PDA

مشاهده نسخه کامل : <<< کلوپ طرفداران پرسپولیس زلزله >>>



صفحات : 1 2 3 4 [5]

G E N E R A L ™
10-03-09, 17:45
راستی تو این بازی انگار خلیلی و توره از یه چیزی ناراحت بودن دقت کردین؟

خلیلی اصلا لبخند روی لبش نبود انگار با یکی به مشکل خورده بوده نمیدونم اصلا انگیزه نداشت.

نظر شما چیه؟

Armin-N
10-03-09, 17:52
شاید واسه اینکه انتظار داشتن از اول بازی بیان تو زمین

اما ترکیب اول بازی به نظرم عالی بود

Ramin_Zero1818
10-03-09, 18:00
تبريك ميگم به همه برو بچ گل...
پرسپوليس واقعي اينه...
ايولا به بازيشون...

Armin-N
10-03-09, 19:19
Only the registered members can see the link

Only the registered members can see the link

Only the registered members can see the link

Only the registered members can see the link

Only the registered members can see the link

Only the registered members can see the link

Moein
11-03-09, 01:05
با اینکه یه استقلالی هستم اما به عنوان یک ایرانی بازی رو دیدم و این پیروزی رو تیریک می گم به تمامی پرسپولیسی ها امید وارم که بازم در بازی های بعدشون همین قدر خوب نتیجه بگیرن
اما قبول کنید تا 3 تا گل زدند تیم مقابل رو دسته کم گرفتند این تیم بازم جا داشت که گل دریافت کنه به هر حال تبریک می گم :give_rose::party:

Armin-N
11-03-09, 11:28
فرخزادي: اميدوارم بازيكنان سپاهان اخلاق و ادب را فراموش نكنند


مجيد فرخزادي در گفت و گو با خبرگزاري فارس اظهار داشت: روابط عمومي باشگاه پرسپوليس جواب محكمي به حرف‌هاي محسن بنگر، مدافع سپاهان خواهد داد اما بنگر بداند جايي كه عقاب پر بريزد از پشه لاغري چه خيزد.
وي افزود: اميدوارم سپاهاني ها اخلاق و ادب ايراني را به خوبي درك كنند و به اين آقايان كه مدافعان تيم هاي خارجي شده اند و خاك وطن را فراموش كرده اند تذكر بدهند. آقاي بنگر مصاحبه كرده و گفته الشارجه در حد تيم هاي محلات ايران هم نبوده در حالي كه جوانان ما روز گذشته با نگاه ملي به ديدار الشارجه امارات رفتند.
فرخزادي تصريح كرد: من از هواداران پرسپوليسي كه در اصفهان هستند توقع دارم حرف هاي بنگر را ناديده بگيرند و امروز در ورزشگاه فولاد شهر حاضر شوند و سپاهان را تشويق كنند. سپاهان نماينده فوتبال ايران است و ما دوست داريم اين تيم كه پتانسيل بالايي دارد در ديدار مقابل الشباب امارات موفق و پيروز باشد.
وي درباره بازي ديروز عنوان كرد: وينگادا با تجربه خودش و با صلاحديد كادر فني حركت كرد. پرسپوليس اول هجومي بازي كرد و خوشبختانه به گل هم رسيد اما در نيمه دوم به اداره كردن بازي پرداخت.
عضو هيات مديره پرسپوليس يادآور شد: پيروزي برابر الشارجه 50 درصد متعلق به بازيكنان و 50 درصد متعلق به هواداران است كه روي سكوها از جان مايه گذاشتند. نتايج ما در ليگ آنها را كمي اذيت كرد اما سعي مي كنيم در آسيا جبران كنيم.
فرخزادي در خصوص مهاجمان پرسپوليس گفت: ديديد كه وقتي خليلي به داخل زمين آمد استاديوم منفجر شد و در دقايق كمي در زمين قدرت خود را نشان داد. اميدوارم او در بازي هاي آينده گلزني كند اما از توره انتظار بيشتري داريم تا بتواند با پتانسيل خود بيشتر به پرسپوليس كمك كند.
وي در خصوص برخورد ناشايست با خبرنگاران در انتهاي بازي گفت: من از تمام آنها عذر خواهي مي كنم. در پايان بازي شرايطي شد كه متاسفانه نتوانستند به كار خود به خوبي بپردازند. اميدوارم در آينده اين مشكل رفع شود. در خبرنگاران كمك زيادي به ما كردنده اند.
فرخزادي ضمن تقدير از وينگادا عنوان كرد: وينگاد بسيار حرفه اي عمل كرد و با برنامه توانست بازي را به خوبي به نفع پرسپوليس رقم بزند. من به نوبه خودم از وي تشكر مي‌كنم و اميدوارم در بازي هاي آينده موفق باشد.
وي افزود: جا دارد از داريوش مصطفوي نيز تقدير شود. بخشي از موفقيت پرسپوليس متعلق به او است. مصطفوي در باشگاه پرسپوليس زحمات زيادي كشيد.
فرخزادي تاكيد كرد: حضور سعيدلو و علي آبادي؛ معاونان رئيس جمهوري در رختكن ما را خوشحال كرد. آنها نشان دادند كه مردمي هستند و قلبشان براي فوتبال و موفقيت ورزش ايران مي‌پتيد.

Xtreme
11-03-09, 23:18
دلم نیومد اینو نذارم ..

يك گزارش باورنكردني؛ قطبي راست مي‌گفت

علی عالی


«سرنشینان عزیز! هواپیما در حال سقوط است» ناگهان صدای جیغ مسافرین بلند شد چراکه شیث رضایی با گفتن این جمله از طریق بلندگوی هواپیمای تهران- شیراز، همه‌چیز را به‌هم ریخت. سفر به شیراز برای پرسپولیسی‌ها پر از خاطرات تلخ و شیرین بود، شیرین‌کاری شیث فقط بخشی از ماجرا می‌تواند باشد، همان‌شب به قطبی خبر دادند که سرمربی شده، فردایش او دور افتخار زد و البته بعد از چند ساعت به‌شدت احساس تنهایی کرد. مطمئنا افشین قطبی هیچ‌گاه سفر به شیراز را فراموش نمی‌کند و برای همین در مصاحبه با شبکه فارسی‌زبان BBC اعلام می‌کند که به او گفتند سرمربی تیم‌ملی شده است.
تلفن تاج روی آیفون
در هتل پارس شیراز که در خیابان زند برای خودش جایگاهی دارد، اتفاق جالبی افتاد. در یکی از نادرترین روزهای سفر، افشین و استیلی هم‌اتاق شدند تا 24ساعت همدیگر را تحمل کنند. قطبی روی تخت دراز کشیده بود که شماره‌ای از تهران بر روی گوشی‌اش افتاد، گوشی را که جواب داد، متوجه شد مهدی تاج، نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال در آن‌سوی خط قرار دارد و با لهجه اصفهانی به سرمربی پرسپولیس خبر خوشی می‌دهد، قطبی هم تلفن را روی آیفون می‌گذارد تا هم‌اتاقی‌اش مکالمه را بشنود:«من از شما تشکر می‌کنم، شما یکی از مربی‌های خوب و زحمتکش این مملکت هستید و من به شما به‌خاطر انتخابتان به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی تبریک می‌گویم» افشین در پوست خودش نمی‌گنجید اما تاج به‌حرف‌هایش ادامه می‌دهد:«به‌هرحال ترکیب کادرفنی هم مشخص است و افشین پیروانی هم کمک‌مربی اول شما خواهد بود» مکالمه که تمام می‌شود، حمید اولین نفری است که به او تبریک می‌گوید و قطبی هم مثل همیشه با همان لحن به استیلی گفت:«حمیدجان! من خیلی به تو زحمت دادم و اگر بدی از من دیدی واقعا منو ببخش» حدود نیم‌ساعت بعد کفاشیان زنگ زد و به قطبی تبریک گفت.
عروسی در پرسپولیس
خبر که در تیم پخش شد همه جشن گرفتد، یکی از همراهان در آن شب می‌گوید:«تا ساعت 3صبح ما نشسته بودیم و تخمه می‌شکستیم و می‌خندیدیدم. همه خوشحال بودند» از همه خوشحال‌تر مرزبان بود که در پوستش نمی‌گنجید و انگار عروسی‌اش شده بود و رقص می‌کرد، او همان کسی بود که هر دقیقه می‌گفت:«اینو اینطور نبینین، جلو دوربین و مردم عادی اینطوری است. نمی‌دونید چه فحش‌هایی بلده؟» و البته چند تا از آن فحش‌های آبدار را نصیب قطبی می‌کرد اما در آن شب حتی یک‌بار هم به این مسئله اشاره نکرد. استیلی در این میان سیاستمدارانه رفتار می‌کرد و اصلا به‌روی خودش هم نمی‌آورد و می‌گفت برایش فرقی ندارد اما با دوستانش به‌زبان آذری می‌گفت:«راحت شدیم، این داره می‌ره و خیالمون جمع می‌شه»
به‌همه خبر داد
قطبی همان شب با پیروانی تماس می‌گیرد و از او می‌خواهد تا از بازیکنان خوب ایران لیستی تهیه کند و برای او بیاورد. بعد به آمریکا زنگ زد و به دخترش با افتخار گفت:«من سرمربی تیم‌ملی شدم» بعد از خوش‌وبش و اتمام مکالمه هم به یکی از دوستان نزدیکش در آمریکا که دستی در عالم رسانه دارد زنگ زد و این خبر را داد، هرچند او به افشین گفت:«زیاد مطمئن نباش! از این حرف‌ها در ایران زیاد است» اما قطبی ساده‌تر از این حرف‌ها بود و استدلالش این بود که وقتی نايب ‌رئیس فدراسیون و رئیس با او تماس می‌گیرند، همه‌چیز تمام شده است اما انگار او برخورد چند روز قبل‌تر سازمان با خودش را از یاد برده بود، همان روزی که با کاشانی و یکی از اعضای هیات‌رئیسه به اتاق مدیران سازمان تربیت‌بدنی رفت و برخورد سرد آنها را با چشمانش دید.
پیامکی از تهران
پرسپولیس با دو گل توانسته بود مقاومت را شکست دهد اما هیچ‌ اتفاقی مثل سرمربی‌شدن افشین قطبی نمی‌توانست باعث خوشحالی سرمربی پرسپولیس شود. او مثل جنگجویان فاتح، پرچم ایران را در دست گرفت و با آن دور افتخار زد غافل از آنکه اتفاق دیگری در رختکن افتاده است. بعد از بازی، بازیکنان اولین کاری که قبل از تعویض لباس‌هایشان می‌کنند، به‌سراغ تلفن‌های همراه خاموششان می‌روند. نیکبخت زودتر از دیگران موبایلش روشن می‌شود و با شگفتی فریاد می‌زند:«اه! سرمربی تیم‌ملی علی دایی شده است!» همه می‌خندند و فکر می‌کنند نیکبخت شوخی می‌کند اما علی روی حرفش می‌ایستد، در حالی که افشین و کاشانی دور افتخار می‌زنند، از آن طرف قیافه مرزبان و استیلی درهم می‌رود. بعد از مدتی چند بازیکن دیگر هم این موضوع را تایید می‌کنند و می‌گویند که به آنها هم SMS زده‌اند. شیرین‌کاری شیث گل می‌کند و گوشی‌اش را درمی‌آورد و به‌شوخی شماره دایی را می‌گیرد و می‌گوید:«آقای دایی! من اشتباه کردم، من دیگر پیراهنتان را نمی‌کشم، من دوستتان دارم و حاضرم برایتان هرکاری بکنم. توروخدا منو به تیم‌ملی دعوت کنید، من پشیمانم» و همه می‌خندند.
قطبی تنهاست
افشین باورش نمی‌شود، او سرمربی تیم‌ملی بود اما حالا همه رسانه‌ها خبر سرمربیگری علی دایی را برای تیم‌ملی مخابره می‌کنند. همه در فرودگاه نشسته‌اند اما قطبی گوشه دنجی را برای خودش انتخاب کرد و نشست، کسی هم جرات نداشت نزدیکش شود. حتی برخورد بسیار سردی با عمه‌اش که بعد از سال‌ها دیده بودش کرد. مرزبان زیرلب می‌گفت:«باز هم این ... ماند، اینجا دیگه نمی‌شه زندگی کرد و من از ایران می‌روم. نمی‌توانم با این ... در پرسپولیس بمانم» عصبانیت از سر و صورت همه می‌بارید، در حالی که هم قطبی از جدا شدنش از پرسپولیس راضی بود و هم مجموعه باشگاه از این جدایی، اما ناگهان همه‌چیز به‌هم ریخت و طرفین باید تا پایان آن فصل همدیگر را تحمل می‌کردند. روزهایی که البته با قهرمانی پرسپولیس به اتمام رسید اما قطبی هیچ‌گاه خاطره کنار گذاشته‌شدنش را از تیم‌ملی فراموش نکرد. همان ماجرایی که یکی از اعضای بلندپایه سازمان تربیت‌بدنی در گفت‌وگو با دوستان خبرنگارش گفت:«کاری کردیم که حتی خود فدراسیون هم نفهمید که چه کار کردیم» و البته لبخندی بر گوشه لبش نقش بست.

Armin-N
12-03-09, 09:23
ممنون علی جان

یه خبر بسیار خوشحال کننده برای ما (به نظر من البته)


كريمي باز هم به تيم ملي دعوت نشد

به گزارش خبرگزاري فارس در حالي كه گفته مي شد كدورت ها ميان علي دايي و علي كريمي از بين رفته و كريمي به تيم ملي باز خواهد گشت اما سرمربي تيم ملي اين بار هم هافبك پرسپوليس را دعوت نكرد.
اسامي بازيكنان تيم ملي براي ديدار دوستانه با كنيا به شرح زير است:

سيد مهدي رحمتي، وحيد طالب لو، محمد محمدي، هادي عقيلي، محسن بنگر، سيد جلال حسيني، شيث رضايي، حسين كعبي، خسرو حيدري، علي حمودي، حسن اشجاري، ستار زارع، مازيار زارع، جواد نكونام، حسين كاظمي، مسعود شجاعي، محمد نوري، محمدرضا خلعتبري، مهرزاد معدنچي، مهدي مهدوي كيا، احمد جمشيديان، مجيد غلام نژاد، وحيد هاشميان، سياوش اكبرپور، غلامرضا رضايي، سيد جلال رافخايي، احسان حاج صفي.
از نكات قابل توجه دعوت از شيث رضايي، خسرو حيدري و مهدي مهدوي كيا است.
بازيكنان دعوت شده بايد ساعت 12 امروز (پنجشنبه) در محل هتل آكادمي فوتبال خود را به كادر فني معرفي كنند.
ديدار دوستانه ايران و كنيا ساعت 16:30 شنبه در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود.

ما فقط مازیار زارع رو اینبار داریم تو تیم ملی
یعنی بازیکن های دیگه خصوصا کریمی تو تمرین تیم ملی خسته نمیشن

خودمون تازه بازی داشتیم
بعد بازیکن کلیدی و بازی گردان ما 22وم تا 24م بیاد بره واسه تیم ملی
دیگه واسش جونی نمیمونه که 27 واسه ما بازی کنه

اونم بازی تو عربستان با الشباب عربستان که بازی خیلی سختی هم هست

خلاصه خدا رو شکر

G E N E R A L ™
12-03-09, 11:17
کریم باقری از حضور در تیم ملی انصراف داد

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان با اعلام انصراف از حضور در بازی های پیش روی تیم ملی گفت: تیم ملی برای رسیدن به موفقیت به بازیکنان آماده نیاز دارد که من در شرایط فعلی از این آمادگی به دور هستم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبكه خبر به نقل از مهر، کریم باقری با اعلام خبر انصرافش از حضور در بازی های تیم ملی برابر کینا ، سنگال و عربستان خاطرنشان کرد: به سبب فشردگی بازی های لیگ برتر ، لیگ قهرمانان آسیا و تیم ملی از نظر بدنی افت کرده ام و در شرایط مطلوبی قرار ندارم.

وی افزود: پس از مشورتی که با آقای دایی داشتم به این نتیجه رسیدم که فعلا در تیم ملی حضور نداشته باشم. قطعا تیم ملی برای موفقیت به بازیکنان آماده نیاز دارد که من در حال حاضر این شرایط را ندارم.

باقری در پاسخ به این پرسش که " آیا تصور می کنی این کناره گیری تصمیم درستی است ؟" گفت: بله فکر می کنم تصمیم درستی گرفته ام و امیدوارم بتوانم پس از ریکاوری که در پایان رقابت های لیگ برتر خواهم کرد دوباره در خدمت تیم ملی باشم.

G E N E R A L ™
12-03-09, 11:26
دلم نیومد اینو نذارم ..

يك گزارش باورنكردني؛ قطبي راست مي‌گفت

علی عالی


«سرنشینان عزیز! هواپیما در حال سقوط است» ناگهان صدای جیغ مسافرین بلند شد چراکه شیث رضایی با گفتن این جمله از طریق بلندگوی هواپیمای تهران- شیراز، همه‌چیز را به‌هم ریخت. سفر به شیراز برای پرسپولیسی‌ها پر از خاطرات تلخ و شیرین بود، شیرین‌کاری شیث فقط بخشی از ماجرا می‌تواند باشد، همان‌شب به قطبی خبر دادند که سرمربی شده، فردایش او دور افتخار زد و البته بعد از چند ساعت به‌شدت احساس تنهایی کرد. مطمئنا افشین قطبی هیچ‌گاه سفر به شیراز را فراموش نمی‌کند و برای همین در مصاحبه با شبکه فارسی‌زبان BBC اعلام می‌کند که به او گفتند سرمربی تیم‌ملی شده است.
تلفن تاج روی آیفون
در هتل پارس شیراز که در خیابان زند برای خودش جایگاهی دارد، اتفاق جالبی افتاد. در یکی از نادرترین روزهای سفر، افشین و استیلی هم‌اتاق شدند تا 24ساعت همدیگر را تحمل کنند. قطبی روی تخت دراز کشیده بود که شماره‌ای از تهران بر روی گوشی‌اش افتاد، گوشی را که جواب داد، متوجه شد مهدی تاج، نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال در آن‌سوی خط قرار دارد و با لهجه اصفهانی به سرمربی پرسپولیس خبر خوشی می‌دهد، قطبی هم تلفن را روی آیفون می‌گذارد تا هم‌اتاقی‌اش مکالمه را بشنود:«من از شما تشکر می‌کنم، شما یکی از مربی‌های خوب و زحمتکش این مملکت هستید و من به شما به‌خاطر انتخابتان به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی تبریک می‌گویم» افشین در پوست خودش نمی‌گنجید اما تاج به‌حرف‌هایش ادامه می‌دهد:«به‌هرحال ترکیب کادرفنی هم مشخص است و افشین پیروانی هم کمک‌مربی اول شما خواهد بود» مکالمه که تمام می‌شود، حمید اولین نفری است که به او تبریک می‌گوید و قطبی هم مثل همیشه با همان لحن به استیلی گفت:«حمیدجان! من خیلی به تو زحمت دادم و اگر بدی از من دیدی واقعا منو ببخش» حدود نیم‌ساعت بعد کفاشیان زنگ زد و به قطبی تبریک گفت.
عروسی در پرسپولیس
خبر که در تیم پخش شد همه جشن گرفتد، یکی از همراهان در آن شب می‌گوید:«تا ساعت 3صبح ما نشسته بودیم و تخمه می‌شکستیم و می‌خندیدیدم. همه خوشحال بودند» از همه خوشحال‌تر مرزبان بود که در پوستش نمی‌گنجید و انگار عروسی‌اش شده بود و رقص می‌کرد، او همان کسی بود که هر دقیقه می‌گفت:«اینو اینطور نبینین، جلو دوربین و مردم عادی اینطوری است. نمی‌دونید چه فحش‌هایی بلده؟» و البته چند تا از آن فحش‌های آبدار را نصیب قطبی می‌کرد اما در آن شب حتی یک‌بار هم به این مسئله اشاره نکرد. استیلی در این میان سیاستمدارانه رفتار می‌کرد و اصلا به‌روی خودش هم نمی‌آورد و می‌گفت برایش فرقی ندارد اما با دوستانش به‌زبان آذری می‌گفت:«راحت شدیم، این داره می‌ره و خیالمون جمع می‌شه»
به‌همه خبر داد
قطبی همان شب با پیروانی تماس می‌گیرد و از او می‌خواهد تا از بازیکنان خوب ایران لیستی تهیه کند و برای او بیاورد. بعد به آمریکا زنگ زد و به دخترش با افتخار گفت:«من سرمربی تیم‌ملی شدم» بعد از خوش‌وبش و اتمام مکالمه هم به یکی از دوستان نزدیکش در آمریکا که دستی در عالم رسانه دارد زنگ زد و این خبر را داد، هرچند او به افشین گفت:«زیاد مطمئن نباش! از این حرف‌ها در ایران زیاد است» اما قطبی ساده‌تر از این حرف‌ها بود و استدلالش این بود که وقتی نايب ‌رئیس فدراسیون و رئیس با او تماس می‌گیرند، همه‌چیز تمام شده است اما انگار او برخورد چند روز قبل‌تر سازمان با خودش را از یاد برده بود، همان روزی که با کاشانی و یکی از اعضای هیات‌رئیسه به اتاق مدیران سازمان تربیت‌بدنی رفت و برخورد سرد آنها را با چشمانش دید.
پیامکی از تهران
پرسپولیس با دو گل توانسته بود مقاومت را شکست دهد اما هیچ‌ اتفاقی مثل سرمربی‌شدن افشین قطبی نمی‌توانست باعث خوشحالی سرمربی پرسپولیس شود. او مثل جنگجویان فاتح، پرچم ایران را در دست گرفت و با آن دور افتخار زد غافل از آنکه اتفاق دیگری در رختکن افتاده است. بعد از بازی، بازیکنان اولین کاری که قبل از تعویض لباس‌هایشان می‌کنند، به‌سراغ تلفن‌های همراه خاموششان می‌روند. نیکبخت زودتر از دیگران موبایلش روشن می‌شود و با شگفتی فریاد می‌زند:«اه! سرمربی تیم‌ملی علی دایی شده است!» همه می‌خندند و فکر می‌کنند نیکبخت شوخی می‌کند اما علی روی حرفش می‌ایستد، در حالی که افشین و کاشانی دور افتخار می‌زنند، از آن طرف قیافه مرزبان و استیلی درهم می‌رود. بعد از مدتی چند بازیکن دیگر هم این موضوع را تایید می‌کنند و می‌گویند که به آنها هم SMS زده‌اند. شیرین‌کاری شیث گل می‌کند و گوشی‌اش را درمی‌آورد و به‌شوخی شماره دایی را می‌گیرد و می‌گوید:«آقای دایی! من اشتباه کردم، من دیگر پیراهنتان را نمی‌کشم، من دوستتان دارم و حاضرم برایتان هرکاری بکنم. توروخدا منو به تیم‌ملی دعوت کنید، من پشیمانم» و همه می‌خندند.
قطبی تنهاست
افشین باورش نمی‌شود، او سرمربی تیم‌ملی بود اما حالا همه رسانه‌ها خبر سرمربیگری علی دایی را برای تیم‌ملی مخابره می‌کنند. همه در فرودگاه نشسته‌اند اما قطبی گوشه دنجی را برای خودش انتخاب کرد و نشست، کسی هم جرات نداشت نزدیکش شود. حتی برخورد بسیار سردی با عمه‌اش که بعد از سال‌ها دیده بودش کرد. مرزبان زیرلب می‌گفت:«باز هم این ... ماند، اینجا دیگه نمی‌شه زندگی کرد و من از ایران می‌روم. نمی‌توانم با این ... در پرسپولیس بمانم» عصبانیت از سر و صورت همه می‌بارید، در حالی که هم قطبی از جدا شدنش از پرسپولیس راضی بود و هم مجموعه باشگاه از این جدایی، اما ناگهان همه‌چیز به‌هم ریخت و طرفین باید تا پایان آن فصل همدیگر را تحمل می‌کردند. روزهایی که البته با قهرمانی پرسپولیس به اتمام رسید اما قطبی هیچ‌گاه خاطره کنار گذاشته‌شدنش را از تیم‌ملی فراموش نکرد. همان ماجرایی که یکی از اعضای بلندپایه سازمان تربیت‌بدنی در گفت‌وگو با دوستان خبرنگارش گفت:«کاری کردیم که حتی خود فدراسیون هم نفهمید که چه کار کردیم» و البته لبخندی بر گوشه لبش نقش بست.



