها شده یا گارانتی رو باطل میکنند یا حتما سه بار بره گارانتی تا شاید درست بشه .
life24
11-12-14, 19:54
حالا این بازم خوبه .بعضی از شرکتها شده یا گارانتی رو باطل میکنند یا حتما سه بار بره گارانتی تا شاید درست بشه .
چرا گارانتی رو باطل کنه؟
mrijoj
11-12-14, 19:55
حالا این بازم خوبه .بعضی از شرکتها شده یا گارانتی رو باطل میکنند یا حتما سه بار بره گارانتی تا شاید درست بشه .
ولی پارسال یدونه هارد یک ترا گرفتم حواسم نبود داشتم با گوشی حرف میزدم یک دفعه از میز افتاد رو سرامیک نمیدوم نیم سوز شد چی شد دیگه کار نکرد گارانتی آلبالو داشت یارو گرفت حالا عذر خواهی هم کرد یدونه دیگه داد نمیشه گفت همه بدن نه همه بد نیستند
AMD>INTEL
11-12-14, 19:56
چرا گارانتی رو باطل کنه؟
برای اینکه از سر خودشون باز کنند دلیل میارن یا گاهی یه عملیاتی میزنند :lol:. البته تو این شرکت ها هم خوب هست هم بد
mrijoj
11-12-14, 20:00
برای اینکه از سر خودشون باز کنند دلیل میارن یا گاهی یه عملیاتی میزنند :lol:. البته تو این شرکت ها هم خوب هست هم بد
هاردرو من فک کنم دویست گرفتم مارکشو یادم نیس ولی دمش گرم خیلی با ادب رفتار کرد
Shahryar
11-12-14, 22:57
دوستان بهترین راه برای پیگیری گارانتی، ثبت شکایت و ... دیتایس گارانتی هاست.
ثبت کنید، ما هم در هفته های مختلف که میریم سراغشون پیگیری میکنیم با شرکت ها. :give_rose:
I M A N
11-12-14, 23:20
دوستان بهترین راه برای پیگیری گارانتی، ثبت شکایت و ... دیتایس گارانتی هاست.
ثبت کنید، ما هم در هفته های مختلف که میریم سراغشون پیگیری میکنیم با شرکت ها. :give_rose:
این حرکت خیلی عالی شهریار جان .
life24
13-12-14, 17:05
بنده در قسمت گارانتی ها در شهر سخت افزار قضیه را ثبت کردم.
انشالله همه عزیزان موقع گارانتی برای هر شرکتی زیر بار این موارد نروند. این حداقل سرویسی هست که شرکت گارانتی کننده باید به مشتری بدهد.
life24
20-12-14, 12:30
سلام
امروز زنگ زدم ایران رهجو.
حدوا 30 دقیقه حرف زدم.
متاسفانه قضیه کمی حالت پاس کاری به خودش گرفت و من قضیه را برای کل شرکت توضیح دادم!!!
خوب که توضیح میدادم . وصل میکردند فرد دیگری./ و من از این بابت خیلی ناراحت شدم. حداقل یک بخش برای رسیدگی به شکایات مشتریان باید در نظر گرفته شود.
و یک سری افراد اصلا قضیه رو انداختند گردن من!!
اگر من قطعه رو خراب کرده بودم. بله هزینه پست باید پای من باشد. اما وقتی قطعه خراب تحویل گرفتم. چرا باید هزینه پست رو من بدم؟ اگر همه افراد سعی کنند الکی از حق خودشان کوتاه نیان،این اتفاق ها نمی افتد.
و خیلی تلاش کردم با دفتر مدیریت تماس بگیرم که من رو وصل نمی کردند . نمیدانم چرا!!
دست آخر وصل کردند به یک آقایی که نمیدانم چی کاره بود و شماره موبایل ما رو گرفت و ما منتظر تماس هستیم.
life24
11-01-15, 10:26
سلام
3 هفته پیش قرار بود پیگیری کنند و نتیجه رو اعلام کنند و2 بار زنگ زدم و میگه باشه پیگیری میکنیم بهت زنگ میزنیم و خبری نیست
من پیگیر خاوهم بود
life24
12-01-15, 19:49
من احساس میکنم شرکت قصد داره قضیه رو فرسایشی کنه و من رو خسته کنه از پیگیری
اینها به خیالشان اندازه 17.5 میخواهند من پول تلفن بدهم، که از خیر 17.5 بگذرم؟
خیر، من با اصل کار اینها مشکل دارم و نه مبلغی که پرداخت کردم.
حداکثر تا پایان هفته صبر میکنم.
life24
20-01-15, 21:48
تا امروز فردی که قول پیگیری داده بود، ازش خبری نیست. هر چند بنده پیگیر خواهم بود.
اما با این کارشون هر جا و هر کسی رو دیدم، میگم گارانتی ایران رهجو رو بزارید کنار، و خرید نکنید.
