PDA

مشاهده نسخه کامل : عکسهائی استثتائی از هتل داریوش کیش ...

D J V A H I D
24-01-10, 20:29
Only the registered members can see the link (Only the registered members can see the link) Only the registered members can see the link (Only the registered members can see the link)
Only the registered members can see the link (Only the registered members can see the link) Only the registered members can see the link (Only the registered members can see the link)

D J V A H I D
24-01-10, 20:30
Only the registered members can see the link (Only the registered members can see the link)Only the registered members can see the link (Only the registered members can see the link)
Only the registered members can see the link (Only the registered members can see the link)Only the registered members can see the link (Only the registered members can see the link)

D J V A H I D

D J V A H I D

D J V A H I D
24-01-10, 20:31

D J V A H I D
24-01-10, 20:31

rezaaghili
25-01-10, 01:59
خدا میدونه هزینه تک خوابه شبی چند باشه توی هتل داریوش؟
کسی اطلاعی داره؟

D J V A H I D
25-01-10, 08:16
خدا میدونه هزینه تک خوابه شبی چند باشه توی هتل داریوش؟
کسی اطلاعی داره؟

فکر کنم باید به سایتش مراجعه کنی ... !!! :yes:

hamid0717
13-11-12, 12:57
هتل بزرگ داریوش (Only the registered members can see the link) هتلی ۵ ستاره‌ در جزیره کیش (Only the registered members can see the link) است که با سرمایه‌گذاری حسین ثابت ساخته شد. این هتل با الهام از تخت جمشید و بصورت نمادین بیانگر افتخار و عزت ایران باستان در دوران هخامنشیان ‌است. این هتل دارای ۱۶۸ اطاق می‌باشد و با سرمایه‌ منشاءخارجی ساخته شده‌است.
Only the registered members can see the link
می تونید از اینجا عکس ها و موقعیت هتل داریوش رو ببینید و رزرو کنید :

سامانه رزرواسيون مهر | رزرو هتل داریوش (Only the registered members can see the link)