سلام

مقاله رو کامل خوندم خیلی جالب بود و به قول خودتان باور نکردنی.

شرایط کشور ما همینه دیگه (قانون جنگل) همیشه بزرگتر کوچکتر رو میخوره حتی اگر اون کوچکتره خیلی بهتر و مفید تر باشه .

با این فدراسیون ایران به هیچ جا نخواهد رسید.

به تمام دوستان هم پیشنهاد میکنم که حتما بخونن.

Rohham
12-03-09, 16:26
سلام

مقاله رو کامل خوندم خیلی جالب بود و به قول خودتان باور نکردنی.

شرایط کشور ما همینه دیگه (قانون جنگل) همیشه بزرگتر کوچکتر رو میخوره حتی اگر اون کوچکتره خیلی بهتر و مفید تر باشه .

با این فدراسیون ایران به هیچ جا نخواهد رسید.

به تمام دوستان هم پیشنهاد میکنم که حتما بخونن.

در این جا یادآوری می کنم حرف فیروز کریمی رو در برنامه ی مثلث شیشه ای!!!برنامه ی رشیپور شبکه پنج که در توصیف علی آبادی گفت:مدیر خوبی است اما در شهرداری نه در ورزش...
خیلی وقته تو این مملکت باندبازی جایگزین شایسته سالاری شده...هر کی باندی تر کارش بیشتر پیش می ره...البته اگر این سخنان درست باشه بیشتر هم مژید این قضیه خواهد بود ...یه جورایی این نوشته ادبی به نظر می آمد!!!:great:

Xtreme
13-03-09, 17:33
سلام ..
نمی دونم بچه وبلاگ افشین امپراطور را می خونید یا نه ..
مطلب جدیدش اینه که براتون می گذارم ...

واقعا چه کسی فکر می‌کرد مستند بی‌خاصیت امپراطور سرخ، انقدر بازخورد داشته باشد؟ این مستند معمولی که افشین قطبی جذاب را در چارچوب محافظه‌کار خود گذاشته بود، شاید نشان دهنده‌ی سطح درک و تحمل جامعه فاسد فوتبال ایران باشد. مستندی که نه حرف تند و مگویی داشت، نه انتقاد خاصی را مطرح می‌کرد به نحو عجیبی مورد حمله اوباش فوتبال ایران از جمله مهندس علی دایی قرار گرفت. قطبی در این مستند، حرف‌هایی را گفت که همه می‌دانستیم. این‌که تا آخرین لحظات قرار بوده که سرمربی تیم‌ملی قطبی باشد و علی دایی با سفارش و لابی کردن، این پست را گرفته، انقدر واضح بود که مهدی تاج همان زمان در کل‌کل با فردوسی‌پور با شوخی و خنده تلویحا آن را پذیرفت؛ به خصوص وقتی فردوسی‌پور به یاد تاج آورد که یکی از خصوصیات سرمربی تیم‌ملی توسط او داشتن تعامل با رسانه‌ها و زبان خوش عنوان شده بوده و خب به طور طبیعی علی دایی چنین خاصیتی ندارد، تاج با خنده و لوندی اصفهانی‌وارش گفت منظورش از زبان، زبان انگلیسی بوده!

اما حالا که این حرف‌ها را قطبی دوباره مطرح کرده است، همه در مقابلش جبهه گرفته‌اند. مهدی تاج، خبرگزاری فارس، علی دایی و چند روزنامه بخشی از جریان فاسد و انحصارگرای فوتبال هستند که نسبت به حقایقی درباره افشین قطبی و خودشان واکنش‌های بعضا تندی نشان داده‌اند. شاید این مستند و حرف‌های قطبی، مصداقی از شعر نیما یوشیج باشد که سال‌ها پیش درباره‌ی «ریختن آب در خوابگه مورچه‌گان» سروده بود. علی دایی و همه آدم‌های کوچک این فوتبال، انقدر در فضای حقیر خودشان محصور شده‌اند و انقدر در این فضای حقیر، ملازم و تلخک و مدیحه‌سرا دارند که کوچک‌ترین حرفی که برخلاف میل‌شان باشد را بی‌جواب نمی‌گذارند.
در این بین جالب‌ترین واکنش بی‌تردید متعلق به روزنامه دنیای فوتبال است. روزنامه‌ای که در زمان حضور قطبی در لیگ هشتم برای کوبیدن و به خیال خودشان رسوا کردنش کم نگذاشت اما حالا دوباره به عنوان هوادار او وارد میدان شده و عکس بزرگ روی جلد را به قطبی اختصاص داده و در حمایت از او مطلب چاپ می‌کند. قطبی تا زمانی که تنها وجه شومن بودنش- یا به قول اساتید فن خوراک رسانه‌ای بودنش- را حفظ کند، محبوب است اما وقتی کمی پایش را فراتر بگذارد، دوستانش تبدیل به دشمن می‌شوند. قطبی محبوبی که خواهان زیاد دارد، قطبی آرام و نرمی‌ست که در مستند امپراطور سرخ دیدیم. مردی که تبدیل به یک سرگرمی‌ساز صرف شود. اما قطبی بار دوم به قول خودش برای این به ایران برگشته بود که انقلاب فوتبالی‌اش را ادامه بدهد و برای همین هرکس که در این فوتبال لانه بزرگ و کوچکی داشت، دشمنش شد.

نکته‌ جالب‌تر در مورد بازخوردهای مستند امپراطور سرخ اما واکنش‌هایی‌ست که درباره حرف‌های افشین قطبی شاهدش هستیم. به اصطلاح بزرگان فوتبال نظیر نایب رئیس فدراسیون و سرمربی تیم‌ملی، حرف‌های قطبی را تکذیب کرده‌اند- بخوانید به راحتی آب خوردن دروغ گفتند- و آدم‌های رده پائینی‌تری نظیر یک لیدر سابق و سرپرست سابق تیم، یکسره مهر تائید به حرف‌های قطبی زده‌اند. شاید وقیحانه دروغ گفتن از رمزهای موفقیت در فوتبال ایران و به طور کل جامعه ایرانی باشد. علی دایی چون توانایی دارد با وقاحت هر چه تمام‌تر دروغ بگوید، پس سرمربی تیم‌ملی می‌شود و برای مربی‌ای با کارنامه‌ و سابقه قطبی رجز می‌خواند که «او ، چون تیم ندارد این حرف‌ها را می‌زند اما من کارهای زیادی دارم.» یکی از کارهای زیاد آقای دایی، لجن‌مال کردن تیم‌ملی یک کشور است که به ضرب و زور آوردن تماشاگران فرمایشی، طرفدارانش به ٦٠ هزار نفر می‌رسد.

دوره کوتوله‌گی و کوتوله‌پروی دیر یا زود تمام می‌شود. دوره‌ای که رئیس‌جمهورش صراحتا با سرمربی‌گری قطبی مخالفت می‌کند تا آدم لومپن‌مسلک و هتاک و حقیر و دستمال به دستی مثل علی دایی سرمربی بشود. رئیس‌جمهور کنونی که با شعارهای پرطمطراق به این مقام رسید، حالا پا در گل تمام وعده‌های دروغینش مانده؛ همان‌طور که سرمربی فعلی تیم‌ملی با تساوی‌های مدام در آستانه حذف از رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی قرار گرفته است.
کرم‌های حقیر که در لابه‌لای پیله‌شان، خدایی می‌کنند وقتی پا به جهان وسیع‌تر می‌گذارند، خودشان را در مقابل بزرگی دنیا گم می‌کنند و در حقارت‌شان دست و پا می‌زنند. همین دیشب بود که ژنرال وطنی در مقابل تیم الاتحاد عربستان اتوبوس تیمش را با تمام نفرات گذاشت روی خط دروازه و باز نتوانست جلو شکست حقارت بارش را بگیرد. ما یک هشت فروردین داریم که سخت منتظرش هستیم. زمانی که می‌تواند یکی دیگر از کوتوله‌های این سرزمین را ریشه‌کن کند. هشت فروردین، یکی از فرصت‌های مناسب برای خداست که ثابت کند هنوز در دنیا عدالت وجود دارد!
* این سه کلمه را افشین قطبی در مستند امپراطور سرخ، پشت هم می‌گوید و توضیح می‌دهد که در مملکت ما آدم‌هایی که این فاکتورها را داشته باشند، در مقابل آدم‌های رابطه‌دار شکست می‌خورند.

Rohham
13-03-09, 20:17
شدیداً با این مطلب حال کردم اگر می شد بهش امتیاز داد یا 20 تا تشکر پشت هم من حتماً این کارو می کردم حیف که یکی بیشتر نمی شه...
تو این جامعه ی ایران نمی دونم چرا چند سال!!!!!!!!!!!(بیش تر از 4 سال نیست)!!!!!که همه دروغ می گن اگر قبلش کمی دروغ می گفتن الآن دیگه همه مجبور به دروغن به هر حال وقتی دروغ به عنوان یکی از رموز موفقیت در رأی آوردن !!!!!!!!در سر مربی شدن و ....به شمار می ره مردم دروغ می گن و در این لجن زار جایی برای کسی مثل افشین قطبی وجود ندارد...
این جا همه چیز باندیس....همه هم باید یه جوری خودشون رو...الله اکبر آقا بی خیال...ایشلله خدا جای حق نشسته و به زودی این بساط برچیده می شه...
ایشالله..همه دعا کنید که آینده ی ایران در معرض انتخابی دوبارس....خدا یه بار دیگه لطف کرده و به این ملت اجازه داده سرنوشتش رو از نو بنویسه و آبرویه رفتش رو برگردونه...
خدا کمکمون کنه:great:

Armin-N
13-03-09, 20:33
عالی بود
عالی

روزی که قطبی از ایران رفت گفتم بهترین کار ممکن رو کرد
نه به خاطر اینکه پرسپولیس بدون قطبی شد
به خاطر اینکه شخصیت قطبی به حدی بالا بود که اگه میموند خورد میشد

حالا دو تا سوال
آدرس وبلاگ افشین امپراطور چیه؟

دوم اینکه مستند امپراطور سرخ رو من ندیدم
فیلمه؟
لینک ندارین ازش؟

G E N E R A L ™
14-03-09, 08:47
كاروان تيم فوتبال پرسپوليس ايران روز يكشنبه 25 اسفند عازم عربستان مي‌شود.

كاروان تيم فوتبال پرسپوليس ايران به منظور ديدار مقابل الشباب عربستان روز يكشنبه 25 اسفند با پرواز 10 و 30 دقيقه صبح عازم دبي امارات شده و با تعويض پرواز از دبي راهي رياض مي‌شود.
بازيكنان پرسپوليس پس از بازي مقابل الشباب در روز 27 اسفند عازم مكه مكرمه شده و روز پنج‌شنبه 29 اسفند ماه نيز با پرواز رياض - دبي به امارات رفته و با يكي از دو پرواز ساعت 13 و 30 يا 19 و 55 دقيقه دبي - تهران به ايران بازمي‌گردند.
آخرين تمرين پرسپوليس پيش از سفر به عربستان فردا (شنبه) پيگيري مي‌شود.

G E N E R A L ™
14-03-09, 08:47
محمود یاوری سرمربی راه آهن طی اظهارنظری گفت: پرسپولیس با فوتبالی كه در نیمه اول مقابل الشارجه به نمایش گذاشت فراتر از فوتبال آسیا بازی كرد.


بازی پرسپولیس مقابل الشارجه نشان داد كه ایران و تیم های ایرانی سرآمد فوتبال آسیا هستند و می توانند اقتدار خود را به رخ بكشند.
وی افزود: در نیمه اول پرسپولیس عالی بود و فراتر از فوتبال آسیا بازی كرد اما در نیمه دوم انگار پرسپولیسی در زمین نبود. نباید تیم ها به یك بازیكن متكی باشند.سرمربی راه آهن تصریح كرد: نباید تیمی كه در این رقابت های مهم است، با تعویض یك بازیكن این قدر به هم ریخته شود.
ضمن این كه كریمی نشان داد چقدر ارزشمند است و می تواند به پرسپولیس و تیم ملی كمك كند.یاوری گفت: پرسپولیس نباید به ۳ گل قناعت می كرد.

Xtreme
15-03-09, 22:27
عالی بود
عالی

روزی که قطبی از ایران رفت گفتم بهترین کار ممکن رو کرد
نه به خاطر اینکه پرسپولیس بدون قطبی شد
به خاطر اینکه شخصیت قطبی به حدی بالا بود که اگه میموند خورد میشد

حالا دو تا سوال
آدرس وبلاگ افشین امپراطور چیه؟

دوم اینکه مستند امپراطور سرخ رو من ندیدم
فیلمه؟
لینک ندارین ازش؟

سلام آرمین جان ..

آدرس وبلاگ اینه » اینجا ببین .. (Only the registered members can see the link) توصیه می کنم حتما بخونیش ( خصوصا مطلب آرشیوش را )

مستند امپراطور سرخ هم تا جایی که من خبر دارم اسم مصاحبه ای است که شبکه BBC فارسی توی دبی با افشین قطبی کرده بود
اونجا قطبی در مورد خیلی مسایل حرف زده که اتفاقا بلافاصله بعد حرفاش خیلی ها هم تاییدش کردن .. من جمله اون خبر سرمربیگری تیم ملی که هم تاج و هم یکی از لیدر ها تایید کرده بودن ..
بنده خدا ضد حال بدی خورده بود .. کلا میگن محمود احمدی نژاد با سرمربیگری اش مخالفت کرده !

خلاصه اینکه داستان این فوتبال ایران خیلی داغون تر از این حرفاس ..

بگذریم ..

Armin-N
16-03-09, 10:49
پذيرايي شيرهاي سفيد از پرسپوليس

به گزارش خبرگزاري فارس، پرسپوليس در دومين ديدار از سري مسابقات ليگ قهرمانان آسيا فردا شب در ورزشگاه ملك فهد رياض با قضاوت يونگ ميونگ چوي از كره‌جنوبي به مصاف الشباب عربستان مي‌رود. الشباب در اولين بازي موفق شد با نتيجه 3 بر يك الغرافه قطر را شكست دهد. پرسپوليس هم در اولين گام با همين نتيجه الشارجه امارات را مغلوب كرد.

در زير نگاهي به تيم فوتبال الشباب عربستان داريم:

*الشباب

نام محلي: نادي الشباب رياضي

كشور: عربستان سعودي

تاريخ تاسيس: 1947

معروف به: شيرهاي سفيد

ورزشگاه: ملك فهد؛ اين ورزشگاه در سال 1987 ساخته شد و يكي از بزرگترين ورزشگاه‌هاي مسقف جهان با 47000 متر مربع سقف است و آن را يكي از زيباترين ورزشگاه‌هاي فوتبال مي‌دانند.

گنجايش ورزشگاه: 67 هزار نفر (منابع محلي اين رقم را 75000 نيز اعلام مي‌كنند.)

سرمربي: انزو تروسيرو؛ تروسيرو بازيكن سابق ايندپنته آرژانتين مربيگري خود را با دستياري بيلاردو در تيم ملي جوانان آرژانتين آغاز كرد. تروسيرو پيش از اين سابقه مربيگري در منطقه نداشته است.

رتبه در فصل پيش ليگ: سوم

رتبه فعلي ليگ: سوم

عناوين: قهرماني ليگ 5 بار، نائب قهرماني ليگ 2بار، قهرماني حذفي 3 بار، نائب قهرماني 4 بار (آخرينش دو هفته پيش)، قهرماني جام در جام آسيا (2001)

بهترين حضور در آسيا: يك چهارم نهايي در سال 2006

بازيكنان مطرح: ناصر الشمراني آقاي گل ليگ فعلي عربستان، ريكاردو بويو (برزيل)، كاماچو (برزيل)، طلال بلوشي (قطر)، محمو خوجا (عربستان)

بهترين گلزن: ناصر الشمراني

بازيكنان مطرح سال‌هاي پيش: سعيد اويران، عبلعزيز الرزقان، نشاط اكرم، مانوئل مارتينز (آرژانتين)، فواد انور، فهد المهلل، عبدا.. شيحان، بلادي كوما

پيراهن: سفيد، خارج از خانه، مشكي

تاريخ بازي رفت با پرسپوليس: 27 اسفند ماه رياض

تاريخ بازي برگشت با پرسپوليس: 30 ارديبهشت 88 تهران

بازيكنان اصلي: وليد عبدا.. , صالح صديق, نايف القاضي, مارسلو راميرو كاماچو, احمد عطيف, حسن مواث فلاتح, عبده عطيف, زيد سعد المولد, طلال البلوشي, عبدلعزيز السعران، ناصر الشمراني

ريكاردو بويو دو سوزا, ناجي مجرشي, فيص سعد, فيصل ناصر بن سلطان

به گفته بيشتر كارشناسان فوتبال، تيم الشباب در نوع و شيوه بازي بهترين تيم عربستان است. اين تيم هرچند در مسابقات داخلي در نتيجه‌گيري از دو رقيب هميشگي‌اش الهلال و الاتحاد ضعيف‌تر نتيجه گرفته ولي به لحاظ سبك بازي از همه تيم‌ها بهتر بازي مي‌كند. اخيراً توني اليويرا سرمربي الشارجه نيز در كنفرانس مطبوعاتي تهران بر اين نكته اذعان داشت. تيم الشباب در خط حمله داراي بازيكنان سرعتي و گلزن است.
ناصر الشمراني كه در حال حاضر در صدر جدول بهترين گلزنان ليگ عربستان قرار دارد براي هر خط دفاعي آزار دهنده است.
شايد نقطه ضعف اين تيم در سرعت نسبتا پائين دفاع اين تيم و عدم پوشش دو مدافع كناري توسط دفاع وسط‌هاي باشد. ولي خط دفاع اين تيم در ضربات هوايي تبحر زيادي دارد. همچنين هافبك برزيلي و بازي‌ساز الشباب در جريان بازي نقش يك فرمانده را براي اين تيم بازي مي‌كند. الشباب تيمي بسيار قدرتمند در عربستان بوده و داراي نيمكت قدرتمندي نيز هست به طوري ‌كه چند بازيكن مطرح فوتبال عربستان روي نيمكت اين تيم قرار مي‌گيرند.

============

بازی خیلی سختی داریم
اونم تو زمین حریف

به امید پیروزی پرسپولیس

پرسپولیس زلزله محبوب هر چی دله

Armin-N
16-03-09, 20:24
پرسپوليس در ورزشگاه فيصل‌بن فهد تمرين كرد

به گزارش خبرگزاري فارس، در اين تمرين كه زودتر از زمان قبلي اعلام شده(يعني ساعت 20) برگزار شد بازيكنان پس از تمرينات كششي و كار با توپ به تمرين ضربات كاشته و شوتزني پرداختند. تمام بازيكنان پرسپوليس در وضعيت خوبي به سر مي برند.

* قبل از تمرين امروز پرسپوليسي‌ها سه فيلم بازي‌هاي الشباب را آناليز كردند و كادر فني نقاط ضعف و قوت الشباب را به بازيكنان گوشزد كردند.

* 10 هوادار ايراني و خبرنگاران عربستاني تمرين امروز پرسپوليس را زير نظر داشتند و به مصاحبه با بازيكنان پرداختند.

*برخي از كادر فني تيم فوتبال الشباب عربستان در هنگام تمرين پرسپوليسي در ورزشگاه حضور پيدا كردند كه موجب ناراحتي پرسپوليسي‌ها شد.

*ناظر AFC از نزديك تمرين پرسپوليس را نظاره‌گر بود و دقايقي با كادر فني و سرپرست تيم در خصوص ميزباني گفت و گو كرد.

*ديدار پرسپوليس و الشباب عربستان فردا شب برگزار مي شود.

Armin-N
16-03-09, 21:03
الشباب - پرسپوليس در ملك‌فهد

در حالي كه قرار بود ورزشگاه محل برگزاري اين ديدار تغيير يابد، اما در نهايت ورزشگاه ملك‌فهد براي برگزاري اين ديدار انتخاب شد.

پرسپوليس، يكي ديگر از نمايندگان فوتبال ايران كه در دور دوم جام‌باشگاه‌هاي آسيا ميهمان الشباب عربستان است، صبح ديروز وارد رياض شد.در حالي كه قرار بود ورزشگاه محل برگزاري اين ديدار تغيير يابد، اما در نهايت ورزشگاه ملك‌فهد براي برگزاري اين ديدار انتخاب شد.

ابهام در مورد حضور باقري

پس از ايوان‌پتروويچ كه به‌دليل مصدوميت از حضور در ديدار مقابل الشباب بازمانده بود، شنيده مي‌شود كريم باقري نيز به‌همين دليل قادر نخواهد بود پرسپوليس را در اين ديدار سخت و حساس همراهي كند. البته خبر مصدوميت كريم باقري پس از ورودش به عربستان تنها توسط خبرنگاران عرب مطرح شده است.

الشباب و خستگي از جام امير فيصل

محمد الشهراني فوروارد باشگاه الشباب در مورد وضعيت فعلي اين تيم قبل از ديدار با پرسپوليس ايران گفت: «به‌دليل فشردگي جام‌امير فيصل كه خستگي فراواني نيز براي ما داشت، بازيكنانمان تا حدي از شرايط مطلوب فاصله گرفته‌اند، اما اميدواريم در فرصتي كه تا بازي برابر پرسپوليس باقي‌است توان از دست رفته خود را بازيابيم.» تيم الشباب سه روز قبل توانست قهرمان جام اميرفيصل شود

به نقل از بخش فارسی سایت GOAL (Only the registered members can see the link)

Armin-N
17-03-09, 09:41
مهدی رجب زاده که شایعه شده بود میخواد به پرسپولیس بیاد امروز قراردادش رو با تیم مس کرمان ثبت کرد

G E N E R A L ™
17-03-09, 14:09
بنگر: از هواداران پرسپوليس عذرخواهي مي كنم

مدافع تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: هواداران پرسپوليس از مصاحبه من برداشت منفي داشتند با اين حال از آنها معذرت مي خواهم.


Only the registered members can see the link



محسن بنگر درباره شعار هواداران عليه او در جريان بازي تيم ملي مقابل كنيا اظهار داشت: بعد از ديدن بازي الشارجه مقابل پرسپوليس گفتم تيم اماراتي ضعيف بوده اما نمي خواستم پرسپوليس را زير سئوال ببرم.
وي افزود: من گفتم اين تيم توان مقابله با تيمي مثل پرسپوليس را نداشت. با وجودي كه سال هاست در سپاهان بازي مي كنم هميشه به پرسپوليس به دليل اصالت و بزرگي اش احترام گذاشته ام.
بنگر ادامه داد: حرف هاي من در اين مورد براي هواداران اين تيم سوتفاهم شده است و من از آنها عذرخواهي مي كنم.
اين بازيكن در مورد بازي فردا مقابل الاتفاق عنوان كرد: الشباب حريفي نبود كه بتواند تيم ما را تهديد كند اما الاتفاق و بنيادكار متفاوت هستند. اگر مي خواهيم به مرحله بعد صعود كنيم بايد حداقل 4 امتياز ديگر بيگريم. اميدوارم در دمام امتياز لازم را كسب كنيم.
مدافع ملي پوش سپاهان درباره حضور خود در تيم ملي گفت: از آمادگي خوبي برخوردارم . هر موقع كادر فني تيم ملي بخواهد با تمام وجود در اختيار تيم ملي هستم.

Armin-N
17-03-09, 22:27
از الشباب تو عربستان 1 امتیاز گرفتیم که به نظر من خوبه

با اینکه راحت میتونستیم ببریم اگه از موقعیت هامون خوب استفاده میکردیم

کریمی و نیکبخت خوب نبودن

ولی خداوکیلی دفاعمون نشون داد خیلی خیلی عالیه
حال کردم با این خط دفاعی میتحکم
دمشون گرم

Armin-N
17-03-09, 23:13
پرسپوليس يك امتياز ارزشمند از الشباب گرفت

به گزارش خبرگزاري فارس، تيم فوتبال الشباب عربستان از ساعت 21 امشب به وقت تهران در هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا ميزبان پرسپوليس بود. اين ديدار در نهايت با نتيجه صفر بر صفر به پايان رسيد.
پرسپوليس در اين ديدار بازي منطقي ارائه كرد و توانست يك امتياز باارزش از الشباب بگيرد. نماينده ايران اگر از فرصت هاي خود استفاده مي كرد حتي مي توانست به برتري برسد.
پرسپوليس با اين تساوي 4 امتيازي شد و همراه الشباب در صدر جدول گروه دوم قرار گرفت.
در ديگر ديدار اين گروه الغرافه قطر با 2 گل ميزبان خود الشارجه امارات را مغلوب كرد. الغرافه با اين برد 3 امتيازي شد و در جايگاه سوم قرار گرفت. الشارجه هم بدون امتياز در مكان چهارم قرار دارد.

murizaki_2000
18-03-09, 09:44
تبریک به خاطر نتیجه خوب و بازی منطقی تیم تو خونه حریف !!!! هرچند اعتقادم اینه که می تونستیم برنده از بازی بیرون بیایم اگر یکی دوتا از اون موقعیتهای عالی رو گل می کردیم ...... ولی تساوی هم بد نیست و با این بازیهای خوبی که من از تیم دیدم فکر می کنم برای صعود به دور بعد کار سختی نداشته باشیم .......

