PDA

مشاهده نسخه کامل : لکسوز شیشه ای (Lexus )

D J V A H I D
23-01-10, 10:16
Only the registered members can see the link (Only the registered members can see the link)Only the registered members can see the link (Only the registered members can see the link)
Only the registered members can see the link (Only the registered members can see the link)Only the registered members can see the link (Only the registered members can see the link)

D J V A H I D
23-01-10, 10:17

D J V A H I D

D J V A H I D
Only the registered members can see the link (Only the registered members can see the link)
Only the registered members can see the link (Only the registered members can see the link)

N@VID
23-01-10, 22:14
سلام :

خدا این لکسوس رو برای جهانیان نگه دارد ...
لكسوس سری ال اس 460 كه نخستين خودرو هشت دنده اتوماتيك جهان است، وارد بازار شد. در اين خودرو براي نخستين بار در جهان از گيربكس اتوماتيك هشت دنده استفاده شده است. اين دنده‌بندي جديد انتخاب سيستم را براي حالت‌هاي مختلف رانندگي از جمله رانندگي اسپرت كه داراي شتاب و حالت‌هاي هيجان‌انگيز رانندگي است تا رانندگي عادي آماده مي‌كند و از طرفي تا حدود زيادي باعث كاهش مصرف سوخت مي‌شود.

وقتی می گن تویوتا یا لکسوس نمک می پاشند رو زخم من ...