سلام
نبرد دومینو و میهن کار رو به جایی رسونده که روی سطل آشغال هم برجسب هاشون دیده میشه.
کسی واقعا اطلاعی داره جریان چیه؟
اگر دمنیو همان میهن با برند سازی جدید هست . که این کار جالب نیست به نظرم احتمالش کم هست که مدیران هوشمند ی که شرکت را به این بزرگی رساندند چنین خطایی را مرتکب شوند؟ و بخواهند بازار را قبضه کنند ولی با یک شکل و شمایل؟!
و اینکه اگر بحث تقلید و کپی کاری هست که میهن از مجرای قانونی میتونه بره جلو و مهم تر اینکه چرا نمیره؟
چرا تبلیغات حالات تدافعی دارد ؟
آیا دومینو اینقدر قدرتمند هست که میهن رو با آرم و بسته بندی خودش بیرون می راند؟
به نظر من نمیشه گفت دومینو همان میهن هست و بحث فراتر از این ها هست و بنده به دنبال چرایی این موضوع هستم.
به نظر من تا چندسال پیش کلا بازار بستی استان فارس به دایتی واگذار شده بود که چند وقت هست میهن داره به بازار فارس برمیگرده به طوری که بخچال های این شرکت ها رو داریم در مغازه ها میبینیم و دومینو هم بهش پیوسته و بستنی کاله در شیراز فارس خیلی قوی نیست.
عزیزان در شهرهای دیگه امکان داره بفرمائید در شهر شما بازار بستنی در دست کیست؟ و هر کس در چه وضعیتی داره؟
M A H R A D
23-03-14, 16:56
نه این دو شرکت یکی نیستند. (ولی شاید منافع شون یکی باشه!)
دومینو توسط یکی از برادران پایداری (بنیانگذاران شرکت میهن) بعد از خروج از شرکت میهن، تاسیس شد.
شرکتی که با دنباله روی و کپی برداری از میهن تونست خیلی زود بخش بزرگی از بازار رو در دست بگیره.
درباره اینکه آیا این کار صرفاً یک نمایش هست برای قبضه کردن بازار توسط این برادران، یا واقعاً اختلافی وجود داره حرف های زیادی زده میشه.
این اتفاق هر چی باشه به نظر من میشه ازش یک درس گرفت و اون هم اینکه:
اگه بزرگترین و معروف ترین برند دنیا هم باشی بدون تبلیغات هوشمند هیچی نیستی و خیلی زودتر از چیزی که فکرشو بکنی موقعیتت رو از دست میدی.
سپاس
life24
23-03-14, 19:42
نه این دو شرکت یکی نیستند. (ولی شاید منافع شون یکی باشه!)
دومینو توسط یکی از برادران پایداری (بنیانگذاران شرکت میهن) بعد از خروج از شرکت میهن، تاسیس شد.
شرکتی که با دنباله روی و کپی برداری از میهن تونست خیلی زود بخش بزرگی از بازار رو در دست بگیره.
درباره اینکه آیا این کار صرفاً یک نمایش هست برای قبضه کردن بازار توسط این برادران، یا واقعاً اختلافی وجود داره حرف های زیادی زده میشه.
این اتفاق هر چی باشه به نظر من میشه ازش یک درس گرفت و اون هم اینکه:
اگه بزرگترین و معروف ترین برند دنیا هم باشی بدون تبلیغات هوشمند هیچی نیستی و خیلی زودتر از چیزی که فکرشو بکنی موقعیتت رو از دست میدی.
سپاس
آقا مهرداد سلام و سال نو مبارک.
یک بحث این طور مطرح شده که برند میهن به تنهایی نمی توانست بازار قبضه کنند و نیاز به برند دیگر ی بود و اگر میخواستند از صفر برای برند دومینو کار کنند شاید سال ها طول می کشید.
اما با این جو سازی و کپی برداری به راحتی طی 2 سال راه چند ساله را طی کردند و خود را رقیب برند های معروف معرفی کرد!!!!!
و این رو هوشمندی برادارن معرفی میکنند.
که البته بی راهه هم نمی گویند.یک برند طی 2-3 سال شده رقیب برند های چندین ساله!!