G E N E R A L ™
18-03-09, 17:46
الشباب تیم نبود

اگه استقلال با الشباب بازی می کرد تو همون عربستان له می کردش.

واقعا پرسپولیس شانس آورده با این گروه راحت


سلام

مهراد جان زحمت کشیدند و این تاپیک رو زدند ولی نمیدونم چرا شما قوانین رو رعایت نمیکنین باعث تعصف هست

که شما به خاطر نتایج ضعیف استقلال در جام باشگاه ها مساءل شخصیتون رو این جا انجام میدین این قوانین

هست.


با سلام خدمت همه دوستان عزیز

با توجه به مشکلاتی که در مورد تاپیکهای طرفداران تیمهای فوتبال ( پرسپولیس ، استقلال ) پیش اومده و

برای جلوگیری از ادامه این روند قانون جدیدی به شکل زیر از هم اکنون اعمال میشود :

طرفداران دو تیم به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی حق ندارند در تاپیک تیم حریف پست ارسال کنند ( حتی اگر جنبه توهین نداشته باشد )

طرفداران دو تیم در تاپیک خود می بایست فقط به گذاشتن اخبار و بحث در مورد تیم خود بپردازند (هرگونه مطلب ، نوشته ، اشاره و ... به تیم مخالف حتی اگر قصد اهانت نداشته باشد ممنوع است )

واضح است که پستهای این‌چنینی بدون تذکر پاک میشوند و چنانچه کاربر به اشتباه خود ادامه دهد، بن خواهد شد.

لازم به ذکر است که در ابتدا قصد تیم مدیریت بر این بود که این تاپیکها به کل حذف شوند ولی با تجدید نظری که انجام شد مقرر شد برای بار آخر

فرصتی داده شود تا این تاپیکها بدون مشکل به کار خود ادامه دهند.

بدیهی است که چنانچه این قوانین جدید نیز افاقه نکند ، تیم مدیریت مصمم است تا این تاپیکها را بدون هیچ قید و شرطی پاک کند.

مطالعه شود (Only the registered members can see the link)

سپاس

اینم لینک صفحه بند جدید در قوانین انجمن گفتگوی آزاد (Only the registered members can see the link)

soheyl
20-03-09, 00:27
:whistle:

آقایون معذرت

Ramin_Zero1818
02-04-09, 12:13
از تيم ملي خير نديديم كه...
عشق است پرسپوليس...
اينم واسه امپراطور كشيدم...


Only the registered members can see the link

Armin-N
03-04-09, 22:38
سلام

امروز 2-0 باختیم از صبا متاسفانه

امیدوارم این بازی باعث نشه روحیه تیم واسه بازی های قهرمانان آسیا پایین بیاد

نتیجه بدی بود

اما در همه شرایط:

پرســپولـیس زلزله
محبوب هرچی دله

G E N E R A L ™
06-04-09, 15:29
بادامكي:‌ در پايان فصل همه چيز را افشا مي‌كنم

هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: دوست ندارم وارد حاشيه شوم اما نيمكت نشيني من فوتبالي نيست.
Only the registered members can see the link

حسين بادامكي در گفت و گو با خبرگزاري فارس اظهار داشت: هميشه پرسپوليس را دوست داشته ام. اگر جز اين بود با اين تيم قرار داد نمي بستم و الان در تيم هاي ديگري بازي مي كردم.
وي افزود: سكوت را در حال حاضر دوست دارم اما نيمكت نشيني من فوتبالي نيست و به مسائل ديگري ارتباط دارد.
بادامكي ادامه داد: درد دل و حرف هايم را انتهاي فصل مي زنم و همه چيز را افشا مي كنم تا همه متوجه شوند در پرسپوليس چه اتفاقي افتاده كه حتي من در بعضي از بازي ها در ليست 18 نفره نيز حضور ندارم.

G E N E R A L ™
06-04-09, 15:30
نمي‌دانم چرا عملكرد بازيكنان پرسپوليس در ايران و آسيا تفاوت دارد

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: دليل تفاوت عملكرد بازيكنان پرسپوليس در ايران و آسيا را نمي‌دانم.
Only the registered members can see the link

نلو وينگادا در گفت و گو با خبرگزاري فارس اظهار داشت: از لحاظ دفاعي مشكلي نداريم و تنها مشكل بزرگ پرسپوليس نبود يك بازيكن تمام كننده در خط حمله است. مي‌توانيم با قدرت بگوييم كه در هنگام دفاع خوب عمل مي‌كنيم اما مشكل بزرگ پرسپوليس در زدن ضربات آخر است. ما در اين پست بازيكن حرفه‌اي نداريم. خوب فرصت خلق مي‌كنيم ولي در نزديكي دروازه عملكردمان با استرس همراه مي شود تا باعث شود گل نزنيم.
وي ادامه داد: 35 گل خورده در 31 بازي براي يك خط دفاعي آمار خوبي نيست اما اين گل‌ها فقط در زمان من وارد دروازه پرسپوليس نشده است. به همين دليل من درباره مسائل و اتفاقات قبل از حضورم حرف نمي‌زنم.
وينگادا در خصوص بازي روز گذشته برابر صباي قم گفت: اگر بازيكنان خوب نبودند مثل بازي با مقاومت سپاسي از يكسري انتقاد كردم اما روز گذشته تنها كاري را كه انجام نداديم گلزني بود. صبا با توجه به فرصت‌هاي كمي كه داشت تمام كننده‌هاي باهوشي داشت و بهتر است به اين نكته دقت بيشتري داشته باشيم.


اين مربي يادآور شد: در مورد فرد خاصي هيچ وقت انتقاد نمي كنم و حرف نمي‌زدم. معتقدم اگر تيم باخته همه مقصر هستيم. قبول دارم مطبوعات و مردم از عملكرد ما انتقاد مي كنند چون واقعا براي من جاي سئوال دارد كه چرا بايد برابر الشارجه و الشباب در ليگ قهرمانان آسيا آنطور زيبا و حرفه‌اي بازي كنيم اما در ليگ برتر ايران اينقدر متفاوت باشيم.
وينگادا در جواب اين سئوال كه آيا خودش درباره تركيب پرسپوليس تصميم مي گيرد؛ گفت: من و دستيارانم با هم تصميم مي‌گيريم. من دو ماه است كه در ايران هستم و شناخت كافي از بازيكنان دارم. مطمئن باشيد بهترين‌ها وارد زمين مي‌شوند. براي من اهميت ندارد كه فلان بازيكن در سال قبل جزو بهترين‌ها بوده چون من فقط به حال حاضر پرسپوليس و شرايط فعلي كار دارم و گذشته به من ربطي ندارد.
سرمربي پرتغالي پرسپوليس تاكيد كرد: مطمئن باشيد نتايج بد پرسپوليس و سقوط به رده ششم در كارنامه من نيز تاثير‌گذار است. من همانند ساير پرسپوليسي ها ناراحتم اما بايد از اين اشتباهات درس بگيريم و به فكر اين بود كه در ليگ قهرمانان آسيا آنها را تكرار نكنيم.
وينگادا در خصوص شكست تيم ملي ايران برابر عربستان خاطرنشان كرد: من فقط به پرسپوليس فكر مي‌كنم اما تيم ملي ايران هنوز فرصت حضور در جام جهاني را دارد و خود مي تواند سرنوشت خودش را رقم بزند. پتانسيل فوتبال ايران بالاتر از نتايج چند مدت گذشته‌اش است.
وينگادا عنوان كرد: براي كمك به تيم ملي ايران آماده هستم و در اين خصوص مشكلي ندارم اما هدف اول من موفقيت اين تيم و شاد كردن دل هواداران و مسئولان باشگاه پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا است.

G E N E R A L ™
06-04-09, 15:30
معمارزاده: به وينگادا گفتم آماده بازي هستم

دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به وينگادا اعلام كردم آماده ايستادن درون دروازه هستم.


Only the registered members can see the link



ميثاق معمارزاده اظهار داشت: خوشبختانه تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته‌ام و از نظر بدني در شرايط ايده‌آلي هستم. به وينگادا اعلام كردم كه مي‌توانم در چارچوب دروازه پرسپوليس قرار بگيرم. اميدوارم در بازي روز چهارشنبه مقابل الغرافه قطر به من اطمينان شود.
وي ادامه داد: شكست مقابل صبا بسيار سخت بود. همه ما را جزء تيم‌هاي بالانشين ليگ مي‌دانستند و اميدوار هستم با توجه به فاصله كم بتوانيم حداقل به جايگاه سومي بازگرديم.
وي درباره بازي مقابل الغرافه قطر عنوان كرد‌: تيم‌هاي عربي به شيوه خاص خودشان فوتبال بازي مي‌كنند. اميدوارم با يك بازي منطقي و تماشاگر پسند به آنها اجازه خودنمايي در ورزشگاه آزادي را ندهيم و با كسب 3 امتياز در صدر جدول گروه 2 قدرت واقعي فوتبال پرسپوليس را نشان دهيم

G E N E R A L ™
06-04-09, 15:31
هدایتی: حضور علی دائی در پرسپولیس شایعه ای بیش نیست


Only the registered members can see the link


رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با ابراز تعجب از انتشار خبر حضور علی دایی به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه گفت: این خبر زایده فکر برخی شایعه سازان است و به هیچ عنوان صحت ندارد. حسین هدایتی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با ابراز تعجب از انتشار چنین اخباری در این برهه زمانی گفت: نمی دانم چه کسانی و با چه هدفی این شایعات را در اختیار روزنامه های ورزشی قرار می دهند. چنین خبری به هیچ وجه صحت ندارد. هدایتی ادامه داد: نلو وینگادا مدت زمان کوتاهی است به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مشغول بکار شده و قطعا تا پایان فصل سرمربی ما خواهد ماند. قضاوت در مورد عملکرد وینگادا هنوز زود است و قطعا هیئت مدیره از وی حمایت خواهد کرد و او با قدرت به کارش ادامه خواهد داد.

G E N E R A L ™
06-04-09, 15:32
اعتراض ليدرهاي پرسپوليس به سريال مرد دوهزار چهره

ليدر‌هاي باشگاه پرسپوليس پس از تمرين امروز نسبت به پخش سريال مرد دوهزار چهره موضع گيري كردند.


Only the registered members can see the link



ليدرهاي پرسپوليس در پايان تمرين امروز اعلام كردند در اعتراض به پخش سريال مرد دو هزارچهره طوماري براي مسئولان صدا و سيما ارسال خواهند كرد.
آنها اعتقاد دارند شخصيت ليدر‌ها و فوتبال ايران در اين سريال زير سوال رفته است.

G E N E R A L ™
06-04-09, 15:32
وينگادا: مي‌خواهيم جايگاهمان را در صدر جدول مستحكم كنيم

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قصد داريم با برتري برابر الغرافه جايگاهمان را در صدر جدول مستحكم كنيم.


Only the registered members can see the link



نلو وينگادا اظهار داشت: تيم‌هايي مثل الشباب عربستان، الشارجه امارات ‌و الغرافه قطر تيم‌هاي متفاوتي هستند كه من براي آنها احترام خاصي قائل هستم. نقاط قوت و ضعف حريفان را تا حدودي مي‌شناسيم اما فعلا تمركزمان بيشتر روي پرسپوليس است تا بتوانيم تيم را براي يك بازي حساس آماده كنيم.
وي ادامه داد: فيلم بازي الغرافه قطر را خواهم ديد و سپس با بازيكنان گفت و گو خواهم كرد.
وينگادا خاطرنشان كرد: در ورزشگاه آزادي بدون شك به دنبال سه امتياز هستيم تا با برتري برابر الغرافه جايگاهمان را در صدر جدول مستحكم تر كنيم. اميدوار هستم با تلاش بازيكنان و تشويق هواداران به يك پيروزي دلچسب برسيم.
وي يادآور شد: هربازي‌ شرايط خاص خودش را دارد. سعي مي‌كنيم مانند بازي با الشارجه در ابتداي كار به برتري برسيم و در ادامه بازي را اداره كنيم.
پرسپوليس هم اكنون با 4 امتياز در صدر جدول گروه دوم ليگ قهرمانان آسيا قرار دارد. اين تيم ساعت 16 روز چهارشنبه ميزبان الغرافه قطر خواهد بود.
در اين گروه الشباب عربستان با 4 امتياز و به دليل تفاضل گل كمتر نسبت به پرسپوليس دوم است،‌ الغرافه 3 امتيازي در رده سوم قرار دارد و الشارجه بدون امتياز در قعر جدول قرار گرفته است.

G E N E R A L ™
06-04-09, 15:33
سئوال بازيكنان پرسپوليس درباره قطبي و تذكر پيرواني

تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس صبح امروز پيگيري شد.


Only the registered members can see the link



تمرين تيم فوتبال پرسپوليس صبح امروز از ساعت 10 و 30 دقيقه در مجموعه ورزشي خيريه عمل برگزار شد.
در اين تمرين بازيكنان پرسپوليس به گرم كردن، حركات استقامتي و سرعتي به مدت 40 دقيقه زير نظر كاستا پرداختند و سپس در گروه‌هاي دو نفره به تمرينات خود ادامه دادند.
بازيكنان سپس به حفظ توپ و پرسينگ پرداختند و در پايان در قالب دو تيم فوتبال دستگرمي انجام دادند. اين بازي با تساوي يك بر يك خاتمه يافت. در اين ديدار براي تيم نارنجي فرهاد خيرخواه و براي تيم طوسي، حسين بادامكي گلزني كردند.

* مسعود زارعي و حميد علي‌ عسگر غايب بودند.

* مهدي واعظي و توره با رفع مصدوميت در تمرينات گروهي شركت كردند.

* عليرضا محمد با تاخير 15 دقيقه‌اي در تمرين حضور يافت.

* بر خلاف روزهاي گذشته تمام بازيكنان امروز با لباس متحدالشكل تمرين كردند.

* دوربين شبكه دبي اسپورت در تمرين حضور داشت و به تهيه گزارش پرداخت.

* حدود 50 هوادار در تمرين حضور داشتند و در پايان تمرين بازيكنان و كادر فني را تشويق كردند. همين مورد باعث شد بازيكنان پرسپوليس با دست زدن و سوت زدن هواداران را همراهي كند و به شوخي و خنده بپردازند.

* عليرضا نيكبخت واحدي و نبي‌ا... باقري‌ها براي ترك زمين از ديواري بسيار بلند پريدند. اين موضوع باعث ناراحتي پيرواني شد و وي به اين دو بازيكن تذكر جدي داد.

* احمد رضا عابدزاده تمرينات اختصاصي براي واعظي در نظر گرفته بود. ميثاق معمارزاده نيز از آمادگي خوبي برخوردار بود.

* بازيكنان پرسپوليس به دنبال انتخاب سرمربي تيم ملي بودند و از خبرنگاران در اين باره سئوال مي پرسيدند. آنها بيشتر پيگير وضعيت قطبي بودند و مي خواستند بدانند وي براي مربيگري در تيم ملي چقدر شانس دارد.

* ليدرهاي باشگاه پرسپوليس مانند روز گذشته از سريال مرد دو هزار چهره انتقاد كردند و از مهران مديري خواستند جوابگوي بي‌احترامي به آنها باشد.

* تمرين امروز پرسپوليس ساعت 12 و 10 دقيقه به پايان رسيد. اين تيم فردا بعدازظهر آخرين تمرين خود را براي ديدار مقابل الغرافه قطر انجام خواهد داد.

G E N E R A L ™
06-04-09, 15:35
جواب سپاهاني‌ها را در ورزشگاه آزادي مي‌دهيم

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس گفت: فعلا فقط به ديدار مقابل الغرافه فكر مي‌كنيم و جواب سپاهاني‌ها را در ورزشگاه آزادي خواهيم داد.


Only the registered members can see the link



مرتضي ضرابي درباره ادعاي سايت باشگاه سپاهان كه نوشته بود پرسپوليس 10 ارديبهشت و پس از ديدار با اين تيم از جام حذفي خداحافظي مي كند؛ اظهار داشت: مسئله مهم براي باشگاه پرسپوليس، كادر فني و بازيكنان، كسب پيروزي برابر الغرافه قطر در بازي روز چهارشنبه است. ما تمام تمركز خود را براي موفقيت در اين ديدار و حضور قدرتمند در ليگ قهرمانان آسيا معطوف كرده ايم.
ضرابي ادامه داد: باشگاه پرسپوليس از تمام هواداران درخواست مي‌كند با حضور 100 هزار نفري در روز چهارشنبه قوت قلبي براي بازيكنان باشند تا بتوانيم حريف را شكست دهيم.
وي افزود: با اين حال سپاهاني ها بدانند ما به دنبال تبليغ و هياهو نيستيم و جواب آنها را 10 ارديبهشت در چمن ورزشگاه آزادي خواهيم داد.

G E N E R A L ™
06-04-09, 15:35
پرسپوليس با 20 بازيكن امروز به اردو مي‌رود

تيم فوتبال پرسپوليس بعدازظهر امروز با 20 بازيكن براي ديدار مقابل الغرافه قطر به اردو مي‌رود.
Only the registered members can see the link

پس از جلسه امروز كادر فني پرسپوليس نلو وينگادا تصميم گرفت 20 بازيكن را به اردوي آمادگي تيم فوتبال پرسپوليس كه از امروز بعدازظهر در هتل آكادمي فوتبال برگزار مي‌شود دعوت كند.
ليست 18 نفره پرسپوليس قرار است پيش از بازي با الغرافه قطر مشخص شود.

* تيم فوتبال پرسپوليس فردا تمرينات خود را در دو نوبت پيگيري مي‌كند. بازيكناني كه از ليست اصلي اين تيم خارج شوند ساعت 10 و 30 دقيقه در آكادمي ملي المپيك زير نظر سعداوي به تمرين خواهند پرداخت و بازيكنان اصلي ساعت 17فردا در زمين شماره يك آزادي تمرين خواهند كرد.

* با اعلام كادر فني پرسپوليس امشب سه فيلم بازي‌هاي الغرافه در ليگ قطر و همچنين بازي مقابل الشارجه امارات آناليز خواهد شد.

Armin-N
08-04-09, 00:03
فردا پرسپولیس با لباس جدید وارد میدان میشه

اینم شکل لباس فرداش:

Only the registered members can see the link

امیدوارم یه برد خوب و شیرین داشته باشیم

G E N E R A L ™
08-04-09, 17:32
سلام این برد شیرین رو به همه ی پرسپولیسی های عزیز تبریک میگم. به امید قهرمانی.

دایی یادت باشه کریمی سرورته

Armin-N
08-04-09, 17:36
خدا رو شکر

منم به همه تبریک میگم

امیدوارم تو بازی های بعد هم پرسپولیس موفق باشه

بازم میتونستیم بیشتر گل بزنیم
چند تا موقعیت 100% دیگه هم داشتیم

توره خیلی خیلی بهتر شد

یه گل
یه پنالتی گرفت
یه پاس گل داد

اگه عقب نمیکشیدن بیشتر هم میتونستن بزنن

murizaki_2000
08-04-09, 19:27
من بازی رو ندیدم ولی شنیدم که بچه ها خیلی خوب بازی کردند ..... تبریک به همه طرفداران و به امید صعود به مراحل بالاتر و ان شاء ا... قهرمانی در آسیا !!!!

G E N E R A L ™
08-04-09, 20:24
تماشاگران كريمي را به رخ عرب ها كشيدند

هواداران تيم فوتبال پرسپوليس قدرت علي كريمي را به رخ حريف عرب خود كشيدند.


Only the registered members can see the link



هواداران پرسپوليس با نصب يك پارچه بسيار بزرگ با طرح سوالي عربي با اين مضمون كه "كيست كه جادوگر آسيا را مهار كند "، قدرت علي كريمي را به رخ حريف كشيدند.
* سر مربي الغرافه به سمت نيمكت پرسپوليس رفت و با همه اعضاي كادر فني اين تيم به خوش و بش پرداخت.
* بازيكنان پرسپوليس دسته گل ‌هاي خود را بين هواداران پرتاب كردند.
* عليرضا حقيقي قبل از ورود به زمين با ميثاق معمارزاده به گپ و گفت پرداخت.
* مسئولان AFC از جايگاه خبرنگاران بازديد كردند.
* سه بازيكن افريقايي الغرافه از جايگاه ويژه به تماشاي بازي پرداختند.
* در قسمتي از جايگاه هواداران پرسپوليس پيراهن بزرگي از نيكبخت واحدي را نصب كرده بودند كه باعث شد اين بازيكن از آنها تشكر كند.
* مايلي كهن به همراه هدايتي وارد ورزشگاه شد؛ اما به جاي حضور در جايگاه شيشه اي در جايگاه ويژه به صورت ايستاده كنار فرخزادي به تماشاي بازي پرداخت.
* اسكوربورد ورزشگاه 5 دقيقه ابتداي بازي خاموش بود.
* قطري‌ها از اين كه جايگاه ويژه سرپوش ندارد، انتقاد كردند.
* كمك داور اول در ابتداي بازي با يكي از تصوير برداران كنار خط درگيري لفظي پيدا كرد.
* محمد منصوري و فرهاد خيرخواه از جايگاه ويژه بازي را نظاره مي‌كنند.

G E N E R A L ™
08-04-09, 20:25
هواداران خواستار حضور كريمي در تيم ملي شدند

هواداران تيم فوتبال پرسپوليس تهران بين دو نيمه از محمد مايلي‌كهن خواستار حضور كريمي در تيم ملي شدند.

Only the registered members can see the link



محمد مايلي كهن كه در بين نيمه دو و براي استراحت به نمازخانه جايگاه ويژه ورزشگاه آزادي آمده بود، با استقبال شديد هواداران مواجه شد.
اين هواداران از او خواستند تا علي كريمي را به تيم ملي دعوت كند.
* در بين دو نيمه كليه اعضاي كادر فني پرسپوليس در كنار زمين به بازيكنان تيم خود خسته نباشيد گفتند و آنها را در آغوش گرفتند.
* محمد مايلي كهن با وجود اصرار عزيز محمدي رئيس سازمان ليگ، به جايگاه ويژه نرفت.
* اسكوربرد ورزشگاه آزادي بارها خوشحالي ابراهيم توره و سپهر حيدري را پس از زدن گل دوم نشان داد.

G E N E R A L ™
08-04-09, 20:26
كريمي: انتخاب من به عنوان بهترين بازيكن ميدان نادرست بود

هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: امروز بازي خوبي مقابل الغرافه ارائه نكردم و نبايد به عنوان بهترين بازيكن زمين انتخاب مي شدم.


Only the registered members can see the link


علي كريمي پس از پايان بازي مقابل الغرافه درباره اين بازي و حضور هواداران اظهار داشت: با اين پيروزي شرايط تيم ايده آل شد؛ اما هنوز بازي ها تمام نشده و ما 3 بازي سخت ديگر در پيش داريم. از همه بازيكنان و هواداران تشكر مي‌كنم.
كريمي در پاسخ به سوال خبرنگاران مبني بر احتمال عدم دعوت به تيم ملي عنوان كرد: شايد نظر مايلي كهن مانند دايي باشد؛ اما همانطور كه گفتم مهم نتيجه گرفتن تيم ملي است و بازي نكردن من مهم نيست. تيم ملي بازيكنان جوان و خوبي دارد و دير يا زود آنها بايد در تيم ملي جا بيفتند.
وي ادامه داد: اميدوارم افراد شايسته به تيم ملي دعوت شوند و اگر مربي تيم ملي احساس كرد كه من مي توانم به تيم ملي كمك كنم و به وجود من نياز بود با تمام وجود در خدمت تيم ملي هستم؛ اما اميدوارم در صورت دعوت برايم حرف و حديث به وجود نياورند.
كريمي در مورد اينكه امروز به عنوان بهترين بازيكن زمين انتخاب شد، در اظهار نظري جالب گفت: اتفاقا من امروز بازي جالبي انجام ندادم و نمي دانم چه كسي اين انتخاب را كرد. نيمه اول ضربه اي به زانويم خورد و با درد به بازي ادامه داد.
اين هافبك ادامه داد: بازيكنان ديگر بازي بهتري انجام دادند، به خصوص كه خط دفاع كم اشتباه ظاهر شد. برگزاركنندگان مسابقه به من لطف داشتند.
وي در اين باره كه يكي از خبرنگاران معتقد بود عدم حضور وي در بازي ايران مقابل عربستان باعث شكست ايران شد گفت: من با نظر شما مخالفم و شايد اگر من هم بودم اين اتفاق مي‌افتاد.
كريمي در پاسخ به اين سوال كه آيا تيم ملي با مايلي كهن نتيجه مي گيرد گفت: كار مشكلي است؛ اما غير ممكن نيست.

