hamid_mol (21-04-18), Mohammad-RI (17-04-18), starkiller (22-04-18)
سلام و درود خدمت تمامی دوستان عزیز
در سال گذشته ( دی ماه ) گرافیک بنده دچار مشکل شد ( GV-N98TG1 GAMING-6GD ) که پس از برسی ها و تمامی تست ها متوجه شدیم که مطمئنا ارور B2 از کارت گرافیک هست
( نا گفته نماند که انواع تست ها هم در ابتدای مشکل و هم پس از تعویض مجدد انجام شده که برای ما هزینه بر بوده و سخت ! )
گرافیک رو به شعبه اصفهان تحویل دادیم که پس از گذشت حدود یک هفته گرافیک رو به ما پس دادن ( تعویض کردن )
ولی باز هم این گرافیک مشکل داشت ما گرافیک رو به دفتر ارائه دادیم پس از گذشت یک روز گفتن هیچ مشکلی نداره و قبول نکردن که گرافیک سالم تحویل داده نشده و همچنان q code b2 پس از مدتی کار کردن نمایش داده خواهد شد و حتی انچنان سطح دانش اون فرد پایین بود که حتی متوجه نمیشد ارور B2 مخصوص گرافیک بوده و صحبت از تعویض ویندوز و اپدیت کردن درایور ها و ...... میکرد !
متاسفانه پس از این مدت مشکلی پیش اومد و نتونستم اقدامی کنم
و در فروردین ماه 97 بالاخره پس از نداشتن گرافیک و سختی های زیاد , گرافیک به همراه سیستم کامل بردم شعبه و پس از تست بالاخره دیدن گرافیک مشکل داره و گویا درخواست تعویض مجدد داده اند
ما درخواست تعویض کارت با کارت گرافیک نو همین مدل یا معادل همین کارت رو داریم !
*این موضوع پیگیری خواهد شد و به اطلاع همه عزیزان خواهد رسید
آخرین ویرایش توسط mmdrog در تاریخ 15-04-18 انجام شده است
hamid_mol (21-04-18), Mohammad-RI (17-04-18), starkiller (22-04-18)
سلام دوست عزیزبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mmdrog برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
لطفا مشخصات خود و شماره تماس و همچنین قبض مراجعه را برای ما پیام خصوصی کنید تا پیگیری انجام شود .
با تشکر
سلام ارسال شدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Avajang برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با توجه به تمامی پیگیری های صورت گرفته و مراجعه به دفتر آواژنگ همچنان این شرکت پاسخگو نیست , متاسفم برای این سطح پاسخگویی . حتی با اینکه e-Support نیز اطلاعات را دریافت کردند ولی دریغ از پاسخی
----
ما در دیگر فروم های همسایه نیز پیگیر این موضوع هستیم و به زودی تمامی اطلاعات دریافت شده از دیگر دوستان نیز قرار خواهد گرفت !
Mohammad-RI (17-04-18), Mrp7 (17-04-18)
این داداشمون اصلا جوابگو نیستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mmdrog برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به من ادرس داده بدون اینکه بپرسه موجودیشو من هم زنگ زدم هم حضوری رفتم او جنسی را که میخواستم را نداشته
بعدش ازش پرسیدم که تو انبارتون یک عدد موجوده یا نه
هنوز جواب نداده
hamid_mol (21-04-18), mmdrog (17-04-18), Mohammad-RI (17-04-18)
طی تماس های صورت گرفته در چند روز اخیر با شرکت آواژنگ(تهران) همچنان پاسخگو نیستند !
با دفتر اصفهان هم تماس گرفته شده و آنها نیز پاسخگو نیستند و میگویند منتظر باشید و .....
در صورتی که از تاریخ مراجعه ما 12 روز گذشته است !
-- به جرعت میشه گفت این شرکت واقعا پشتیبانی ضعیفی داشته و مشتریان نا راضی بسیاری دارد
این تاپیک در دیگر انجمن های همسایه نیز فعال بوده و دوستانی نظراتشون رو ارائه کردن که میزان نارضایتی بسیار زیاد و قابل توجهی بوده است و تمامی مستندات آن نیز موجود میباشد !
امیدوارم که این شرکت رویه کاری خودش رو تغییر بده یا دیگر در لیست برترین گارانتی کنندگان وجود نداشته باشه !
آخرین ویرایش توسط mmdrog در تاریخ 19-04-18 انجام شده است
Aliking7222 (22-04-18), hamid_mol (21-04-18), Mohammad-RI (24-04-18), starkiller (22-04-18)
سلام
منم دقیقا همین مشکلات رو برای یک گرافیک خودم داشتم و حدودا 6 ماه طول کشید و با رفت و آمد های زیاد و دعوا و پیگیری بلاخره موفق شدم گرافیک نوی همون مدل رو بگیرم!
اول بهم می گفتند بیا گرافیک نو مدل بالاتر بهت می دیم و از قیمتش 300 -400 کم می کنیم.
منم گفتم یا دقیقا همین مدل رو می خوام یا مدل از این قوی تر و یک ریال هم پول نمی دم.
دیگه کار داشته به شکایت می کشید که گفتند بیا گرافیک نو برات خریدیم ببر
در رابطه با مدت گارانتی گرافیک جدید هم گفتم که باید مدت زمان گارانتی از تاریخ اولین تحویل گرافیک خراب به شما تا پایان گارانتیش مدت داشته باشه که یادم نیست این رو آخر سر رعایت کردند یا نه!!!
آخرین ویرایش توسط hamid_mol در تاریخ 21-04-18 انجام شده است
mmdrog (21-04-18), Mohammad-RI (24-04-18)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks