PDA

مشاهده نسخه کامل : تصاویر گرفته شده با سرعت پایین شاتر ...

D J V A H I D
09-02-10, 16:47
Only the registered members can see the link (Only the registered members can see the link)

Only the registered members can see the link (Only the registered members can see the link)

D J V A H I D
09-02-10, 16:47

D J V A H I D
09-02-10, 16:48
Only the registered members can see the link (Only the registered members can see the link)Only the registered members can see the link (Only the registered members can see the link)

D J V A H I D
09-02-10, 16:49

mzz
10-02-10, 11:59
سرعت شاتر پایین + ایزوی متوسط (Only the registered members can see the link)
تنها موادش اینه که یه دوربین عکاسی با قابلیت تنظیم سرعت شاتر (Only the registered members can see the link) رو سه پایه بزارید شاتر تنظیم کنی رو 1 یا 1.5 ثانیه
تو دوربینهای معمولی هم رو حالت کار در شب بزارید حتما رو سه پایه بعد عکس بگیرید میبینید که چه تصاویر زیبایی از شب میشه گرفت
تو عکس برداری تو شب سرعت شاتر بالا یعنی دیافگرام سریع باز بسته میشه باعث میشه عکس تاریک بشه (Only the registered members can see the link)
بنا بر این سرعت شاتر رو میارن پایین تا عکس با نور واقعی گرفته شه
واسه توضیح بیشتر رو لینکا کلیک کنید