G E N E R A L ™
08-04-09, 20:26
نيكبخت: حضورم در تيم ملي بستگي به نظر مسئولان فدراسيون دارد

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: حضور دوباره ام در تيم ملي به نظر مسئولان فدراسيون فوتبال بستگي دارد.

Only the registered members can see the link


عليرضا نيكبخت واحدي پس از برد سه بر يك مقابل الغرافه اظهار داشت: ‌بازي بسيار خوبي را انجام داديم و توانستيم با بدست آوردن 3 امتياز، جاي خود را در صدر جدول محكم كنيم.
وي افزود: پرسپوليس در ليگ برتر انگيزه ندارد و به جاي آن در ليگ قهرمانان آسيا با انگيزه بيشتر ظاهر شده است.
نيكبخت ادامه داد: بايد از هواداران ممنون باشيم. در هواي سرد امروز ما را تنها نگذاشتند و با وجود آنها مي توانيم به افتخارات بزرگي برسيم.
مهاجم پرسپوليس در مورد گلزني خود تصريح كرد: خوشحالم كه به قول خود يعني گلزني وفا كردم. اميدوارم در بازي‌هاي بعدي نيز بتوانم با بازي زيبا در موفقيت هاي پرسپوليس سهيم باشم.
نيكبخت در پايان در خصوص احتمال بازگشت دوباره اش در تيم ملي گفت: براي تيم ملي آرزوي موفقيت دارم. حضور دوباره من بستگي به نظر مسئولان فدراسيون فوتبال دارد.

G E N E R A L ™
09-04-09, 19:32
پنجشنبه 20 فروردین(19:15)


Only the registered members can see the link
مرجع خبری پرسپولیس: دروازه بان تيم فوتبال پرسپولیس كه تيمش در مقابل الغرافه پيروز ميدان بود، ‌هواداران سرخپوشان را يكي از دلايل اصلي كسب اين سه امتياز دانست.

عليرضا حقيقي افزود: با توجه به اينكه تيم پرسپولیس در هفته هاي اخير ليگ، نتايج مطلوبي را كسب نكرده بود در اين شرايط بايد حريف آسيايي را در ورزشگاه يك هزار نفري آزادي مغلوب مي كرديم.

وي ادامه داد: پرسپولیس هواداران متعصبي دارد كه حتي بارش شديد باران نيز اجازه نمي دهد تا آنها تيم خود را حمايت نكنند.

وی خاطرنشان كرد: اميدوارم تا در پايان فصل ليگ، سهميه حضور در فصل بعد مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا را کسب كنيم.

Ramin_Zero1818
12-04-09, 15:46
محبوب هرچي دله پرسپوليس زلزله...

G E N E R A L ™
14-04-09, 19:06
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس :

کریمی فصل بعد در پرسپولیس می ماند

25 فروردين 1388
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت : در صورتی که علی كریمی پیشنهاد خارجی نداشته باشد فصل آینده در پرسپولیس خواهد ماند.
عباس انصاری فرد در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شبكه خبر درباره تمدید قرارداد كریمی برای فصل آینده گفت : كریمی نیازی به تمدید قرارداد ندارد و در واقع پرسپولیس خانه كریمی است و تا هر وقت بخواهد می تواند در پرسپولیس بماند .

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران ادامه داد : در صورتی كه كریمی از باشگاه های خارجی پیشنهادی نداشته باشد فصل آینده در پرسپولیس خواهد ماند.

عباس انصاری فرد با تكذیب انتشار فهرست خریدهای پرسپولیس برای فصل آینده گفت: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد و فكر می كنم عده ای با درست كردن این خبر و خبر مذاكره با مصطفی دنیزلی می خواهند وضع تیم را به هم بزنند .

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران با اشاره به اینكه پرسپولیس بدون حاشیه به كار خود ادامه می دهد گفت : وقتی پرسپولیس با وینگادا موفق است چه دلیلی دارد كه با مربی دیگری مذاكره كند .

Armin-N
16-04-09, 20:57
ای بابا
2-1 باختیم
خسته نباشیم :دی

دیگه باید واسه جام حذفی فکر کنیم که سهمیه سال دیگه رو بگیریم
یا قهرمانی تو جام قهرمانان که مستقیم واسه سال بعد هم سهمیه میگیریم :party::love:

G E N E R A L ™
17-04-09, 12:30
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: با شكست برابر استقلال اهواز يك نمره منفي در كارنامه وينگادا به ثبت رسيد.


Only the registered members can see the link



عباس انصاري فرد درباره شكست 2 بر يك پرسپوليس برابر استقلال اهواز اظهار داشت: از نتيجه به دست آمده در بازي روز گذشته ناراحت هستم. تا مي آييم كه دو روز مشكلات را از حل كنيم و تيم را در شرايط مطلوبي نگه داريم با يك باخت دوباره سر جاي اول برمي گرديم و دوباره مجبور مي شويم روحيه بازيكنان و ساير عوامل را به شرايط ايده آل بازگردانيم.
انصاري فرد ادامه داد: مي دانستيم اگر مقابل استقلال اهواز پيروز شويم و مس نيز صبا را شكست دهد برد ما هيچ تاثيري نخواهد داشت. به همين علت بازيكنان كمي در نيمه دوم كم انگيزه بودند.
وي خاطرنشان كرد: وينگادا اعلام كرده بود به خاطر حساسيت بازي با الغرافه قطر به يكسري از بازيكنان استراحت خواهد داد. اين موضوع نيز در بازي انجام شد؛ چون قواي اصلي ما بايد در جاهاي ديگر استفاده شود.
مديرعامل پرسپوليس در خصوص وينگادا عنوان كرد: بدون شك اين باخت نمره منفي در پرونده وينگادا محسوب مي شود. كساني كه مي گويند هنوز تكليف قرارداد وينگادا مشخص نيست و در پايان فصل همه چيز جمع بندي مي شود از من انتقاد نكنند چون بايد اين مسير حرفه اي را طي كنيم تا دچار مشكلات گذشته نشويم. بدون شك اين شكست در پرونده وينگادا ثبت خواهد شد.
وي اضافه كرد: اميدوارم بازيكنان ما ديدار مقابل الغرافه قطر و همچنين بازي مقابل سپاهان در جام حذفي كه آخرين فرصت براي ما در فصل جاري است را جدي بگيرند چرا كه اگر اين اشتباهات تكرار شود و غافلگير شويم ديگر ما جبران نيست.
انصاري فرد يادآور شد: ديدار با الغرافه و الشباب براي ما حكم مرگ و زندگي دارد. ما پتانسيل اين را داريم كه به عنوان سرگروه از گروه دوم ليگ قهرمانان آسيا صعود كنيم. با توجه به اعلام كادر فني، هدف بزرگ باشگاه پرسپوليس موفقيت در ليگ قهرمانان آسيا و جام حذفي است.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خصوص ناراحتي برخي از خبرنگاران به دليل برخورد نامناسب در راه پوشش ليگ قهرمانان آسيا گفت: من از كليه خبرنگاران عذرخواهي مي كنم. مطمئن باشيد اين مشكل را حل خواهيم كرد.

G E N E R A L ™
17-04-09, 12:33
سوغاتی های وینگادا: سومین باخت و لجبازی با ستاره ها

مرجع خبری پرسپولیس: باید به سراغ نظافتچی رختکن ورزشگاه تختی اهواز رفت و از او در مورد پیدا کردن یک عضو گرانبها شبیه "مغز یک پیرمرد پرتغالی" پرس و جو کرد. آخر چطور ممکن است نلو وینگادا با آن روی نیمکت پرسپولیس نشسته باشد و تیمش را آن گونه ارنج کند؟ به احتمال فراوان پاسخ نظافتچی اهوازی چنین است ؛ بله من مغز پیرمردی را پیدا کردم که به همراه انگیزه یازده بازیکن پرسپولیس، سالم و دست نخورده در رختکن جا مانده بودند و آنان در چنین وضعیتی رو در روی آبی پوشان اهوازی حاضر شدند .

خاستگاه پرسپولیس لیگ نهم کجا خواهد بود؟ لابد زمین اهواز در غروب پنجشنبه بیست و هفتم فروردین ؟ با کدام امید می توان به قهرمانی این تیم در آسیا امید وار بود؟ اصولا چه دلیلی وجود دارد تا به کسب چنین مقام فاخری دل بست ؟ در لیگی به مراتب ضعیف تر و نحیف تر از لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس در خوش بینانه ترین حالت ممکن چهارم می شود و آن وقت برای فراموش کردن این مصیبت باید دل خوش به وقوع حادثه ای بود که احتمالش به صفر میل می کند؟ خود فریبی تاکجا؟ سوال این است ؛ با داشته های پرسپولیس و اندیشه وینگادا تا کجا می توان جلو رفت؟ مردی بدون اغماض که یک جلسه غیبت در تمرین باعث چشم پوشی او از بازیکن می شود و فاجعه آمیز تر آنکه ، آلتر ناتیو بازیکنان خاطی ، مهره هایی هستند که برای عقیم گذاشتن هر آرزویی کفایت می کنند.


وقتی نهمین باخت از راه می رسد شاید پوست طرفدار به ضخامت کافی رسیده باشد تا او معنی سوزش تا مغز استخوان را نفهمد اما داستان شکست پرسپولیس در اهواز حکایتی متفاوت داشت...

؛ امید برای رسیدن به جایگاه سوم کاملا نابود شد و لیگ برای قرمزها به پایان رسید .اما با ادامه این روند چه سر انجامی را در جام حذفی می توان متصور شد ؟ مصلحت اندیشی کوچکترین جایگاهی در مدیریت نلو وینگادا ندارد و او در صورتی چندمین باخت را تجربه می کند که دور کردن ستاره ها از ترکیب اصلی مهمترین دلیل آن بوده اند. پرسپولیس برای التیام زخم هوادارانش محکوم به عبور از استقلال اهواز بود اما نلو تنها به علت یک جلسه غیبت از واحدی نیکبخت می گذرد و عجیب تر از آن از بازیکنی به جای او استفاده می کند که علی رغم این همه اعتماد ، هنوزهیچ گلی را در لیگ به ثمر نرسانده است. ذخیره کردن محسن خلیلی و اعتماد مایوس کننده به هادی نوروزی چه توجیهی دارد؟ آزمایش بهادر عبدی با آن جثه کوچک در پست هافبک دفاعی به چه چیزی می ماند؟ آیا پرسپولیس چنین مبلغ گزافی را خرج کادر فنی اش کرده که به کیمیا گری وارونه برسد ؟ محو کردن امثال پترویچ و خلیلی و احیا مهره هایی که حتی کسی معمولی بودنشان را هم در یاد ندارد ؟

مسیر تغییرات در سه سال اخیر را از نو نگاه کنید؛ از دنیزلی به قطبی از قطبی به پیروانی و از پیروانی به وینگادا و اینک رسیدن به نقطه ای که پرسپولیس به آرایش موزه ای دفاع سه نفره برمی گردد. زمانی که کریمی و نیکبخت به بهانه عدم حضور در تمرین، از لیست هجده نفره کنار گذاشته می شوند و متعاقبا پرسپولیس باخت را در آغوش می کشد ، این واقعیت استنباط می شود که آماده ترین ها از دل تمرین به جمع یازده نفره خواهند رسید . سوال ؛ آیا کاپیتان باقری، هادی نوروزی وبهادرعبدی با چنین فرمولی به ترکیب اصلی در اهواز رسیدند ؟ نمایش مصیبت بار پرسپولیس برابر تیم فانوس بدست خداداد چه آینده ای را برای این تیم ترسیم می کند؟ ادامه گل خوردن های ساده حقیقی که سوار بر نمودار سینوسی تکرار می شود ، اشتباهات سپهر حیدری که گویی پایانی بر آن نیست ، پس رفت پژمان و یا فلج شدن تیمی که بدون خلاقیت شماره هشتش چیزی برای گفتن ندارد؟ پرسپولیس از بدو ورود وینگادا برای چه تمرین می کند ؟ اینکه غایبان تمرینات از ترکیب اصلی خارج شوند و همه در انتظار این بنشینند که کریمی در طول مسابقه با تکنیک منحصر به فردش همه ضعف های تاکتیکی را رفو کند ، اینکه دکترین مضحک نلو برای ساختن یک سیم خاردار واقعی از بهادر عبدی عاقبت به واقعیت برسد ، اینکه محسن خلیلی هر روز بیشتراز قبل روی نیکمت بماسد تا یک نیمه دیگر به سیاهه گل نزنی های هادی نوروزی افزوده شود ؟
نهیب دیگر بس است ، شاید خاستگاه پرسپولیس نوین از خاکستر همین تیم باشد اما بدون تردید با راهکارهای فعلی وینگادا تنها باید دل به آماده بودن دائمی کریمی بست تا نبینی هنوز پرسپولیس می بازد!

G E N E R A L ™
17-04-09, 20:13
نیکبخت: اشتباهی نکردم اما از وینگادا عذرخواهی می کنم




جمعه 28 فروردین(16:08)


مرجع خبری پرسپولیس: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من کار اشتباهی انجام ندادم که مستحق تنبیه باشم اما به دلیل غیبت در تمرین از وینگادا و بازیکنان تیم عذر می خواهم.


علیرضا نیکبخت واحدی عنوان کرد: من هیچ وقت دوست ندارم برای پرسپولیس حاشیه درست کنم و همیشه می خواهم با این تیم در آسیا افتخار بیافرینم اما این که آن روز نتوانستم در تمرین شرکت کنم فقط یک سوءتفاهم کوچک بود و بابت آن از همه عذر می خواهم.

وی ادامه داد: مقابل استقلال اهواز مثل همیشه نبودیم و جو ورزشگاه هم بزرگترین مشکل ما بود. به اعتقاد من دشنام دادن به علی کریمی بزرگترین ضربه را به تیم از نظر روحی روانی وارد کرد.

نیکبخت خاطرنشان کرد: به طور حتم عنوان سومی لیگ برتر را هم از دست داده ایم ولی هنوز در آسیا یک شانس بسیار بزرگ داریم که قهرمانی در این مسابقات می تواند همه چیز را تغییر دهد.

G E N E R A L ™
17-04-09, 20:15
فقط دیکارمو را دیدید؟رینالدو برای 10 دقیقه بازی 400 میلیون از استقلال گرفته

جمعه 28 فروردین(16:19)
مرجع خبری پرسپولیس: رينالدو كوروزا بازيكن پرويي تيم فوتبال استقلال با توجه به دقايقي كه براي اين تيم به ميدان رفته به عنوان گرانترين بازيكن ليگ انتخاب شد. اگر مبلغ قرارداد وی را بر تعداد دقایق بازی اش تقسیم کنیم به هر دقیقه بازی 40 میلیون تومان می رسد! پولی که تمام تلاش یک عمر یک کارگر ایرانی هم نمی شود... به راستی چه کسی پاسخ گوست؟
رينالدو كوروزا بازيكن تيم استقلال در دي ماه سال 1387 به اين تيم پيوست و بعد از گذشته چند روز در تمرينات اين تيم مصدوم شد. پزشك استقلال اعلام كرد وي قادر نخواهد بود چند هفته به ميادين برود وبايد تحت مداوا قرار بگيرد. رينالدو پس از چند هفته مداوا به آمادگي رسيد و اولين و آخرين بازي خود در ليگ برتر را در تاريخ دهم اسفند ماه مقابل پيكان انجام داد. البته در اين ديدار 10 دقيقه پاياني بازي را به ميدان رفت و درباره عملكرد او نيز بهتر است اظهار نظري نكنيم.

در روزهاي اخير بار ديگر اعلام شد اين بازيكن به دليل مصدوميت نمي‌تواند تمرين كند. درست در زماني وي غايب تمرينات بود كه به نظر مي‌رسيد با حضور در بازيهاي استقلال به اين تيم كمك خواهد كرد. حرف و حديثهاي فراواني هم درباره جذب وي به ميان آمد كه در نهايت منجر به شكايت مسئول روابط عمومي باشگاه استقلال از رضا رجبي شد.


قصد نداريم صحبتهاي رجبي را تكذیب يا تاييد كنيم و درباره صحت و سقم حرفهاي او نظري بدهيم. همچنين هم قصد نداريم بگوييم نوري فر در اين انتقال نقش داشته يا نه. ديگر كاري كه نمي‌خواهيم انجام دهيم اين است كه استقلال را به حاشيه ببريم تا با باز كردن اين ماجرا در هفته پاياني ليگ متهم به برهم زدن جو استقلال شويم. ما تنها به دنبال يك جواب هستيم. رينالدويي كه براي 10 دقيقه بازي در استقلال 400 هزار دلار دريافت كرد و به عبارت ديگر براي هر دقيقه بازي در اين تيم 40 هزار دلار گرفت امروز كجاست و چرا هيچ فردي در استقلال پاسخگوي اين انتقال نيست؟ دليل جذب رينالدو چه بوده و اگر وي از بازيكنان فعلي اين تيم برتري ندارد چرا در زمان ورود وي اينگونه تبليغات صورت گرفت و در كل چرا انتقال او صورت گرفت؟ جواب دادن به اين سوال امروز نيازي بايد صورت بگيرد چراكه با اتمام قرارداد اين بازيكن در پايان مسابقات اين سوال نيز در ميان بي‌شمار سوالات ناپديد خواهد شد.

این بازیکن برزیلی در حال حاضر بازیکن تیم استقلال محسوب می شود و از این تیم نیز اخراج نشده است و باید مبلغ قرارداد وی تمام و کمال پرداخت شود.

در حالي كه در آستانه ورود به فصل نقل و انتقالات هستيم و تلاشها براي از بين رفتن پديده دلاليسم افزايش يافته باشگاه‌ها بايد در زمان جذب بازيكن بيشتر دقت كنند تا چنين بازيكناني كه تنها نيمكتها را اشغال مي‌كنند و سرمايه‌هاي اين كشور را هرچند كم هدر مي‌دهند در ليست خريد قرار نگيرند.

G E N E R A L ™
18-04-09, 17:37
وینگادا:مشکلی با نیکبخت ندارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیروزی این تیم برابر الغرافه را بسیار مهم قلمداد کرد و از آن به عنوان راهی برای صعود به مرحله دوم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا نام برد.

به گزارش مهر، نلو وینگادا که پس از تمرین صبح شنبه تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن بیان مطلب فوق افزود: پیروزی برابر الغرافه برای ما بسیار مهم است و با کسب 3 امتیاز این دیدار گامی بلند برای صعود به مرحله بعد برخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه وضعیت سپهرحیدری و کریم باقری به طور کامل مشخص نشده است، اضافه کرد: روی این دو بازیکن شک داریم ولی امیدواریم به بازی برسند و بتوانیم از آنها مقابل الغرافه استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شکست این تیم برابر استقلال اهواز تصریح کرد: اگر آن بازی را با پیروزی پشت سر می گذاشتیم برایمان بهتر بود و با شرایط و روحیه مطلوب تری به قطر می رفتیم اما آن تورنمنت با مسابقات لیگ تفاوت دارد و قطعا پرسپولیس در آن دیدار چهره مطلوب تری را از خود به نمایش می گذارد.

وی درمورد مسابقات جام حذفی و دیدار حساس پرسپولیس برابر سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی این رقابتها اظهار داشت: ما فعلا روی لیگ قهرمانان آسیا و بازی با الغرافه تمرکز کردیم و در مورد مسابقات بعدی پیش از آن دیدار صحبت می کنیم.

خبرنگاری پرسید آیا می توانیم نتیجه دیدار رفت مقابل الغرافه را در بازی برگشت جبران کنید که سرمربی پرسپولیس پاسخ داد: بازی کردن در آنجا شرایط متفاوتی دارد، آنها در خانه بازی می کنند و با حمایت تماشاگران خود تمام تلاششان را برای پیروزی به کار می بندند. البته اگر ما با همان تمرکز بازی رفت در آن دیدار به میدان برویم و سطح خود را بالا نگه داریم می توانیم در آنجا هم نتیجه دلخواه را به دست آوریم.

وینگادا در این خصوص اضافه کرد: البته اگر با نوع بازی و سطح عملکردمان در لیگ در آن مسابقه به میدان برویم، مقابل الغرافه با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی اضافه کرد: شکست برابر استقلال اهواز فراموش نمی شود اما باید برابر الغرافه با ارائه یک بازی قابل قبول این باخت را به بهترین شکل جبران کنیم.

وینگادا در خصوص صحبتهای عباس انصاریفرد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه در صورت ناکامی وینگادا در جام حذفی با این مربی برای مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا ادامه همکاری نخواهیم داد خاطرنشان کرد: من در این مورد صحبت نمی کنم زیرا فعلا روی بازی با الغرافه تمرکز کرده ام.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در مورد مشکل به وجود آمده بین وی و نیکبخت واحدی گفت: هیچ مشکلی وجود ندارد و اگر اتفاق خاصی نیفتد و این بازیکن در شرایط خوبی قرار داشته باشد می تواند حتی در ترکیب اصلی پرسپولیس در آن دیدار به میدان برود.

تابناک

G E N E R A L ™
20-04-09, 14:17
مازیار زارع در گفت وگو با ایپنا:


هدف ، رسیدن به فینال لیگ قهرمانان است / برایمان فرقی نمی کند مقابل چه تیمی بازی می کنیم



هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس برای رسیدن به فینال بازی های لیگ

قهرمانان آسیا برنامه ریزی کرده و برای رسیدن به این هدف برایمان فرقی نمی کند مقابل چه

تیمی بازی می کنیم.

مازیار زارع در گفت وگو با خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا) عنوان کرد: بدون توجه به شکتس که

مقابل استقلال اهواز پذیرفتیم، از نظر روحی روانی برای دیدار مقابل الغرافه آماده ایم و می

خواهیم یک بازی بسیار تهاجمی و پر گل را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: الغرافه تیم خوبی است و در زمین خود برای این که انتقام بازی رفت رابگیرد وارد

میدان خواهد شد اما پرسپولیس برای این که نشان دهد یکی از مدعیان قهرمانی است با تمام قوا

وارد میدان می شود.

زارع خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای جام حذفی و همچنین لیگ قهرمانان آسیا برنامه ریزی

گسترده ای داریم تا مجددا به عنوان نماینده ایران در آسیا ناممان را ثبت کنیم.