پیگیر ماجرا خواهم بود...
Optimus Prime
21-01-15, 03:20
من تعجب میکنم چرا این مسئله اینقدر برای شما عجیبه ؟
شما اگه برین تو سایت امازون و نیو اگ نظرات رو بخونین اونجا هم همین جوری هست.
حمل و نقل جنس خراب تا دفتر گارانتی و برعکس به عهده مصرف کننده هست.
فقط گاهی اوقات شرکتها لطف میکنن و هزینه برگشت روتحمل میکنن اونم خیلی خیلی محدوده .
اونجا هم طرف جنس آک رو باز میکنه و DOA در میاد.
اگه آمازون پس نگیره باید به هزینه خودش بفرسته دفتر شرکت.
AMD>INTEL
21-01-15, 12:26
من تعجب میکنم چرا این مسئله اینقدر برای شما عجیبه ؟
شما اگه برین تو سایت امازون و نیو اگ نظرات رو بخونین اونجا هم همین جوری هست.
حمل و نقل جنس خراب تا دفتر گارانتی و برعکس به عهده مصرف کننده هست.
فقط گاهی اوقات شرکتها لطف میکنن و هزینه برگشت روتحمل میکنن اونم خیلی خیلی محدوده .
اونجا هم طرف جنس آک رو باز میکنه و DOA در میاد.
اگه آمازون پس نگیره باید به هزینه خودش بفرسته دفتر شرکت.
درسته
تو این 14-15 سال که فعالیت میکنم . همیشه هزینه فرستادن کالا تا گارانتی به عهده مشتری هست . اگر 24 ساعت مهلت تست فروشگاه تموم بشه باید با هزینه خودتون بفرستید گارانتی .
life24
02-02-15, 11:09
درسته
تو این 14-15 سال که فعالیت میکنم . همیشه هزینه فرستادن کالا تا گارانتی به عهده مشتری هست . اگر 24 ساعت مهلت تست فروشگاه تموم بشه باید با هزینه خودتون بفرستید گارانتی .
عزیز روز اول MP3 خراب بوده. یعنی خاموش نمیشده. من پول دادم جنس سالم تحویل بگیرم. اگر من خرابش کنم با من هست
اینکه شرکت ها برای منافع خودشون میخوان این کارها کنن مشتری چه گناهی داره؟
امروز مجددا زنگ زدم.
میگه شما لنگ 15 تومن هستید؟ من لنگ 15 تومن هستم. شرکت به این گندگی اگر لنگ 15 تومن نیست و مشتری مداری بلده ، بیاد پول من رو بده.
لحنش هم عوض شده . فکر کرده من برای 15 تومن زنگ میزنم.
من برای رفتارتون زنگ میزنم
- - - Updated - - -
من تعجب میکنم چرا این مسئله اینقدر برای شما عجیبه ؟
شما اگه برین تو سایت امازون و نیو اگ نظرات رو بخونین اونجا هم همین جوری هست.
حمل و نقل جنس خراب تا دفتر گارانتی و برعکس به عهده مصرف کننده هست.
فقط گاهی اوقات شرکتها لطف میکنن و هزینه برگشت روتحمل میکنن اونم خیلی خیلی محدوده .
اونجا هم طرف جنس آک رو باز میکنه و DOA در میاد.
اگه آمازون پس نگیره باید به هزینه خودش بفرسته دفتر شرکت.
عزیز جنس سالم تحویل نداده.
بله تعجبی هست.چون این رسم رو راه انداختن برای سود بیشتر خودشون
من پول دادم که جنس سالم تحویل بگیرم. اگر بعدش خراب شد با من.
اینکه روز اول خراب بده به من . ربطی به من نداره
شرکت وظیفه داره جنس رو سالم تحویل مشتری بده. بعدش دیگه با مشتری هست.
خدا تومن پول گارانتی میگیرن چی کار؟
مشتری ها متاسفانه از حقوق اولیه خودشون بی خبرند
life24
01-06-15, 09:20
این شرکت در نوع خودش بی نظر هست. !!!!!!!!!!!!!!!
دیروز زنگ زده از واحد فنی ، میگه شما مشکلت چی بوده که ایمیل زدی و ناراضی هستی از ما
براش توضیح دادم و اینها و گفتم من هر چی تلاش کردم با دفتر مدیریت تماس گبیرم..مانع شدن
بعد گفت از رفتار مدیر فروش شاکی هستی و خدمات ما ؟ گفتم دقیقا
گفتم پیگیر میشم و خبر میدم..اصلا پیداشون نشده!!!!
طوری نیست.اشکال نداره اما سری دیگه کل ایران هم اون جنسی که میخواهم نباشه..اما از ایران دهجو که نمی خرم..بقیه هم میگم نخرند
حالا یکبار جنسی خریدیم..یعنی دیگه جنس لازم نداریم؟!