G E N E R A L ™
21-04-09, 14:50
معمارزاده: قراردادم را با پرسپوليس تمديد مي‌كنم

دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت:‌ به جاي گوش دادن به حاشيه‌ها در خصوص اخراجم از پرسپوليس؛ قراردادم را با اين تيم يك سال ديگر تمديد مي‌كنم


Only the registered members can see the link



ميثاق معمارزاده تصريح كرد: طبق برنامه عابدزاده تمريناتم را دنبال مي‌كنم و به دستور مربي دروازه‌بانان پرسپوليس با توجه به اينكه چمن مصنوعي آكادمي المپيك براي تمرين كردن من خطرناك است به صورت اختصاصي به وزنه زدن مي‌پردازم.
وي افزود: دليل اينكه روز يكشنبه در تمرينات پرسپوليس حضور پيدا نكردم، اين بود كه اطلاعي از ساعت تمرين نداشتم. به همين دليل با سعداوي تماس گرفتم و هماهنگي لازم را انجام دادم. در اين مورد مشكلي نبود.
معمارزاده در خصوص خط خوردن از ليست پرسپوليس براي ديدار با الغرافه قطر گفت: اصلا ناراحت نبودم و حق ندارم در تصميمات كادر فني دخالت كنم. مربيان تيم صلاح دانستند كه من در ديدار با الغرافه نباشم و اگر موردي است تصميم يك خانواده است. مطمئن باشيد من نمي‌گذارم حاشيه درست شود.
وي اضافه كرد: به جاي گوش دادن به شايعه اخراجم از پرسپوليس طبق توافقات انجام شده قصد دارم قراردادم را يك سال ديگر طي روزهاي آينده با پرسپوليس تمديد كنم اما مي‌دانم بعضي‌ها به دنبال شيطنت هستند تا من را با متصل كردن به تيم‌هاي ديگر به حاشيه ببرند.
دروازه‌بان پرسپوليس يادآور شد: هيچ مشكلي با مسئولان باشگاه ندارم و به مسائل حاشيه‌اي كار ندارم. يك فصل بد را پشت سر گذاشتم و دنبال اين هستم در فصل آينده به حقم برسم. نرفتن من به قطر صلاح باشگاه بود كه من هم مي‌پذيرم.
معمارزاده در خصوص ناراحتي‌اش از بازي نكردن در پرسپوليس پس از رفع مصدوميت گفت: از اينكه بازي نمي‌كنم قطعا ناراحت هستم. چون اگر غير از اين باشد بايد فوتبال را كنار بگذارم.نيمكت‌نشيني خوشحالي ندارد اما اين موضوع دليل مي‌شود تلاشم را بيشتر كنم تا به تركيب 11 نفره برسم.
وي تاكيد كرد: متاسفانه يكسري با درج خبرهاي مبني بر اخراج و حاشيه‌هاي گوناگون دوست دارند من را در برابر باشگاه قرار دهند اما مطمئن باشند من در اين خصوص حرفه‌اي عمل خواهم كرد و با هيچ كس مشكلي ندارم. مي خواهم از پرسپوليس به تيم ملي برسم. با وينگادا و پيرواني تماس داشتم و به هيچ عنوان مسئله اخراج من مطرح نيست.

G E N E R A L ™
21-04-09, 14:51
آل تهاني: براي تفريح مقابل پرسپوليس بازي نمي‌كنيم

رئيس باشگاه الغرافه گفت: براي قدم زدن و تفريح مقابل پرسپوليس بازي نخواهيم كرد.


Only the registered members can see the link



روزنامه العربيه از قول جاسم بن آل تهاني در مورد بازي با پرسپوليس نوشته است:
براي بازي برگشت مقابل پرسپوليس برنامه هاي گسترده اي داريم. مسلما تيم ما اينك به تجربيات ارزشمندي در سطح رقابت هاي ليگ قطر و ليگ قهرمانان آسيا رسيده است و براي قدم زدن پا به ميدان مسابقه نخواهد گذاشت.
وي افزود: به دنبال كسب سه امتياز از اين بازي هستيم. فكر مي كنيم پيروزي بر اين تيم دور از دسترس نيست. ما مي خواهيم موقعيت خود را در جدول بهبود بخشيم.

G E N E R A L ™
22-04-09, 12:57
وينگادا بزرگترين اشتباه پرسپوليس است


چهارشنبه 2 ارديبهشت:(11:59)
مرجع خبري پرسپوليس:ابراهيم آشتياني: فوتبال در وضعيت اسف‌باري است. بازيكنان شب زنده دار و خوش‌گذران را كنار بگذاريد
ابراهيم آشتياني پس از شكست سنگين پرسپوليس مقابل الغرافه قطر گفت: روزي كه مربي اخراجي از اردن به ايران آمد گفتم كه وينگادا بزرگترين اشتباه پرسپوليس است ولي نمي دانم چه منافعي براي آقايان داشت كه حرفم را گوش ندادند.
پيشكسوت پرسپوليس اظهار كرد: تعويض پي در پي مربي در تيم پرسپوليس و جذب وينگادا در مرحله‌ي آخر از بزرگ‌ترين اشتباهات باشگاه پرسپوليس بود، روزي كه وينگادا به ايران آمد اعلام كردم كه حضورش فايده اي نخواهد داشت ولي كسي گوش نداد، متاسفانه هيات مديره پرسپوليس حتي يك نظر خواهي از پيشكسوتان نكرد. اين مربي را هيات مديره غير فوتبالي پرسپوليس به ايران آورد، پس چه توقعي مي‌توان از اين تيم داشت؟! كار از سرچشمه خراب است!
وي ادامه داد: اگر باشگاه پرسپوليس هيات مديره قوي داشت و بررسي مي كرد كه وينگادا چه چيزي در چنته‌ي خود دارد به اين روز نمي‌افتاد كه همه به او بخندند. من از شرايط فعلي بسيار ناراحت هستم و از روي مردم خجالت مي‌كشم. مردم به اعضاي هيات مديره كه روزي مي آيند و روزي هم مي روند كاري ندارند و ما را مي شناسند و از ما انتظار پاسخگويي دارند.

پيشكسوت پرسپوليس در خصوص عملكرد اين تيم در ديدار مقابل الغرافه متذكر شد: مساله دوندگي بازيكنان نبود. انصاري فرد سال‌ها براي پرسپوليس زحمت كشيده ولي تركيب هيات مديره اين تيم بايد فوتبالي شود. آنها بايد براي فصل بعد روي تك تك بازيكنان حساس شوند. بازيكنان شب زنده دار و خوش گذران را كنار بگذارند و با چشم باز براي تيم خود تصميم بگيرند.
وي ادامه داد: همه بازيكنان ليگ پرسپوليس را دوست دارند و مي دانند كه مي توانند ره صد ساله را در پرسپوليس يك شبه طي كنند بنابراين مسوولان اين باشگاه مي توانند با ارزان ترين مبلغ‌ها بهترين ها را در تيم خود جمع كنند. از طرفي مسوولان اين تيم بايد استعدادهاي فوتبال را وارد تيم هاي پايه خود كنند.
بازيكن اسبق تيم پرسپوليس با تاكيد بر اينكه شكست پرسپوليس غير قابل پيش بيني نبود خاطر نشان كرد: شكست پرسپوليس از قبل مشخص بود، عملكرد اين تيم در ليگ هم همينطور است. پرسپوليس در ليگ هم به استقلال اهواز ته جدولي باخت.
پيشكسوت تيم پرسپوليس در باره‌ي عملكرد تيم هاي ايراني در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا اضافه كرد:
قبل از آغاز مسابقات گفته بودم كه ليگ بسيار ضعيفي داريم. بنابراين نمايندگان‌مان در ليگ قهرمانان آسيا نيز ضعيف هستند. ما در بازي با تيم هاي خودمان متوجه اين ضعف نمي‌شويم و شما مي بينيد كه در بازي با تيم هاي غرب آسيا چگونه شكست مي‌خوريم.
آشتياني افزود: سالانه حدود 300 ميليارد تومان در ليگ هزينه مي شود ولي شاهد اين افتضاح هستيم. ليگ‌مان نياز به بازنگري دارد، معتقدم كساني كه فوتبالي نيستند بايد به خاطر احساسات مردم كنار بروند. خدا را خوش نمي آيد كه كسي با احساسات مردم بازي كند. من از قبل همه‌ي اين نتايج را پيش بيني مي كردم چهار تيم در ليگ قهرمانان داريم كه هيچ كدام نمي توانند نتيجه بگيرند، تيم ملي هم كه در وضعيت سقوط است متاسفانه گوش شنوايي نيست و يا اينكه تصور مي شود حرفهايم از روي غرض ورزي است.
وي در پايان تصريح كرد: فقط پرسپوليس وضعيت بدي ندارد، استقلال ته جدول است، سپاهان هم كه مي بازد اگر يك تيم ما ضعيف عمل مي كرد مي گفيتم كه اتفاقي افتاده ولي عملكرد نمايندگان ما نشان داد كه ما علي رغم صرف پول هاي هنگفت بيت المال در منطقه ضعيف هستيم كه اين هم به مديريت غلط فوتبال ما بر مي گردد.

G E N E R A L ™
22-04-09, 12:59
هدايتي: از هيات مديره پرسپوليس استعفا مي‌دهم


چهارشنبه 2 ارديبهشت:(11:50)
مرجع خبري پرسپوليس:رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت: ‌با اين وضعيت استعفا مي‌دهم.
حسين هدايتي درباره شكست 5 بر يك برابر الغرافه اظهار داشت: اين باخت جاي هيچ توجيهي ندارد و ما شرمنده هواداران هستيم. در اين باره همه بايد پاسخگو باشند.
وي افزود: ميليون ها ايراني ديشب ناراحت بودند. همچنين اعضاي هيات مديره و مسئولان باشگاه شرايط خوبي نداشتند. من از اين اتفاق بسيار ناراحت هستم و با اين وضعيت قصد دارم از پرسپوليس استعفا بدهم.
هدايتي يادآور شد:‌ به زودي نظر قطعي‌ام را اعلام مي‌كنم. معتقدم تا امروز هيچ كم و كاستي براي بازيكنان نگذاشتيم.آنها بيشتر از 90 درصد از قرارداد خود را گرفتند. من واقعا نمي‌دانم گناه من و ساير اعضاي هيات مديره چيست كه بايد شاهد اين شكست ها باشيم.
رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سئوال آيا قضيه كناره گيري جدي است يا تهديد؛ گفت: اين تصميم كاملا جدي است.
وي خاطرنشان كرد:‌ جريمه بازيكنان و كادرفني تصميم هيات مديره بود و آنها بايد درباره اين باخت توضيح دهند.

G E N E R A L ™
22-04-09, 13:00
وینگادا: الغرافه نشان داد قهرمان قطر است/این بهترین ترکیب ما بود


چهارشنبه 2 ارديبهشت:(01:13)




مرجع خبري پرسپوليس: نلو وینگادا مربی پرسپولیس بدون هیچ اعتراضی به نتیجه شکست مقابل الغرافه، تیمش را فاقد قدرت لازم در این مسابقه دانست.

به گزارش مرجع خبری به نقل از سایت رسمی مسابقات، وینگادا پس از پایان مسابقه گفت : الغرافه واقعاً خوب کار کرد. آنها نشان دادند که چرا قهرمان قطر هستند. ما آنها را 3-1 در تهران برده بودیم و برای سه امتیاز بعدی به اینجا آمده بودیم. اما موفق نبودیم.

سرمربی پرسپولیس افزود: ما هنوز نمی توانیم به مرحله بعد فکر کنیم چون تا پایان بازیهای گروهی ما دو بازی دیگر هم داریم.

البته تمرکز اصلی ما روی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. می دانم که رفته رفته فشار زیادی روی ما خواهد بود اما اگر شما بازیکنان قابلی داشته باشید نیازی به نگران شدن وجود ندارد.
وینگادا در خصوص ترکیب تیم پرسپولیس نیز گفت: ما اینجا هم بهترین تیم خود را آوردیم و با بهترین بازیکنان شروع کردیم.
امانت دار باشید-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است.

G E N E R A L ™
22-04-09, 13:01
جشنواره گل در عربستان،صدرنشینی الشباب با 5 گل


چهارشنبه 2 ارديبهشت:(01:47)

مرجع خبري پرسپوليس: تیم فوتبال الشباب عربستان با برتری پرگل مقابل الشارجه امارات به صدرجدول رده بندی گروم دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.
به گزارش اختصاصی مرجع خبری، دومین دیدار گروه دوم از مسابقات هفته ی چهارم لیگ قهرمان آسیا امشب از ساعت 22:15 بین تیمهای الشباب عربستان و الشارجه امارات در کشور عربستان برگزار شد که در نهایت الشباب (Only the registered members can see the link) با 5 گل حریف اماراتی خود را بدرقه کرد و به صدر جدول این گروه تکیه زد.
برای الشباب در این دیدار ناصر الشمرانی هتریک کرد و دو گل دیگر این تیم توسط عبدالعزیز سران به ثمر رسید. الشباب با این برد 10 امتیازی شد و تا حدود زیادی صعود خود به دور دوم لیگ قهرمانان را قطعی کرد.
مسابقات آینده تیم الشباب مقابل تیمهای الغرافه و پرسپولیس خواهد بود.
امانت دار باشید-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است.

G E N E R A L ™
23-04-09, 17:21
افشین امپراطور ساعت 20:30 امشب در پایتخت ایران

کانون هواداران پرسپولیس : ظاهرا انتخاب افشین امپراطور به عنوان سرمربی تیم ملی کشور عزیزمان، شور و شوق عجیبی در میان جامعه فوتبال و فوتبال دوستان کشور برپا کرده است.
دیروز در تماس با اطلاعات فرودگاه امام خمینی (ره) متوجه شدیم که طرفداران قطبی با تماسهای مکرر کارکنان اطلاعات پرواز را کلافه کرده اند. به هر حال قطبی که قراردادش را با فدراسیون امضا کرده است ساعت هشت و نیم شب به تهران می رسد.
انتظار می رود استقبالی باشکوه در انتظار این مربی محبوب باشد و این چیزی است که فوتبال ایران به شدت به آن نیاز دارد. شور گمشده ای که با سرمربی تازه تیم ملی بازخواهد گشت .
انرژی ای که نباید فروکش کند ...

G E N E R A L ™
23-04-09, 17:21
حمله هواداران پرسپوليس به ماشين نيكبخت واحدي و چشمان اشک آلود مازیار قایقران


کانون هواداران پرسپولیس : عليرضا نيكبخت واحدي امروز بيش از ساير بازيكنان، از سوي هواداران خشمگين پرسپوليس مورد انتقاد واقع شد. وي پس از اينكه تمرين به دليل اعتراض تماشاگران برگزار نشد و قصد خروج از محل تمرين را داشت، با هجوم تماشاگران به سمت ماشين خود مواجه شد.
آنها با لگد به ماشين واحدي ضربه زده و عليه او شعار دادند. وي نيز با تاكيد بر اين نكته كه زحمات زيادي براي پرسپوليس كشيده است، از حركت آنها ابراز تاسف كرد.
مازيار زارع كه هواداران نسبت به تعويض وي در بازي مقابل الغرافه ناراحت بودند، خطاب به آنها گفت: ما نيز مانند شما از نتيجه به دست آمده شديدا ناراحت هستيم. ضمن اينكه دليل تعويض من تصميم كادر فني بود. اعتراض و شعارهاي متعدد هواداران باعث شد هافبك شمالي پرسپوليس با چشمان گريان محل تمرين را ترك كن

G E N E R A L ™
23-04-09, 17:22
كريمي خطاب به هواداران: جاي تماشاگران استقلال بوديد چه مي‌كرديد؟



كانون هواداران پرسپوليس: هافبك تيم فوتبال پرسپوليس تهران خطاب به هواداران معترض گفت: در گروه خود دوم هستيم و اگر شما جاي هواداران استقلال انتهاي جدولي بوديد، چه مي‌كرديد؟
هواداران تيم فوتبال پرسپوليس تهران امروز با اعتراض گسترده خود به بازيكنان اجازه تمرين نداده و تنها به تشويق علي كريمي پرداختند. اين بازيكن خطاب به آنها گفت: يك تيم اگر در يك بازي بازنده شود و يك بازيكن خوب باشد، ‌هيچ سودي ندارد چون همه دنبال اين هستند كه نتيجه در پايان بازي به نفع چه تيمي است. وي گفت:‌ اكنون كه باخته‌ايم بايد پذيرفت كه همه بد بوده و در اين باخت شريكيم. به دنبال اين نيستم كه بگويم ستاره بودم، البته اتفاقات در فوتبال زياد است و شما ديديد كه بايرن مونيخ چگونه مغلوب بارسلونا شد تا نتيجه اي غير قابل تصور در تاريخ فوتبال خود كسب كند.

كريمي خطاب به تماشاگران تاكيد كرد: در حال حاضر در ليگ قهرمانان آسيا چيزي از دست نداده و با قرار گرفتن در رده دوم گروه دوم، شانس زيادي براي صعود داريم. اين در حالي است كه استقلال در رده اخر گروه خود است. اگر شما جاي هواداران استقلال بوديد چه مي كرديد؟

كريمي در خصوص شرايط مالي بازيكنان گفت: قبل از بازي با الغرافه بازيكني به ديدن من آمد كه دوست ندارم نامش را ببرم. از اين مي‌ترسيد كه چكي را كه خرج كرده در طول مدتي كه در تهران به سر نمي‌برد برگشت بخورد و اين واقعا يك استرس براي بازيكن است كه فقط فكرش در چارچوب سبز نباشد.

كريمي افزود: قرار بود مسئولان باشگاه امروز با حضور در محل تمرين، پاسخگوي هواداران باشند و با نفرات تيم نيز گفت و گو كنند؛ اما اعلام كرده اند ما بايد نماينده اي به باشگاه بفرستيم كه جاي تعجب دارد.

وي ادامه داد: يك نفر به عنوان نماينده نمي تواند تمام مشكلات را بازگو كند و فقط به بيان مشكلات خود مي پردازد.بهتر بود تمام اعضاي تيم با انصاري‌فرد ديدار مي‌كردند. شايد يك بازيكن بخواهد به طور خصوصي با مدير عامل باشگاه صحبت كند.

كريمي در پاسخ به سوال يكي از هواداران مبني بر اينكه چرا وينگادا در بازي با الغرافه دست به تعويض‌هاي عجيب و غريب زد گفت: تعويض‌ها سليقه‌اي است. اين موضوع در تمام دنيا رعايت مي‌شود و بايد به آن احترام گذاشت. نمي‌توانم در اين مورد جوابگو باشم و در اين خصوص وينگادا بايد جواب دهد، البته مطمئن باشيد اگر ما به نتيجه مي‌رسيديم هيچكس در حال حاضر اينطور انتقاد نمي‌كرد.

وي افزود: وينگادا مربي خوبي است و بايد به او فرصت داد. وي از لحاظ روحي و رواني تيم را دوباره آماده كرد. روزهاي سختي در انتظار ما است و اگر نخواهيم دقت لازم را در اين روزها داشته باشيم دچار مشكل خواهيم شد.

G E N E R A L ™
24-04-09, 17:16
وينگادا: ديدار با راه‌آهن مهمترين بازي زندگي‌ام است
خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به دنبال ثابت كردن خود پس از ديدار با الغرافه قطر هستيم.





Only the registered members can see the link
به گزارش خبرگزاري فارس، نلو وينگادا پس از تمرين امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براي من بازي با راه‌آهن مهمترين بازي‌ تاريخ زندگي فوتبالي‌ام است و مطمئنا در اين بازي مهم به فكر 3 امتياز هستيم.
وي افزود: پس از شكست مقابل الغرافه قطر مي‌خواهيم ثابت كنيم كه چه تيمي پرقدرتي هستيم. آن نتيجه شايد يك اتفاق بود اما در اين راه بازيكنان پرسپوليس نيز بايد بدانند كه ارزش پيراهن اين تيم چقدر است.
وينگادا ادامه داد: فقط كافي نيست كه پيراهن پرسپوليس را بپوشيم؛ بلكه بايد تلاش خودمان را چند برابر مضاعف كنيم. با توجه به شكستي كه در بازي مقابل الغرافه داشتيم مهم‌ترين بازي زندگي فوتبالي‌ من بازي مقابل راه‌آهن است. فعلا به بازي با سپاهان فكر نمي‌كنم و تمركزم به بازي مقابل راه‌آهن است
وي در خصوص جلسه هيات مديره باشگاه پرسپوليس عنوان كرد: يكسري مسائل بود كه خصوصي بود و بايد بين خودمان بماند. هيات مديره در خصوص ديدار با الغرافه صحبت‌هايي كرد كه خوشبختانه مثل جلسات قبلي اين جلسه نيز بسيار خوب بود.
وينگادا در خصوص جريمه بازيكنان و كادر فني‌ پرسپوليس يادآور شد: ممكن است در بين هر خانواده اتفاقاتي بيفتد. قرار شده كه 10 درصد جريمه اعمال شود و اين مسائلي است كه درون خانواده انجام مي‌شود و بايد همين‌طور بماند چون ما تابع دستورات هيات ‌مديره هستيم.
اين مربي پرتغالي در خصوص اخراج حسين بادامكي گفت: بادامكي عليه كادر فني صحبت نكرده و دليل اخراجش اين موضوع نبوده است. به ما گزارش رسيده زماني كه در قطر بوديم بادامكي 4 جلسه با نعيم سعداوي در تمرينات شركت نكرده است و اطلاعي در اين خصوص نداده است. اين مسئله به مصاحبه عليه كادر فني ربطي ندارد.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس درباره اينكه نعيم سعداوي اعلام كرده بود بادامكي در تمرينات غيبت نداشته است گفت: از مصاحبه سعداوي تعجب مي‌كنم اما مطمئن هستم كه بادامكي 4 جلسه غيبت داشته است.

وينگادا درباره اينكه مديرعامل پرسپوليس اعلام كرده بازيكنان ممنوع‌المصاحبه هستند؛ يادآور شد:‌در حال حاضر هيچ‌كس ممنوع‌المصاحبه نيست و فقط اين مورد بعد از بازي با مقاومت اتفاق افتاد.
وينگادا در خصوص بازي نكردن خليلي در ديدار مقابل الغرافه قطر خاطرنشان كرد: به انتقادها احترام مي‌گذارم اما مشكل ما در بازي با الغرافه فقط در خط حمله نبود بلكه در نقاط ديگري مشكل داشتيم. پس لازم نبود كه فوروارد به زمين بياوريم.
سرمربي پرسپوليس در جواب اين سئوال كه آيا مدير برنامه‌هاي شما براي قرار دادن بازيكنان در تركيب به شما كمك مي‌كند گفت:‌ من از لحاظ مالي و رواني خودمختار هستم و نظر هيچ‌كس كه تحميلي باشد را نمي‌پذيرم. اگر قرار بود اين كار را بكنم مطمئن باشيد مسئوليت باخت را به گردن دستياران مي‌انداختم. من مقصر تمام باخت‌ها هستم چون سرمربي پرسپوليس هستم.
وينگادا در جواب اين سئوال كه آينده خود در ايران را چگونه مي‌بينيد اظهار داشت: در فوتبال آينده‌نگري وجود ندارد. مگر بارسلونا يا بهترين تيم‌هاي اروپايي از آينده خود باخبر هستند. من فقط در هر بازي به فكر بازي بعدي هستم تا بهتر باشيم و به مسئله ديگري فكر نمي‌كنم.

Ramin_Zero1818
27-04-09, 18:09
عشق است پرسپولیس

G E N E R A L ™
28-04-09, 17:41
سپاهان آخرین فرصت وینگادا


Only the registered members can see the link


عباس انصاری‌فرد به دلیل حساسیت‌ دیدار مقابل سپاهان اصفهان جلسه ویژه‌ای را با نلو وینگادا برگزار و در مورد مسائل مختلف با این مربی بحث و گفت و گو کرد.

به گزارش شبکه ایران، انصاری فرد از وینگادا خواست برای جبران ناکامی لیگ، پرسپولیس را با قدرت روانه دیدارهای جام حذفی کند. این جلسه در باشگاه پرسپولیس برگزار شد.
پرسپولیس پنجشنبه در چارچوب جام حذفی میزبان سپاهان است. شنیده می‌شود انصاری فرد به وینگادا هشدار داده در صورت حذف‌پرسپولیس از جام حذفی، این مربی پرتغالی برکنار می‌شود. هر چند این شایعه هم وجود دارد پرسپولیسی‌ها تا پایان مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا از مربی‌شان حمایت می‌کنند.

G E N E R A L ™
29-04-09, 12:30
نیكبخت: با جان و دل بازی می كنم، اما ناسزا می‌شنوم

هافبك تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تمام وجود برای پرسپولیس بازی می‌كنم، اما نمی‌دانم چرا برخی هواداران به من ناسزا می‌گویند

علیرضا نیكبخت واحدی در گفت و گو با خبرگزاری فارس درباره شرایط پرسپولیس، شرایط خودش و فوتبال ایران صحبت كرد:

*لیگ هشتم را چگونه ارزیابی می‌كنی؟
فصل خوبی بود و فوتبال ما نسبت به سال قبل پیشرفت‌ داشت اما هنوز هم برای رسیدن به شرایط ایده‌آل فاصله داریم.

*چرا هواداران پرسپولیس در فصل جاری با تو نامهربان از قبل بودند؟
نمی‌دانم؛ از خودشان بپرسید. من برای پرسپولیس با جان و دل بازی كردم و همیشه تلاشم را برای موفقیت پرسپولیس به كار برده ام چون این تیم را دوست دارم و مدیون آن هستم البته این كار هواداران اجحاف به بازیكنان است.

*هواداران حریف هم به تو توهین می‌كنند...
بله؛ این موضوع متاسفانه در فوتبال ایران دیده می‌شود و هیچ كس در باشگاه‌هایی كه با نام فرهنگی هستند از این موضوع جلوگیری نمی‌كند.

*چه كسی باید جوابگو این مشكلات باشد؟
نمی‌دانم اما تنها موضوعی را می‌توانم به عنوان یك بازیكن بازگو كنم این است كه این فحاشی برای اولین بار و یا آخرین بار در فوتبال ما رخ نمی دهد. عده ای به آرامی در حال جریان‌سازی علیه بعضی ها هستند. در این صورت فوتبال ما ضربه می‌خورد.

*عكس‌العمل شمادر قبال این رفتارها چیست؟
اگر فردی به خانواده‌ شما 90 دقیقه‌ بی‌احترامی كند و با حرف‌هایی زشت؛ دنیا را مقابل چشمان شما به چرخش در آورد چه رفتای می‌كنید؟ خدا به ما قدرت داده است كه در قبال این موضوع عكس‌العمل نشان ندهیم؛ اما گاهی اوقات در قبال این كار سعی می‌كنم صبور باشم اب این حال در مسائل فنی شاید دچار مشكل شوم.

*پس هواداران را مقصر برخی اتفاقات ناخوشایند در ورزشگاه ها می‌دانید؟
خیر؛ اما سئوال من این است كه تماشاگرنماها تا چه وقت می‌خواهند به این كار خود ادامه دهند و هر چه دلشان می‌خواهد علیه یك بازیكن بگویند. ما باید دنبال روزی باشیم كه سالم‌ترین جو برای ورزشگاه های فوتبال باشد.

*چرا این حاشیه‌ها بیشتر برای تو اتفاق می‌افتد؟
من حاشیه‌ را دوست دارم اما جنجال را هرگز قبول ندارم. بازیكنان بزرگ دنیا نیز دچار این حواشی می‌شوند. این هم از شانس‌ من است كه بی‌احترامی نیز با این مسائل آمیخته شده است.

*آیا با فرهنگ‌سازی این مسئله درست می شود؟
اصلا می‌دانیم فرهنگ‌سازی یعنی چه؟ این سئوالی است كه برای من در طول عمرم فوتبالی‌ام مطرح شده است. فرهن گسازی فقط شعار نیست بلكه به عمل نیاز دارد تا 30 هزار هوادار در یك ورزشگاه دنیا را برای یك بازیكن خراب نكند.

*پس تا به امروز در این امر موفق نبوده‌ایم؟
من قاضی نیستم كه به این مورد جواب دهم اما فرهنگ‌سازی برای یك نفر فایده ندارد. به همین دلیل است كه می‌گویم هنوز نمی‌دانیم فرهنگ‌سازی یعنی چه.

*آیا به خشونت هم مانند حاشیه علاقه داری؟
هرگز. تعصب طرفداران استقلال و پرسپولیس در همه جامعه دنیا وجود دارد. اگر بازی‌های اسپانیا و ایتالیا را دیده باشید مخصوصا در دربی‌ها درگیری‌هایی پیش می‌آید كه منجر به كشته شدن برخی از هواداران هم می شود.

*یعنی انتظار دارید در ایران هم همین اتفاق بیفتد؟
اصلا این طور نیست. این مسائل جزیی از فوتبال است اما خدا را شكر كه در ایران كمتر از اروپا اتفاق می‌افتد. وقتی فیگو از بارسلونا با خاطرات درخشانش به رئال مادرید آمد هواداران با اشیاء مختلف او را بدرقه كردند و در دربی بلای بدی سر این بازیكن آوردند.

*بدترین خاطره ات در طول زندگی فوتبالی كدام بازی بود؟
برای من این موضوع زیاد پیش آمده است. در یك بازی چند سال پیش در رشت به میدان رفتم و در كنار بازیكنان بزرگی بازی می‌كردم كه بهتر است اسم آنها نبرم اما بلایی با بی‌احترامی سر ما آورند كه آن روز فكر كردم كه چرا فوتبالیست شدم. به همین دلیل هرگز آن روز را فراموش نمی‌كنم و جزء خاطرات تلخ من است. غیر از من حتی به الگوهای فوتبالی من هم بی‌احترامی شد.

*چرا همان وقت با این موضوع برخورد نشد؟
این موضوع را باید از كمیته انضباطی پرسید. متاسفانه آنقدر پیگیری نكرده‌ایم تا این كار به اینجا رسیده و تاثیر زیادی در فوتبال گذاشته است. شرایط طوری شده كه دیگر یك پدر دوست ندارد با فرزندانشان به ورزشگاه بیاید.

*پس چرا فوتبال ما با این همه مشكل نام حرفه‌ای را یدك می كشد؟
چه چیز فوتبال ما واقعا حرفه‌ای است؛ زمین یا پول دادن به بازیكنان؟ من معتقدم فقط اسم حرفه‌ای روی فوتبال ما نقش بسته و فقط در حد حرف حرفه‌ای هستیم.در عمل به دنبال رفع مشكلات نیستیم اما در حرف‌ می‌خواهیم خود را جزء بهترین‌ها بدانیم. البته در این راه تلاش‌های زیادی شده ولی نمی‌دانم چرا بدون نتیجه مانده است.

*نیكبخت سقف آرزوهای خود در فوتبال تا كجا می‌بینید؟
تا جایی كه هر وقت فكر كنم موثر نیست، كفش‌هایش را آویزان كند.

*حرف پایانی؟
خطاب من در این مصاحبه فقط به تماشاگرنماها بود؛ البته افرادی هستند كه عاشق تیم‌های خود هستند و 90 دقیقه بازیكنان را تشویق می‌كنند. من در پرسپولیس از این افراد زیاد می‌شناسم و خودم را مدیون آنها می‌دانم امیدوارم در پایان این فصل با تلاش زیاد جام حذفی را به آنها تقدیم كنیم.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ

murizaki_2000
29-04-09, 14:46
با اعلام مديربرنامه‌هايش
آرفي با پرسپوليس قرارداد داخلي امضا كرد
خبرگزاري فارس: مهاجم آلماني تيم فوتبال پيام مشهد قرارداد داخلي دو ساله‌اي را باشگاه پرسپوليس امضا كرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس اشپيتيم آرفي امروز با باشگاه پرسپوليس قرارداد دوساله‌اي را به صورت داخلي امضا كرد.
عباس نبوي مدير برنامه‌هاي اين بازيكن با تاييد اين خبر به خبرگزاري فارس گفت: تا ساعتي ديگر در فدراسيون فوتبال حاضر خواهيم شد تا كارهاي اداري اين انتقال انجام شود.
آرفي در ليگ برتر هشتم با 18 گل زده دومين گلزن ليگ برتر بود.

G E N E R A L ™
01-05-09, 07:55
پرسپوليس مقابل سپاهان به برتري رسيد


خبرگزاري فارس: ديدار تيم هاي فوتبال پرسپوليس و سپاهان با نتيجه يك بر صفر به سود پرسپوليس به پايان رسيد.


Only the registered members can see the link


به گزارش خبرگزاري فارس، ديدار تيم هاي پرسپوليس و سپاهان در چارچوب مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادي آغاز شد و در پايان با برتري يك بر صفر ميزبان به پايان رسيد.
در دقيقه 12 مازيار زارع از پشت محوطه جريمه براي پرسپوليس گلزني كرد.
در دقيقه 73 با خطاي بنگر روي علي كريمي پرسپوليس صاحب ضربه پنالتي شد، اما اين ضربه را مازيار زارع به بيرون زد.
پرسپوليس با اين پيروزي در مرحله بعدي بايد به مصاف پاس همدان برود.
قضاوت اين مسابقه بر عهده محسن تركي بود. وي به مازيار زارع و ابراهيم توره از پرسپوليس و احمد جمشيديان و محسن بنگر از سپاهان كارت زرد نشان داد.

بازيكنان پرسپوليس:
مهدي واعظي، سپهر حيدري، عليرضا محمد(89- آتسو)، مجتبي شيري، نبي‌ا... باقري‌ها، پژمان نوري، علي كريمي، ايوان پتروويچ(90 - بهادر عبدي)، مازيار زارع، ابراهيم توره، عليرضا نيكبخت واحدي (83- فرهاد خيرخواه)
سرمربي: نلو وينگادا

بازيكنان سپاهان:
رحمان احمدي، هادي عقيلي، جلال اكبري، هادي جعفري، فرشاد بهادراني(51- محرم نويدكيا)، احمد جمشيديان، مهدي جعفرپور(77- حسين پاپي)، احسان حاج صفي، عماد رضا، محسن بنگر، رسول خطيبي(77- هادي اصغري)
سرمربي: فرهاد كاظمي

G E N E R A L ™
03-05-09, 18:42
به خاطر مشكلات فراوان از ليگ قهرمانان آسيا كنار كشيديم




یکشنبه 13 اردیبهشت (14:21)
مرجع خبری پرسپولیس : در اطلاعیه رسمی باشگاه الشارجه اعلام شد : به علت مشکلات فراوان از لیگ قهرمانان آسیا کنار می کشیم :

اين باشگاه از طريق وب سايت خود اعلام كرد: با توجه به وضعيت سخت و پرمخاطره كنوني و خطراتي كه تيم اول باشگاه را تهديد مي كند و همچنين تغيير و تحول كادر فني و


موقعيت بسيار حساس تيم در ليگ حرفه اي امارات، باشگاه الشارجه مجبور به اعلام كناره گيري از ليگ قهرمانان شد.
اين باشگاه در اطلاعيه خود افزوده است: با توجه به محدوديت هايي كه براي بازيكنان، كادرفني و مسئولان الشارجه در ارتباط با ادامه حضور در رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا و ليگ حرفه اي امارات وجود داشت،‌ مديريت باشگاه متوجه اين نكته شد كه مشكل خستگي و عدم قواي كافي براي بازيكنان بوجود آمده است و با توجه به اين نكته كه عدم حضور الشارجه تاثيري درسرنوشت گروه دوم ندارد،‌ چنين اقدامي كرد.
الشارجه در گروه دوم ليگ قهرمانان آسيا بدون امتياز پس از تيم هاي الشباب عربستان (10امتياز)، پرسپوليس ايران(7 امتياز) و الغرافه قطر(6 امتياز) در رتبه چهارم جدول قرار دارد.

G E N E R A L ™
03-05-09, 18:44
رحمتی در آستانه پیوستن به پرسپولیس


مرجع خبری پرسپولیس : دروازه بان تیم فوتبال مس کرمان در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد .



وسوسه‏های عباس انصاری‏فرد در نقل و انتقالات تمامی ندارد چرا که مدیرعامل سرخ‏ها درصدد عقد قرارداد با مهدی رحمتی دروازه‏بان ملی‏پوش مس کرمان است.
پرسپولیس در سال‏های اخیر با مشکلات زیادی در خط دروازه مواجه شده و جذب رحمتی بدون شک کلیدی‏ترین خرید پرسپولیس خواهد بود. این دروازه‏بان در ابتدای فصل هم با پرسپولیس به توافق رسید ولی تعلل داریوش مصطفوی در پرداخت قسط اول قرارداد رحمتی باعث شد تا او سرانجام قراردادش را با مس کرمان تمدید کند. اما این بار داستان فرق دارد و آخرین اخبار حاکی از آن است که انصاری‏فرد پس از دو بار مذاکره با رحمتی، در نهایت با او به توافق رسیده است. البته انصاری‏فرد از رحمتی خواسته که این موضوع رسانه‏ای نشود و چندان تعجب‏آور نیست که هر دو نفر خبر توافق با یکدیگر را در این شرایط تکذیب کنند.
قرار است رحمتی چند روز دیگر به تهران بیاید تا قرارداد داخلی‏اش را امضا کند، این در حالی است که مسئولان مس کرمان بارها با رحمتی مذاکره کرده‏اند اما پاسخ روشنی از او نگرفته‏ اند .

G E N E R A L ™
03-05-09, 18:45
افشین رفت تا وینگادا همه کاره شود،عابدزاده و سعداوی در راه پیروانی


مرجع خبری پرسپولیس : كمتر ديده بوديم وينگادا با آن شور و هيجاني كه قبلا در رفتار قطبي مي‌ديديم وسط چمن بايستد و شاگردانش را تمرين بدهد. هميشه دستياران او- بيشتر خارجي‌ها- مجري برنامه‌هاي تمريني بودند و خودش در نقش يك ناظر، كناري مي‌ايستاد اما حالا همه چيز فرق كرده. مرد پرتغالي را مي‌بينيم كه همه كارها را به عهده گرفته و انگار كه با رفتن افشين پيرواني به آرامش رسيده.

وينگادا وقتي آمد اين تذكر را كه «مراقب دستياران ايراني‌ات باش» بارها از نزديكانش شنيد اما آن روز شايد فكرش را نمي‌كرد كه يك روز به بهانه «زيرآبزني» حكم به اخراج همان دستيارش بدهد اما آقاي سرمربي حالا كه هرچه ناكامي بوده را تجربه كرده و آينده‌اش در پرسپوليس را هم مبهم مي‌بيند توپ را به زمين پيرواني انداخته. او در توجيه ناكامي‌هايش گفته كه افشين پيرواني پرسپوليس را از درون سمپاشي مي‌كند و همه را عليه او قرار داده. وينگادا حتي قول داده كه اگر پيرواني نباشد او و تيمش ديدارهاي باقيمانده را با موفقيت پشت سر خواهند گذاشت و همين خواسته‌ها و البته قول آخر سرمربي بود كه ترديدهاي مديرعامل براي بركناري افشين را به يقين تبديل كرد و بالاخره حكم اخراج صادر شد. صبح ديروز هم درحالي كه دو روز از اخراج پيرواني مي‌گذشت، عباس انصاري‌فرد در نامه‌اي كه پيك آن خوردبين بود، تصميم تازه‌اش را به گوش آقاي مربي رساند تا همه چيز رسمي و علني شود. حال آنكه افشين پيرواني هنوز اين مساله را نپذيرفته. اما خب او ديگر جايي در پرسپوليس نخواهد داشت و اين حاصل همان ضربه‌اي است كه خودش شايد نادانسته ضارب آن بود.

كمي به عقب برمي‌گرديم ... افشين پيرواني با همه بي‌تجربگي‌هايش، بعد از رفتن قطبي نتايجي را با پرسپوليس رقم زد كه مي‌توانست حكم به ابقاي هر مربي بدهد اما ايستادن روي موضع ضعف، پايان روزهاي كوتاه سرمربيگري افشين بود و او بار ديگر پذيرفت كه بهتر است نفر دوم باشد. در روزهاي پرالتهابي كه باشگاه در تب و تاب پيدا كردن يك سرمربي خارجي بود، افشين پيرواني فقط ماكت يك سرمربي را داشت و توصيه‌هاي مكرر دوستان و نزديكانش كه خواهان استعفاي او بودند هم هيچ تاثيري نداشت. پيرواني استعفا نداد تا به هر قيمتي، در پرسپوليس باشد. شايد چون مي‌ترسيد كه آينده فرصتي را براي بازگشت دوباره به او ندهد. او آن روز ماند تا به قول خيلي‌ها شأن‌اش حفظ نشود و حالا ديگر باشگاه بدون فكر كردن به اعتبار پيرواني، حكم به بركناري او بدهد. افشين پيرواني حالا شايد بهتر از هميشه بتواند ببيند كه چگونه به خودش ضربه زد و از پرسپوليس دورش كرد ...
داستان او و پرسپوليس ديگر تقريبا به آخر رسيده و حالا دو ايراني ديگر كادر فني در ابتداي راهي قرار گرفته‌اند كه افشين پنج‌شنبه به انتهايش رسيد. حضور احمدرضا عابدزاده و نعيم سعداوي در تيم، چيزي نيست كه آقاي سرمربي خواهان آن باشد و در اين باره حتي تذكراتي جدي هم از سوي مديرعامل به دو مربي داده شده. از اين پس آنها در تمرينات فقط كارهايي را انجام مي‌دهند كه وينگادا مي‌گويد و البته در جريان بازي‌ها هم ديگر اجازه بلند شدن از روي نيمكت را ندارند. يعني كه آنها هم تا حذف از پرسپوليس فاصله چنداني ندارند و سرپيچي از خواسته سرمربي پرتغالي، به سرنوشت افشين دچارشان خواهد كرد.
تحلیل: ایران ورزشی

G E N E R A L ™
03-05-09, 18:46
میرقربانی به جای توره،بائو جایگزین کریمی/این خریدهای ناجور!


مرجع خبری پرسپولیس : بازار نقل و انتقالات را فعلا پرسپوليسي‌ها مي‌چرخانند. باشگاه پرسپوليس اين بار براي عقب نماندن از قافله خيلي زود به تكاپو افتاده و با نگاهي سطحي حتي مي‌شود گفت كه در جذب بازيكن از بقيه ليگ برتري‌ها پيش افتاده اما يك نگاه به ليست خريد پرسپوليس دوباره همه اميدهايمان را نااميد مي‌كند.

حالا ديگر همه مي‌دانند كه در يارگيري پرسپوليس بايد اولويت‌هاي اولش را روي جذب يك دروازه‌بان و يك مدافع چپ تخصصي بگذارد اما جالب است كه باشگاه بدون توجه به ضعف‌هاي موجود، تنها به سراغ بازيكناني رفته كه قرار بوده زماني سرخپوش شوند.
البته جذب اشپيتيم آرفي گلزن مي‌تواند نقطه روشني دركارنامه پرسپوليس باشد اما نه وقتي كه به خاطر ترافيك خط حمله حتي محسن خليلي مجبور است روي نيمكت بنشيند. جالب‌تر وقتي است كه مي شنويم آقاي سرمربي ديگر تمايلي به ادامه حضور توره در پرسپوليس ندارد و به همين خاطر باشگاه آرفي را به خدمت گرفته كه با اين توجيه حتي جذب آرفي هم خيلي مثبت به نظر نمي‌رسد و عجيب است كه پرسپوليسي‌ها چطور حاضر به كنار گذاشتن ابراهيم توره شده‌اند!

البته اين مساله فقط مختص مهاجم سنگالي نيست و دو خارجي ديگر پرسپوليس هم در ليست مازاد سرمربي جاي گرفته‌اند. جدايي فرانك آتسوي با توجه به وضعيت نه‌چندان جالبش در پرسپوليس خيلي هم غيرطبيعي به نظر نمي‌رسد اما اينكه با چه توجيهي ايوان پتروويچ در ليست فروش قرار گرفته سوالي است كه شايد فقط وينگادا جوابش را بداند اما آنچه بيش از اين آزاردهنده جلوه مي‌كند خريدهاي نوبرانه و گاه بي منطق پرسپوليس است.

بهتر از علي كريمي هيچ بازيكني نمي‌تواند پرسپوليس را در ميانه ميدان بچرخاند و آقاي جادوگر هم اگر اتفاق خاصي نيفتد فصل آينده را هم با سرخ‌ها خواهد بود. با اين وجود پرسپوليسي‌ها براي جانشيني او بازيكني را انتخاب كرده‌اند كه به جرات مي‌توان گفت حتي در حد نام اين باشگاه هم نيست. با حضور علي كريمي، حضور بازيكني چون ميثم بائو در پرسپوليس به يك وصله ناجور مي‌ماند و اين انتقال بيش از آنكه منطقي باشد، سفارشي به نظر مي‌رسد. حال آنكه حتي اگر قرار بر مقايسه باشد همين ايوان پتروويچ كه سرمربي نظر مثبتي رويش ندارد از لحاظ فني، قابليتي بيش از بائو براي اين تيم دارد. مصطفي صبري و بدتر از آن صابر ميرقرباني هم شرايطي مشابه ميثم بائو دارند. در فصلي كه تازه به آخر رسيده ميرقرباني روي هم رفته شايد 500 دقيقه هم براي سايپا بازي نكرده باشد، البته سوابق سياه درگيري‌هاي مكرر او در مس و سايپا از او چهره‌اي مخدوش مي‌سازد. حالا با همين پيشينه نااميدكننده قرار است جاي بازيكناني مثل توره و خليلي را بگيرد.
البته بي شك او هم آخرين خريد
بي ربط پرسپوليس نخواهد بود و در روزهاي آينده حتما مي‌شنويم كه فلان بازيكن و بهمان بازيكن كه اتفاقا هيچ سنخيتي با پرسپوليس ندارند و نيازي به حضورشان احساس نمي‌شود با قراردادهاي كلان راهي پرسپوليس خواهند شد. مديران باشگاه هم اگرچه امروز به اين خريدهاي زودهنگام و زرنگي‌ خودشان دلخوشند اما حداقل چند ماه زمان مي‌خواهد تا ثابت شود كه بازنده‌هاي واقعي بازار پرهياهوي نقل و انتقالات خود آنها بوده‌اند.
منبع: ایران ورزشی

G E N E R A L ™
03-05-09, 18:47
فینال جام حذفی دردسر تازه پرسپولیس


مرجع خبری پرسپولیس: این احتمال وجود دارد که جام حذفي به بعد از ديدارهاي تيم ملي موكول شود. با ماندن 8 تيم در گردونه رقابت‌هاي جام حذفي سازمان ليگ برنامه ديدارهاي اين مسابقات را تا مرحله نيمه‌نهايي داده است اما هنوز خبري از برنامه‌ فينال نيست.

هنوز مشخص نيست زمان دو ديدار رفت و برگشت فينال جام حذفي چه وقتي است. سازمان ليگ در انتظار مشخص شدن فيناليست‌هاي جام حذفي است تا بعد برنامه فينال را اعلام كند. اگر در پايان دو ديدار نيمه‌نهايي دو تيمي به فينال بروند كه در ليگ قهرمانان حاضر هستند –پرسپوليس و صباي قم- بازي فينال قبل از مرداد يعني بعد از ديدارهاي ملي برگزار خواهد شد اما اگر دو تيمي كه در آسيا نيستند فيناليست شوند قرار است دو بازي فينال در همان اوايل خرداد برگزار شود و تا 4 خرداد كه تيم به چين مي‌رود قهرمان مشخص شود.

البته اين برنامه ايرادهاي زيادي دارد. اتفاقي شبيه جام حذفي سال 85 كه قبل از جام جهاني بود و سپاهان و پرسپوليس در آن زمان به فينال رسيده بودند. احتمال رسيدن تيمي‌هاي آسيايي به فينال بسيار زياد است. اگر بازي به تير موكول شود مشكل دو فيناليست بسيار زياد مي‌شود. دو تيم بايد خود را در حالي كه ليگ تعطيل است آماده نگه دارند. از طرف ديگر در اين مدت و در حالي كه فصل نقل و انتقالات ليگ برتر هم در جريان است تعدادي از بازيكنان از اين تيم‌ها جدا مي‌شوند. چطور بايد بازيكني كه قراردادش به پايان رسيده را براي فينال جام حذفي نگه داشت و آيا آن بازيكن انگيزه بازي خواهد داشت.
به اين ترتيب باز هم همان راه‌حل سال 85 باقي مي‌ماند. يعني انتقال فينال جام حذفي به فصل آينده اتفاقي كه در همان زمان هم با انتقاد زيادي مواجه شد. انتقال بازي به فصل بعد يعني برگزاري ديداري با دو تيم كاملا متفاوت. به احتمال زياد دو تيمي كه كادر فني و بازيكنان‌شان تغيير كرده است.

G E N E R A L ™
03-05-09, 18:48
توره هم از پرسپولیس می رود


مرجع خبری پرسپولیس: با پايان ديدارهاي باقيمانده فصل، ابراهيم توره پرسپوليس را ترك خواهد كرد.

توره سنگالي اواسط فصل تصميم به ترك پرسپوليس گرفته بود و حالا كه باشگاه آرفي را جذب كرده و خليلي هم بازگشته ديگر تمايلي به ماندن ندارد. از طرفي نلو وينگادا هم نام او را در ليست بازيكنان مازاد پرسپوليس قرار داده و به همين خاطر است كه توره با چند باشگاه ليگ برتري وارد مذاكره شده. حتي گفته مي‌شود استقلالي‌ها تمايل زيادي به جذب او دارند و البته مدير برنامه‌هاي توره از دريافت چند پيشنهاد خارجي هم خبر مي‌دهد كه بايد ديد چقدر صحت دارد.

G E N E R A L ™
04-05-09, 11:36
آرفی 350 و میرقربانی 260 !


مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان پرسپولیس که خیلی زودتر از دیگر تیم‌ها وارد بازار نقل و انتقالات شده‌اند با بعضی از بازیکنان مذاکره و حتی قرارداد داخلی هم امضا کرده‌اند
از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد آرفی و میرقربانی قرارداد داخلی امضا کرده و به نوعی با مسؤولان این تیم به توافق رسیده‌اند. مبلغ قراردادهای داخلی هم مشخص است.
آرفی 350 میلیون و صابر میرقربانی با مبلغ 260 میلیون به عضویت قرمز‌های پایتخت در می‌آیند. این در حالی است که مدیرعامل پرسپولیس همیشه از سقف 200 میلیونی قراردادهای فصل آینده پرسپولیس صحبت می‌کند اما مبلغ این قراردادها چیز دیگری را نشان می‌دهد. اینکه پرسپولیسی‌ها حاضرند با مبالغ سنگین بازیکنان لیگ برتری را جذب کنند با صحبت‌هایی که در هیات مدیره صورت گرفته منافات دارد یعنی اینکه آنها روی تصمیمات هیات مدیره پا گذاشته‌اند و هیچ اثری از این صحبت‌ها در قراردادهای داخلی بازیکنان جدید وجود ندارد که بی‌شک این مسأله وضعیت دوگانه‌ای را در باشگاه پرسپولیس ظرف روزهای آینده به وجود خواهد آورد

G E N E R A L ™
04-05-09, 11:37
سه امتیاز مجانی در کیسه پرسپولیس


مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس از لغو سفر اين تيم به امارات براي ديدار مقابل الشارجه خبر داد.
عباس انصاري فرد عنوان كرد: در نامه‌اي كه لحظاتي پيش از سوي كنفدراسيون فوتبال آسيا به امور بين الملل ما ارسال شده با انصراف الشارجه امارات از ليگ قهرمانان آسيا موافقت شده است.
وي ادامه داد: در اين نامه آمده است كه الشارجه در ادامه ليگ قهرمان آسيا حضور نخواهد يافت و به اين ترتيب بازي روز چهارشنبه ما برابر اين تيم لغو و با اعلام نتيجه 3 بر صفر؛ 3 امتياز از آن ما شد.

G E N E R A L ™
04-05-09, 11:38
محرومیت سنگین در انتظار الشارجه


مرجع خبری پرسپولیس: معاون بين‌الملل اتحاديه باشگاه‌هاي فوتبال ايران گفت: محروميت‌هاي سنگيني در انتظار باشگاه الشارجه امارات خواهد بود.

مانوسي‌فر درباره كناره‌گيري تيم الشارجه از ليگ قهرمانان آسيا اظهار كرد: الشارجه در حال حاضر در رده دهم ليگ امارات قرار دارد و تصميم اين تيم براي انصراف از ادامه مسابقات در ليگ قهرمانان آسيا به منظور بهبود وضعيتش در ليگ امارات بوده است.

مانوسي فر ادامه داد: اين تصميم باشگاه الشارجه قطعا با واكنش منفي AFC‌ روبرو خواهد شد و به احتمال زياد محروميتي بين دو تا پنج سال به همراه جريمه مالي سنگين انتظار الشارجه را مي‌كشد چرا كه اين تصميم بي‌ترديد از سوي كنفدراسيون فوتبال آسيا قابل قبول نيست.

وي افزود: با توجه به اينكه باشگاه الشارجه از طريق مسابقات حذفي و برتري مقابل نماينده هند به ليگ قهرمانان آسيا راه يافته است شايد AFC در اين زمينه نيز براي نماينده چهارم امارات در فصل آينده محروميتي را در نظر گيرد.

در هر صورت شارجه بدترين راه را انتخاب كرد چرا كه مشخص نيست در ليگ امارات موفق شود و اكنون محروميت و جريمه‌ي سنگيني نيزانتظار اين باشگاه را مي كشد.

مانوسي‌فر ادامه داد: بي‌ترديد كنفدراسيون فوتبال آسيا در اين زمينه به گونه‌اي تصميم‌گيري مي‌كند كه عدالت رعايت شده و ساير تيم‌هاي گروه از جمله پرسپوليس متضرر نشوند. ضمن آنكه شايد هم تيم الشارجه را براي تجديدنظر در تصميمش قانع كنند چرا كه اين اقدام باشگاه الشارجه براي فوتبال امارات هم نتايج مايوس كننده‌اي در پي خواهد داشت.

G E N E R A L ™
06-05-09, 13:03
توافقات اولیه با کاظمیان و معدنچی

مرجع خبری پرسپولیس : به گزارش مرجع خبری پرسپولیس در حالی که مذاکرات مسئولان این باشگاه با سه لژیونر شاغل در امارات آغاز شده ، توافقات اولیه میان مسئولان این باشگاه با جواد کاظمیان و مهرزاد معدنچی حاصل شده است .
باشگاه پرسپولیس هم اکنون مذاکره با سه لژیونر شاغل در امارات به نام های مهرزاد معدنچی ، جواد کاظمیان و ایمان مبعلی را در دستور کار خود قرار داده است که از این بین توافقات اولیه با دو بازیکن سابق این تیم یعنی معدنچی و کاظمیان در حال حصول است . گفته می شود ایمان مبعلی با مسئولان باشگاه استقلال تهران به توافق رسیده ضمن اینکه شایعاتی در خصوص حضور این بازیکن اهوازی در تیم فوتبال استیل آذین که به احتمال فراوان فصل آینده در لیگ برتر حضور خواهد داشت ، منتشر شده است . پیش از این نیز مسئولان باشگاه پرسپولیس نسبت به بازگرداندن دو بازیکن سابق خود به این تیم ابراز تمایل کرده بودند .

G E N E R A L ™
06-05-09, 13:04
رحمتی تمام کرد! نیکبخت رفتنی شد

مرجع خبری پرسپولیس : نیکبخت، واعظی و سپهر مازادهای پرسپولیس / رحمتی چک گرفت، حمودی و آل نعمه می‌آیند
اینکه برخلاف همیشه و به جای عقب ماندن از قافله این بار مدیران پرسپولیس برای به رونق انداختن بازار نقل و انتقالات پیشقدم شده‌اند، یعنی که همین روزها باید منتظر خداحافظی ستاره‌های سرخ باشیم
ورود پرسپولیسی‌ها به بازار نقل و انتقالات در حالی صورت گرفت که آنها برای حفظ ستاره‌های امروزشان چاره‌ای نیندیشیده بودند. البته پیش از آن صحبت‌هایی شده بود و در میان تمام اختلافات، تنها تمدید قرارداد بازیکنانی چون کریم باقری، علی کریمی، محسن خلیلی، پژمان نوری، رحمان رضایی و ایوان پتروویچ بود که مدیران باشگاه را بالاخره به یک اتفاق نظر رساند.
اینها قرار است تحت هر شرایطی، حفظ شوند. زارع، محمد و شیری هم که یک فصل دیگر قرارداد دارند و خیال باشگاه از بابت آنها راحت است. به این جمع قرار است بازیکنان دیگری هم اضافه شوند. لیست همان لیست‌ قبلی است و رحمتی، آرفی، حمودی، آل‌نعمه، عقیلی، اشجاری و بائو بازیکنان مورد نظر پرسپولیس.
در واقع آنها طوری چشم مدیران را گرفته‌اند که دیگر در باشگاه کسی خواهان ماندن بادامکی، منصوری، توره، حیدری، حقیقی، عبدی، خیرخواه، آتسوی و حتی نیکبخت نیست و این چند سرخپوش شاید فقط تا دو سه هفته دیگر میهمان پرسپولیس باشند. برای جایگزینی آنها هم فعلا با آرفی و بائو قراردادهایی دو ساله بسته شده و با آل نعمه هم به توافق رسیده اند و همین روزها او هم برای امضای قرارداد به تهران می‌آید.
توافقات نهایی با حمودی هم از مدت‌ها قبل انجام شده و اگر تا امروز قراردادی به امضا نرسیده به خاطر توصیه‌هایی است که مدیر برنامه‌های این بازیکن به او داشته و خواسته شد برای حضور در پرسپولیس عجله نکند. آن طرف، هادی عقیلی بابت نیمکت‌نشینی‌های آن سال‌ها هنوز دلخور است و فعلا نتوانسته برای سرخپوش شدن دوباره، با خودش کنار بیاید.
ماجرای سیدمهدی رحمتی و حضورش در پرسپولیس اما با همه فرق می‌کند. خودش گفته
که برای فصل تازه تصمیمی نگرفته و مدیرعامل پرسپولیس هم در ادامه پنهان کاری‌هایش تأکید دارد که مذاکره دوباره‌ای با این دروازه‌بان صورت نگرفته. حال آنکه نزدیکان رحمتی خبر می‌دهند که او نزدیک به سه ماه قبل با پرسپولیسی‌ها به توافق رسیده. قرارداد داخلی یک ساله‌اش را امضا کرده و حتی چک اولش را هم از حسین هدایتی گرفته!
حضور او به خودی خود تغییرات تازه‌ای را رقم می‌زند. همین ابتدای فصل هم به خاطر رقابت‌ با رحمتی بود که مهدی واعظی حاضر شد قراردادش را تمدید کند اما بدون شک دروازه‌بان همیشه معترض همان طور که یکی دو هفته قبل گفته بود این بار پرسپولیس را ترک خواهد کرد. به ویژه که باشگاه و مدیرانش هم نظر چندان مثبتی روی او ندارند و ادامه همکاری و تمدید قرارداد با میثاق معمارزاده را ترجیح می دهند. در واقع میثاق تنها دروازه‌بانی است – از جمع دروازه‌بان‌های فعلی- که باشگاه تصمیم به تمدید قراردادش گرفته و با حضور او و رحمتی دیگر نیازی به مهدی واعظی و علیرضا حقیقی نیست. البته به شرطی که حقیقی دیگر به نفر سوم بودن قناعت نکند و مثل واعظی، او هم تصمیم به رفتن بگیرد.
در این میان، موضوعی هست که تأثیرش در یارگیری‌های پرسپولیس را نمی‌شود نادیده گرفت و آن اختلافات مدیریتی است. کمیته سه نفره نقل و انتقالات باشگاه که قرار بود متشکل از انصاری‌فرد، فرخزادی و آخوندی باشد و وعده‌اش را داده بودند، هنوز تشکیل نشده.
مدیرعامل و هیات مدیره هم به تکروی‌هایشان در دو مسیر متفاوت مشغولند و درباره لیست خرید باشگاه، کوچکترین توافق میان آنها دیده نمی‌شود و هر کدام با هر بازیکنی که دوست دارند و هر طور دلشان می‌خواهد مشغول مذاکره‌اند و بالاخره اینکه همین اختلافات شاید دلیلی شود برای اینکه پرسپولیس با همان سرعتی که قدم به بازار نقل و انتقالات گذاشت، حذفی نابه‌ هنگام از این گردونه داشته باشد

G E N E R A L ™
06-05-09, 13:05
آرفی : پرسپولیس مثل بارسلوناست !

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت : پرسپولیس در ایران مثل بارسلوناست !
در حالي كه فصل نقل و انتقالات هنوز شروع نشده، عباس انصاري‌فرد، مديرعامل باشگاه پرسپوليس شروع به مذاكره با بازيكنان مختلف كرده تا آنها را پرسپوليسي كند. در بين بازيكناني كه انصاري‌فرد قول قرمزپوش شدن را از آنها گرفته اشپيتيم آرفي خريد ويژه‌اي است. مهاجم آلمانی( کوزوویی الاصل) و گلزن فصل گذشته پيام در شرايطي در يك توليدي ورزشي با لباس پرسپوليس عكس گرفت كه همه انتظار داشتند او راهي استقلال شود اما دلارهاي بيشتر او را پرسپوليسي كرد. البته هنوز قرارداد او با پرسپوليس رسمي نشده و گويا اين وسط مشكلاتي وجود دارد. اينطور كه به نظر مي‌رسد آرفي بايد 22 ميليون تومان ماليات به اداره دارايي پرداخت كند تا بتواند مجوز كارش در ايران را تمديد كند، موضوعي كه اشپيتيم را ناراحت كرده است. او كه ديروز براي تعطيلات راهي آلمان شد، مي‌گويد
:«واقعا نمي‌دانم چه بگويم. اين مشكلي است كه بين من و باشگاه پيام وجود دارد. در طول يك سالي كه در پيام بودم فقط با اين تيم در مورد مسايل مالي مشكل داشتم.»

pnnc : الان كه ديگر مشكل مالي هم نبايد داشته باشي، چون پرسپوليس رقم خوبي به تو پرداخت خواهد كرد ؟
نمي‌دانم چرا شما خبرنگاران ايراني اينقدر دنبال اين هستيد كه مبلغ قرارداد بازيكنان را بدانيد در آلمان اصلا از اين خبرها نيست و آنجا مي‌دانند كه اين مساله يك موضوع شخصي است.

pnnc : به هر حال روزنامه‌هاي زيادي در مورد رقم قرارداد تو با پرسپوليس خبر نوشتند. مي‌گويند تو براي دو سال 700 هزار يورو از اين تيم مي‌گيري ؟
اگر اينطوري است اصلا تو بنويس كه من براي يك سال 5/1 ميليون دلار مي‌گيرم؛ رقمي كه واقعيت ندارد. به نظرم آنهايي كه هيچ چيزي در مورد رقم قرارداد من با پرسپوليس نمي‌دانند بهتر است چيزي در مورد اين موضوع ننويسند.
pnnc : جلسه با مديرعامل پرسپوليس چطور بود ؟

خيلي خوب. مطمئن باش اگر احساس خوبي نسبت به اين جلسه و پرسپوليس نداشتم، اصلا زير برگه قرارداد را امضا نمي‌كردم. به نظرم مديرعامل پرسپوليس انسان صادقي است.
pnnc : قبل از اينكه تو با پرسپوليس قرارداد داخلي امضا كني، خيلي‌ها منتظر بودند كه تو با پيراهن استقلال عكس بگيري، اما چنين اتفاقي نيفتاد.

واقعيش اين است كه من به باشگاه استقلال رفتم با مديرعامل اين باشگاه جلسه گذاشتم. آنها شرايط و رقم مورد نظرشان را مطرح كردند و مديرعامل اين تيم گفت اگر باشگاه ديگري يك دلار بيشتر از ما به تو پيشنهاد داد برو با آنها قرارداد ببند. خب پرسپوليس پول بيشتري از استقلال به من مي‌داد و به همين دليل با پرسپوليس قرارداد بستم.
pnnc : گويا چند روز قبل مدعي شدي كه پرسپوليس، بارسلوناست ؟

فكر نكنم حرف اشتباهي زده باشم. من گفتم پرسپوليس بارسلوناي ايران است، نه بارسلوناي آسيا يا دنيا. حتما مي‌دانيد كه بارسا طرفداران زيادي دارد و پرسپوليس هم در اين قضيه مثل بارسلوناست؛ ضمن اينكه آنها بهترين بازيكن حال حاضر ايران يعني علي كريمي را هم در اختيار دارند.
pnnc : مشكلي با ترافيك خط حمله پرسپوليس نداري؟

اصلا. من هيچ ترسي از رقابت با ديگران ندارم ضمن آنكه اگر به استقلال هم مي‌رفتم بايد با مهاجمان اين تيم رقابت مي‌كردم.
pnnc : فكر مي‌كني با چه مهاجمي در پرسپوليس راحت‌تر باشي؟

اين وظيفه مربي است كه براي من مكمل خوبي پيدا كند نه من.
pnnc : حالا با پرسپوليس چه اهدافي داري؟

دوست دارم با پرسپوليس قهرمان آسيا شوم به نظرم امسال اين تيم مي‌تواند قهرمان جام حذفي شود و دوباره در ليگ قهرمانان آسيا باشد.

G E N E R A L ™
06-05-09, 13:05
باشگاه پرسپوليس خواستار دريافت غرامت از الشارجه امارات شد

مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپوليس صبح امروز در نامه‌اي به فدراسيون فوتبال خواستار دريافت غرامت از باشگاه الشارجه امارات شد.
عباس انصاري فرد، مديرعامل باشگاه پرسپوليس امروز در نامه‌اي به فدراسيون فوتبال درخواست كرد تا با ارسال نامه‌اي به AFC در خصوص لغو بازي با الشارجه امارات درخواست غرامت شود.
انصاري فرد در اين نامه پرداخت هزينه‌هايي همچون بليت هواپيما، اسپانسر پرسپوليس در بازي با الشارجه و ... را در 5 بند درخواست كرد.
بازي پرسپوليس و الشارجه امارات به دليل كناره‌گيري تيم اماراتي لغو شد.

G E N E R A L ™
06-05-09, 13:09
پیشنهاد 4باشگاه اروپایی برای همکاری با پیروزی


باشگاه پیروزی از چهار باشگاه از اسپانیا ، آلمان ، ترکیه و ایتالیا پیشنهادهایی دارد تا در خصوص مسائل مختلف ورزشی همکاری کند.
این پیشنهادها برای برگزاری دیدارهای دوستانه ، حضور در کلاس های حرفه‌ای ویژه مدیران عامل و جذب بازیکنان است.
انصاری فرد گفت:این پیشنهادها از تیم های باشگاهی 4 کشور اروپایی است که نام آنها به زودی اعلام خواهد شد.
وی افزود :هم اکنون درحال رایزنی هستیم تا درصورت فراهم شدن شرایط لازم در زمان مناسب با سفر به این کشورها مقدمات کار را فراهم کنیم.
88/2/15

G E N E R A L ™
09-05-09, 16:56
پترويچ: مى جنگيم تا قهرمان جام حذفى شويم

مرجع خبری پرسپولیس : در شرايطى كه اتفاقات و حوادث دور و اطراف پرسپوليس و باشگاه زياد است اكثر قريب به اتفاق بازيكنان به نوعى با استفاده از حرفه اى گرى اصلاً وارد اين مسائل نمى شوند و با تمام حواس خود را به تمرين و حضور مؤثر در مستطيل سبز معطوف كرده اند. يكى از نفرات ايوان پترويچ مرد موبورسرخپوشان است كه پس از چند بازى وقفه در حضور در تركيب اصلى پرسپوليس بازگشت خوبى به تركيب ۱۱ نفره سرخ ها داشته است. ايوان پترويچ در پاسخ به سؤالات مطرح شده از سوى ما چنين گفت:
pnnc • از آخرين وضعيت پرسپوليس كمى برايمان صحبت مى كنى؟
- شرايط خوبى است. بعد از اينكه سفرمان به امارات لغو شد برنامه هاى تمرينى مان را در تهران دنبال كرديم و چند روز بيشتر براى بازى با پاس برنامه تمرين را مرور كرديم تا با آمادگى صددرصد براى شكست دادن اين تيم به همدان سفر كنيم.

pnnc • لابلاى حرفهايت از عدم سفر به امارات و لغو بازى با شارجه صحبت كردى. خيلى ها معتقدند اين مسأله به نفع پرسپوليس تمام شد. تو چه نظرى داری؟

- خودم خيلى دوست داشتم حتماً در امارات مقابل الشارجه بازى مى كردم علتش هم اين است كه مى خواستيم اولين پيروزى خارج از خانه مان را در آسيا كسب مى كرديم اما به هر حال اين اتفاق رخ نداد و حيف شد كه اين سفرمان كنسل شد.

pnnc • و اينكه فكر مى كنى حتماً اين بازى در صورت انجام با برد پرسپوليس همراه مى شد؟

- قطعاً. ما روز به روز بهتر مى شويم و با ۲ پيروزى در جام حذفى و پاك شدن خاطره تلخ بازى عجيبمان در قطر مطمئن بودم با پيروزى و هر ۳ امتياز بازمى گشتيم.

pnnc • با انصراف الشارجه و پيروزى الشباب مقابل الغرافه صعود پرسپوليس حتمى شد و ديگر نتيجه بازى مستقيم مقابل الشباب زياد مهم نيست؟
- درست است كه ما صعود كرديم اما در بازى آخر هم برنامه داريم ما بايد با اقتدار و قدرت كامل به عنوان تيم اول به مرحله بعد برويم و اين مسأله در صورت پيروزى ما مقابل الشباب امكان پذير است ما بايد قدرتمان را به رخ حريفمان در مرحله بعدى بكشانيم.

pnnc • برويم سراغ بازى با پاس، ديدارى كه يك قدم ديگر پرسپوليس را به قهرمانى نزديك تر مى كند. فكر مى كنى پاس هم مثل سپاهان، مقابل پرسپوليس شكست بخورد و حذف شود؟
- تيم پاس يك تيم خوب و جنگنده است. به نظر من آنها مربى خوبى چون وينكو بگوويچ دارند. مربى كه پرسپوليس را خوب مى شناسد. مسأله ديگر كه براى اين بازى جالب است، ميزبانى حريف ما مى باشد. آنها در ليگ هم در شهر خودشان، مقابل ما خيلى خوب و جنگنده ظاهر شدند و اگر آمار بازى هاى اين تيم در ديدارهاى خانگى را مرور كنيم متوجه مى شويم پاس، در بازى هاى خانگى مقابل كمتر تيمى شكست خورده اما با وجود همه اين مسائل ما هم به اندازه كافى قدرت داريم تا اين تيم را در خانه شكست دهيم و به مرحله بعدى صعود كنيم.

pnnc • پيش بينى ات از نتيجه اين بازى چيست؟
- ما مى جنگيم تا پيروز شويم. از دقيقه يك تا ۹۰ برنامه داريم. هر چند كه پيش بينى كردن خيلى سخت است و نمى توان فوتبال و اتفاقات عجيب و غريب آن را پيش بينى كرد اما هر چقدر آنها قدرت دارند ما دو برابر آنها تلاش مى كنيم. پرسپوليس براى كسب قهرمانى و سهميه آسيايى مى جنگند و بايد با پيروزى از زمين بيرون بياييم. مطمئن باشيد آنقدر مى جنگيم تا قهرمان جام حذفى شويم.

pnnc • به پايان قراردادات با پرسپوليس زمانى نمانده و خيلى ها دوست دارند بدانند ايوان پترويچ براى فصل بعد خود چه برنامه اى دارد؟
- فعلاً كه تمام حواس و فكرم روى بازى هاى باقى مانده در جام حذفى و ليگ آسياست و صحبت خاصى هم ندارم اما پس از بازى ها، فكرهايم را خواهم كرد و پيشنهادات را مورد بررسى قرار مى دهم اما اولويت اول من با پرسپوليس است. فعلاً هيچ چيز معلوم نيست اما براى فصل بعد اول با پرسپوليس صحبت مى كنم و بعد از آن اگر شرايط فراهم نبود، تصميم جديد را اعلام خواهم كرد

G E N E R A L ™
09-05-09, 16:57
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به احتمال فراوان در پرسپوليس مي‌مانم چون در اين باره با انصاري فرد گفت‌وگو كردم.


Only the registered members can see the link



ابراهيم توره اظهار داشت: پرسپوليس تيم بزرگي است و من دوست دارم دوباره در خدمت اين تيم باشم به همين دليل مذاكراتي با انصاري فرد داشته‌ام تا به احتمال پيراهن قرمز را در فصل آينده دوباره بر تن كنم.
وي افزود: شايد سال اول دچار مشكلاتي شده باشم اما با اين تجربه در صورتي كه فصل بعد در پرسپوليس باشم به دنبال آقاي گلي هستم.
توره در خصوص بازي مقابل روز يكشنبه برابر پاس همدان در جام حذفي خاطرنشان كرد: ‌ديدار سختي داريم. همه دوست داريم كه يك جام را كسب كنيم. من خاطرات خوشي از گلزني در همدان دارم و بازهم براي گلزني به اين استان مي‌روم.
اين مهاجم در خصوص ليگ قهرمانان آسيا گفت: صعود به مرحله بعد حقمان بود و در بازي هاي آينده بهتر ظاهر خواهيم شد. معتقدم پرسپوليس يكي از هجومي‌ترين تيم‌هاي آسيايي است و براي هر حريفي مي‌تواند برنامه‌هاي ويژه‌اي داشته باشد. براي ما فرقي ندارد كه در بازي‌هاي آينده ميهمان يا ميزبان باشيم.

G E N E R A L ™
16-05-09, 09:09
اميرحسين صادقي هم پرسپوليسي شد

مرجع خبری پرسپولیس : اميرحسين صادقي هم پرسپوليسي شد
اميرحسين صادقي با پرسپوليسي‌ها تمديد كرد. درست در شرايطي كه اختلافات مديريتي در باشگاه پرسپوليس بالا گرفته بود، دفاع وسط استقلالي مس كرمان دور از تمام اين جنجال‌ها در خارج از باشگاه آخرين حرف‌هايش را زد و شرايط پرسپوليسي‌ها را هم شنيد. نتيجه مذاكرات دو روزه هم مثبت بود. صادقي ديروز پاي قرارداد داخلي را براي دو سال با پرسپوليسي‌ها امضا كرد. نام اين بازيكن در همان ليستي ثبت شده بود كه عباس انصاري‌فرد به عنوان ليست نفرات مورد نياز باشگاه از آن اسم برده بود. چندي پيش پرسپوليسي‌ها پيشنهادشان را با اين بازيكن در ميان گذاشتند، همان موقع مذاكره با اميرحسين صادقي از طرف باشگاه تاييد شد اما انتقادات از مديرعامل به خاطر مذاكره با نفراتي كه در حد و اندازه‌هاي پرسپوليس نيستند، صحبت با مدافع مس را نيمه‌تمام گذاشت ولي حالا خبر مي‌رسد كه صادقي براي دو سال با پرسپوليسي‌ها توافق كرده.
اين بار هم مدير توليدي حصاري به عنوان مسوول نقل و انتقالات پرسپوليس وارد عمل شده است. مديرعامل با همان تدابيري كه براي جذب اشپيتيم آرفي، مهاجم آلبانيايي داشت، اين بار هم همه چيز را به حصاري سپرد. انصاري‌فرد بعد از عقد قرارداد داخلي با آرفي رسما اعلام كرد كه حصاري به عنوان يك مدير ورزشي و دوست قديمي كه سال‌ها با باشگاه پرسپوليس همكاري كرده، مسووليت نقل و انتقالات را برعهده دارد. مذاكره حصاري با اميرحسين صادقي از روز سه‌شنبه شروع شد. همه چيز خوب پيش رفت و شرط و شروطي هم در كار نبود ديروز با حضور مديرعامل، دفاع وسط مس كرمان پاي قرارداد داخلي را امضا كرد تا مثل اشپيتيم آرفي بي سر و صدا نامش در ليست بازيكنان جديد ثبت شود. البته به شرطي كه مثل ميثم بائو و صابر ميرقرباني پرسپوليسي شدن اين بازيكن تكذيب نشود.
گفته مي‌شد پرسپوليسي‌ها با اين دو نفر هم قرارداد داخلي امضا كردند، باشگاه هم تاييد كرد اما
انتقادات اعضاي هيات مديره نسبت به اين موضوع و مطرح شدن اين مسائل كه اين نفرات در حد و اندازه‌هاي پرسپوليس نيستند كار را تا آنجا پيش برد كه مديرعامل هم توافق و امضاي قرارداد با بائو و ميرقرباني را تكذيب كند و فقط از آرفي به عنوان تنها يار جديد سرخپوشان اسم ببرد.
بعد از آن اتفاقات در جلسه هيات مديره مقرر شد كه جذب نفرات با تاييد كميته سه نفره‌اي باشد كه انصاري‌فرد، فرخزادي و آخوندي اعضاي آن بودند. در واقع چون بائو و ميرقرباني مورد تاييد دو عضو ديگر نبودند نامشان از ليست خارج شد حتي پرسپوليسي‌ها مدعي شدند كه قراردادي در كار نبوده است. همان موقع نوشتيم برخلاف هميشه كه بازيكنان به قراردادهاي داخلي پايبند نمي‌مانند و با تيم‌هاي ديگر وارد مذاكره مي‌شوند، پرسپوليسي‌ها به خريدهاي خود پشت پا زدند و سنت شكني كردند اما حالا حصاري مسوول نقل و انتقالات پرسپوليس ميثم بائو را مثل آرفي بازيكن پرسپوليس مي‌داند. با اين حساب در ليست نفرات جديد نام سه بازيكن ثبت مي‌شود؛ آرفي، بائو و اميرحسين صادقي كه هر كدام پاي قرارداد دو ساله‌شان را امضا زدند. بايد ديد با مطرح شدن اين موضوع در شرايطي كه اختلافات مديريتي بالا گرفته و شرايط با قبل زمين تا آسمان فرق دارد، اعضاي هيات مديره باشگاه موضع‌گيري‌شان چگونه خواهد بود. آيا اين بار هم خريد جديد سرخپوشان رد مي‌شود يا بازگشت صادقي به پايتخت اين بار محقق مي‌شود

G E N E R A L ™
17-05-09, 10:04
عقيلى: پرسپوليسى ها مرا براى فصل آينده مى خواهند

مرجع خبری پرسپولیس : بعد از بازى با الاتفاق مذاكره مى كنم / عقيلى: پرسپوليسى ها مرا براى فصل آينده مى خواهند

هادى عقيلى مدافع تيم سپاهان با چند پيشنهاد جديد از سوى چند تيم ليگ برترى مواجه شده است.وى در خصوص حضور در يك تيم جديد اظهار داشت: از طرف باشگاه پرسپوليس و يك تيم ديگر با من صحبت هايى انجام شده است اما فعلاً پاسخى به آنها ندادم. او در ادامه افزود: به دليل درگيرى با ديدار با الاتفاق فعلاً مذاكره اى با پرسپوليس نداشتم. قرارداد من با سپاهان پايان يافته و احتمال اينكه از سپاهان جدا شوم زياد است. عقيلى در پايان خاطرنشان ساخت: سال قبل هم پرسپوليسى ها خواهان حضورم بودند اما مذاكره را دير با من انجام دادند به هرحال اگر قرار باشد به اين تيم بروم نياز به انجام مذاكره مستقيم و قبول شدن شرايط ۲ طرف است

G E N E R A L ™
17-05-09, 10:05
باقری : از پرسپولیس نمی روم

مرجع خبری پرسپولیس : كريم باقري درباره‌ي وضعيت خود اظهار كرد: به لطف خدا شرايط بهتري را پيدا كرده‌ام و از امروز تمرينات خود را با وزنه زدن آغاز مي‌كنم. اميدوارم كه بتوانم از زمان آغاز دور دوم تمرين‌هاي تيم ملي فوتبال در اين تمرين‌ها شركت كنم.
وي درباره‌ي ترك پرسپوليس نيز گفت: من نگفته‌ام كه ديگر براي پرسپوليس بازي نمي كنم بلكه عنوان كردم فعلا نمي‌توانم براي پرسپوليس به ميدان بروم و بحث عدم تمايلم در ميان نبوده است. اين صحبت تنها مربوط به همين فصل است كه پايان يافته و من براي سال آينده با باشگاه پرسپوليس قرارداد دارم و براي ادامه‌ي همكاري هم با مسوولان باشگاه صحبت خواهم كرد.
كريم باقري درباره‌ي وضعيت تيم فوتبال پرسپوليس نيز گفت: در هر صورت فصلي كه گذشت براي پرسپوليس به هيچ عنوان خوب نبود. تغييرات بسيار در مديريت و كادر فني رخ داد و درنهايت تيم نتوانست نتايج موفقي بدست آورد. اميدوارم كه ديگر اين مسايل پايان يابد وهمه دست به دست هم دهند تا شرايط تيم بهتر شود. در هر صورت نتايج ما در ليگ هشتم به هيچ عنوان جالب نبود و در ليگ برتر و جام حذفي ناكام مانديم. اكنون تنها اميدمان ليگ قهرمانان آسياست.
كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس تهران درباره‌ي بازي پرسپوليس مقابل الشباب نيز گفت: الشباب تيم بسيار خوبي است و بازيكنان با كيفيتي دارد اما، ما بايد در گروه صدرنشين شويم و تصور مي‌كنم بازيكنان ما مي‌توانند با انگيزه‌ي بالا الشباب را شكست دهند ودر صدر جدول قرار بگيرند.
باقري خاطرنشان كرد:
در هر صورت راه حل خروج پرسپوليس از مشكلات اين است كه واقعا دلسوزان پرسپوليس برنامه‌ي خوبي را تنظيم كنند و حوزه‌ي وظايف هر كسي مشخص باشد. به نظر من نبايد اطراف پرسپوليس اين قدر شلوغ باشد.
وي درباره‌ي وضعيت تيم ملي فوتبال ايران نيز گفت: شانس صعود تيم ملي به بازي مقابل كره شمالي بستگي دارد و صد درصد بايد اين تيم را شكست دهيم. شرايط دشواري براي تيم ملي پيش آمده و اميدوارم مسوولان شرايطي را فراهم كنند كه تيم ايران با بازي‌هاي بهتر نسبت به گذشته راهي جام جهاني شود.

G E N E R A L ™
23-05-09, 12:54
رحمتی بر سر دو راهی پرسپولیس و سپاهان


مرجع خبری پرسپولیس : مگر اینکه او عکس روی جلد و حاشیه های پرسپولیس را بیشتر از پول سپاهان دوست داشته باشد !

توپ پس از برخورد به دست رحمتي به تير دروازه برخورد كرد و در بازگشت به پشت سرش خورد و به شكلي كاملا خنده‌دار وارد دروازه تيم سپاهان شد تا العيني‌ها از اين گل زيبا و مفرح به وجد بيايند. آن سال مهدي رحمتي خاطرات خوشي را از اصفهان با خود به همراه داشت. با اين وجود همان كه بعدها در برنامه نود اين صحنه گل و صحنه‌هاي مشابه آن در تيم استقلال بارها به تماشاي عموم گذاشته شد تا به سوژه‌اي براي دست انداختنش توسط عادل فردوسي‌پور تبديل شود، توانست دروازه تيم ملي را دو قبضه از آن خود كند و امروز به عنوان گرانقيمت‌ترين دروازه‌بان ايراني بار ديگر مدنظر همان تيم اصفهاني‌ است. هر چند كه حرف از پرسپوليسي شدن مهدي هم به گوش مي‌رسد اما اين قول امير قلعه‌نويي به رحمتي كه «بالاخره تو را به تيم خودم مي‌آورم» هم هنوز پابرجاست و رحمتي نيز با يك حساب دو دو تا چهار تا مي‌داند رسيدن به سطح طلايي (اول) فوتبال ايران در كنار قلعه‌نويي و ساكت به مراتب تحقق يافتني‌تر است تا پيوستن به تيمي كه مديرعاملش (عباس انصاري‌فرد) از فرداي خود مطلع نيست و سرمربي‌اش (وينگادا) هم همچنين .

علاوه بر آن اگر رحمتي به فكر دريافت مبالغ آنچناني (يا حتي‌المعقول) هم باشد، نبايد در باشگاه مقروض پرسپوليس به دنبال آن بگردد و باز هم سپاهان از اين لحاظ نه بدهي ميلياردي دارد و نه دستش براي پول دادن مي‌لرزد. روز گذشته و پس از انتشار مصاحبه طالب‌لو در نشريات ورزشي مشخص شد بحث نماندن او در استقلال و رفتنش به سپاهان (به قول خود وحيد) در حد يك شوخي بوده و طالب‌لو بيرون از استقلال تمام مي‌شود. فقط مانده ok قلعه‌نويي و موافقت ساكت كه با عباس محمدي و رحمان احمدي (دو دروازه‌بان اصلي سپاهان در فصل هشتم) روزهاي سختي (توام با دلهره) را پشت سر گذاشت مگر! مگر اينكه رحمتي بخواهد قيد بزرگي كردن كنار اين تيم قوي را زده و به عشق حاشيه‌هاي فوتبال و عكس روي جلد پيراهن سرخ را بر تن كند كه آن هم براي خود عالمي دارد.

Ramin_Zero1818
27-05-09, 19:23
اینم از پرسپولیس...
اینام بازیکنن...
این مربیه آخه...
اح.. بازیکن مصدو رو می فرسته تو 1 دقیقه بعد مصدوم میشه...
اون منصوری سالمه بازی بلد نیست...
واقعا برای اونایی که دارن پرسپولیس رو اداره میکنن متاسفم...

Ramin_Zero1818
29-05-09, 19:22
سامانه پیام کوتاه باشگاه پرسپولیس برای ارتباط بیشتر با هواداران راه اندازی شد

.به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در راستای ارتباط بیشتر با هواداران، سامانه پیام کوتاه (SMS) اختصاصی به شماره 20005100 را راه‌اندازی کرد.
با این سامانه هواداران می‌توانند پیام‌های خود را برای باشگاه ارسال نمایند. همچنین باشگاه پیام‌های خود برای هواداران را از طریق این شماره ارسال خواهد کرد.

murizaki_2000
31-05-09, 14:15
با قراردادي 2 ساله
مدافع اسبق استقلال، پرسپوليسي شد
خبرگزاري فارس: مدافع اسبق تيم فوتبال استقلال تهران به پرسپوليس پيوست.

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، اميرحسين صادقي مدافع فصل پيش مس كرمان با عقد قراردادي دوساله به تيم فوتبال پرسپوليس پيوست.
صادقي سابقه حضور در استقلال تهران را نيز دارد.

murizaki_2000
31-05-09, 14:15
بائو با پرسپوليس 2 ساله بست
خبرگزاري فارس: هافبك تيم فوتبال ابومسلم با عقد قراردادي 2 ساله به پرسپوليس پيوست.

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، ميثم بائو هافبك ابومسلم قرارداد 2 ساله اي با پرسپوليس منعقد كرد.
بائو در فصل قبل 10 گل براي ابومسلم به ثمر رساند.

murizaki_2000
31-05-09, 14:19
با قراردادي 2 ساله
شكوري به پرسپوليس پيوست
خبرگزاري فارس: مدافع فصل گذشته تيم فوتبال پيام مشهد با قراردادي 2 ساله به پرسپوليس پيوست.

به گزارش خبرگزاري فارس، ابراهيم شكوري با پرسپوليس قرارداد 2 ساله اي بست تا در نهمين دوره ليگ برتر اين تيم را همراهي كند. وي سابقه حضور در سايپا را نيز دارد.

murizaki_2000
31-05-09, 14:19
با قراردادي 2 ساله
شيت رضايي به پرسپوليس بازگشت
خبرگزاري فارس: مدافع تيم فوتبال صباي قم با پرسپوليس قرارداد بست.

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، شيث رضايي مدافع سابق پرسپوليس با امضاي قراردادي 2 ساله به اين تيم بازگشت.
شيث كه سابقه حضور چند ساله در پرسپوليس را دارد سال گذشته در صباي قم توپ مي زد.

MVP
02-06-09, 00:03
ببینم بالاخره وینگادا رفت یا هنوز هست ؟

Ramin_Zero1818
03-06-09, 19:04
رفته به سلامتي...

Ramin_Zero1818
22-07-09, 17:24
اينم از سرمربي جديد...




Only the registered members can see the link
زلاتکو کرانیکار مهاجم سابق دینامو زاگرب و تیم ملی یوگسلاوی و سرمربی سابق تیم ملی کرواسی هدایت سرخپوشان در لیگ نهم را برعهده گرفت.
به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، عباس انصاری‌فرد در گفت و گوی اختصاصی با سایت باشگاه اعلام کرد پس از مذاکرات فراوان سرانجام زلاتکو کرانیکار گلزن سابق دینامو زاگرب و تیم ملی یوگسلاوی و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کراوسی هدایت تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ نهم را بر عهده گرفت.

زلاتکو کرانیکار متولد 19 نوامبر 1956 در زاگرب کرواسی است. کرانیکار که از بازیکنان افسانه‌ای تیم دینامو زاگرب بود از اوائل دهه 90 وارد عرصه مربی‌گری شد. وی در سال 1994 هدایت تیم فوتبال کرواسی زاگرب یکی از تیم‌های پرطرفدار کرواسی را برعهده گرفت و موفق شد در همان فصل اول این تیم را به مقام قهرمانی لیگ و جام حذفی برساند. وی سپس به اتریش رفته و هدایت تیم اف سی لینتس را برعهده گرفت ولی با توجه به پیشنهادات فراوان در کشورش بازهم به کرواسی برگشته و در سال 1998 موفق شد مجدداً تیم فوتبال کرواسی زاگرب را قهرمان لیگ و حذفی این کشور کند. وی برای یک فصل به مصر رفته و پس از آن به مدت یک فصل در یک تیم اسلونی مربی گری کرد ولی بازهم با توجه پیشنهادات فراوان کشورش به کرواسی بازگشت و موفق شد با تیم دیگر مطرح پایتخت ان اچ زاگرب به مقام قهرمانی برسد.
بعد از نمایش ناموفق تیم ملی کرواسی در راه مسابقات جام ملت‌های 2004 اروپا کرانیکار به عنوان سرمربی تیم ملی کرواسی انتخاب شد و موفق شد این تیم را به مرحله نهائی مسابقات جام جهانی 2006 آلمان برساند.
کرانیکار سپس به مدت یک سال هدایت تیم فوتبال الشعب امارات را در زمانی که مهرزاد معدنچی در آن تیم بازی می‌کرد، بر عهده گرفت.
کرانیکار مربی با دیسیپلین و جدیست و طرفدار فوتبال تهاجمی است. فوتبال دوستان حرکات کنار زمین او را در جام جهانی 2006 به خاطر دارند و از این حرکات او به عنوان ویژگی شخصی‌اش یاد می شود. فرزند کرانیکار, نیکو از بازیکنان تیم ملی کرواسی است.

کرانیکار روز پنجشنبه برای دیدار با مدیرعامل و شروع به کار وارد تهران می شود.

Arian.Z
26-07-09, 16:32
لیگ برتر ایران - جام خلیج فارس - دوره نهم - هفته اول
شنبه 15/5/88 ساعت 20:00 ورزشگاه باهنر کرمان
مس کرمان پرسپولیس

G E N E R A L ™
28-07-09, 12:16
انصاري‌فرد: مدير برنامه‌هاي كريمي را به دادگاه مي‌كشانم
خبرگزاري فارس: مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: مديربرنامه‌هاي علي كريمي بايد در دادگاه پاسخگوي كارهايش باشد.



Only the registered members can see the link


عباس انصاري فرد در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس با اشاره به مهلت باشگاه پرسپوليس تا ساعت 24 ديشب براي تمديد قرارداد كريمي عنوان كرد: مهم اين است كه به هواداران بگويم نام پرسپوليس بزرگتر از اسم يك فرد است كه يك مدير برنامه براي او از آلمان تصميم گيري و با اعتبار باشگاه پرسپوليس بازي كند.
وي افزود: مديربرنامه هاي كريمي و هر بازيكن ديگري بايد آرزو داشته باشد تا از درب باشگاه پرسپوليس وارد شود نه اينكه از راه دور بنشيند و با پرسپوليس معامله كند.
انصاري فرد تصريح كرد: براي فوتبال ايران متاسفم كه چنين افرادي همچون مديربرنامه هاي كريمي براي آن تصميم مي گيرند. به همين دليل با پيگيري هايي كه انجام خواهم داد، فاضلي، مدير برنامه كريمي را دادگاهي مي‌كنم. با جديت اين موضوع را پيگيري مي‌كنم و هرگز كوتاه نمي آيم تا كسي از آلمان هوس نكند دلارهايي كه حاصل دست‌رنج ملت شريف ايران است را هدر دهد.
وي خاطرنشان كرد: نمي دانم كريمي چرا با ما مستقيم صحبت نمي كند. من مانده ام كه چه جوابي به هواداران بدهم. كريمي اگر نمي خواست بماند به من مي‌گفت. من به او كمك مي‌كردم تا جاي بهتري برود اما حال كه اين اتفاقات افتاد كريمي بداند پرسپوليس بزرگتر از او است و بعضي ها بايد آنقدر بدوند تا به پيراهن قرمز برسند و قرارداد خود را هر ساله با پرسپوليس تمديد كنند.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس ادامه داد: واسطه هاي مختلفي درباره كريمي با من حرف زدند و اعلام كردند تقريبا همه چيز نهايي است. با اين حال باز هم منتظر بودم اما وقتي ديدم چند نفر مدير برنامه هاي او شدند و فاضلي نيز سر دسته آنها است، ترسيدم.
انصاري فرد اضافه كرد: با اين حال منتظر بودم كريمي به باشگاه بيايد. به خاطر علي پروين روز گذشته از ساعت 8 صبح الي 14 تمام جلسات خودم را منتفي كردم. پروين به من زنگ زد و اعلام كرد كريمي ساعت 11 با من به باشگاه پرسپوليس مي‌آيد اما باز هم اين موضوع منتفي شد. اين مسئله بي احترامي به علي پروين نيز بود.
مديرعامل پرسپوليس درباره اختيارات مدير برنامه هاي كريمي گفت: كريمي يك بار پشت تلفن به من گفت؛ هر وقت مدير برنامه‌هايم زنگ زد قراردادم را امضا مي‌كنم. روز گذشته اعلام كردم پس از امضاي قرارداد با پرسپوليس بايد به كريمي 130 ميليون مي دادم و حالا بايد بگويم او جدا از اين مسئله 150 ميليون تومان پس از چند روز از ما درخواست كرده بود. سئوال اين است كه چرا او تنها 48 ساعت مانده به پايان مهلت نقل و انتقالات اين درخواست را به ما داد؟
وي يادآور شد: بعد از پرداخت اين پول ها در مهر ماه نيز بايد قسط دوم كريمي را مي‌دادم كه 130 ميليون تومان بود. آيا اين روال پرداختي يك باشگاه به بازيكن است؟ طبق مصوبه و روال هر باشگاه، بازيكنان اين تيم 30 درصد از پول خود را در اول فصل، 30 درصد نيم فصل و 40 درصد در آخر فصل دريافت مي كنند، ضمن اينكه ماليات را نيز خودشان بايد پرداخت كنند اما كريمي مي خواست ماليات را هم ما بدهيم.
انصاري فرد ادامه داد: خيلي بد است كه بازيكني با منت و به صورت تحميلي بخواهد به پرسپوليس بيايد حالا هر فردي كه مي خواهد، باشد. من تا وقتي كه هستم زير بار اين كارها براي جذب يك بازيكن نمي‌روم. يك بازيكن نمي تواند براي من و باشگاه پرسپوليس تصميم بگيرد و آقاي مدير برنامه نيز براي پرسپوليس تعيين تكليف كند.
انصاري فرد در خصوص تاكيد اعضاي هيات مديره براي جذب كريمي و نافرماني از مصوبات اعضا گفت: لحظه به لحظه به هيات مديره گزارش دادم. حتي آخرين شرايط كريمي را كه براي من فاكس شد و مورد قبولم نبود را براي آخوندي ارسال كردم تا او با اعضاي هيات مديره مشورت كند.
وي اظهار داشت: من كاملا با مصوبات هيات مديره همسو هستم و حتي حاضر شدم شرايط پرداخت كريمي را با وجودي كه بارها از او خواستم كه با پرسپوليس راه بيايد قبول كنم. حتي از كريمي خواستم به خاطر هواداران در اين تيم بماند و به خواسته هيات مديره احترام بگذارد.
انصاري فرد يادآور شد: پس از اينكه هيات مديره با قرارداد مدير برنامه هاي كريمي مخالفت كرد با فردي كه پسر خاله كريمي بود حرف زدم اما تناقض گويي‌هاي مدير برنامه هاي كريمي اجازه نداد شفاف سازي شود.
مديرعامل پرسپوليس درباره احتمال دخالت سازمان تربيت بدني در جذب كريمي گفت: خيلي خوشحال هستم كه اين سئوال پرسيده شد. وجدانا سازمان تربيت بدني در جذب بازيكن و سرمربي دخالتي نداشت. روزي به ديدار علي آبادي رفتم و از او خواستم كه در موارد مختلف به من فقط مشورت بدهد اما علي آبادي به من گفت من هيچ حرفي نمي‌زنم و از شما كه مدير هستيد در صورت ناكامي جواب مي‌خواهم. اگر من حرف بزنم ديگر شما جوابي نداريد كه به من در روزهاي بد پرسپوليس بدهيد. به همين دليل علي آبادي گفت كه تصميم ها را با تمركز بيشتر بگيريد و موضوع جذب كريمي و سرمربي به من ارتباطي ندارد.
انصاري فرد درباره هزينه هاي زياد براي جذب بازيكن در پرسپوليس تصريح كرد: اكثر هزينه هاي ما طبق روال باشگاه بوده است. ما بازيكني جواني را با 60 ميليون به پرسپوليس آورده‌ايم.
وي درباره حواشي حسين بادامكي گفت: بادامكي حاشيه ها را كنار گذاشته است و با آمادگي بالا و انگيز چند برابر مي‌خواهد ناكامي ها فصل گذشته را جبران كند. مطمئن هستم جوانان ما امسال فقط به فكر قهرماني هستند و در ميدان مسابقه همه چيز را ثابت مي‌كنند تا پرسپوليس 25 نفر مثل كريمي را به مردم نشان دهد.
مدير عامل پرسپوليس در خصوص مشكل مالي برخي از بازيكنان تاكيد كرد: روز گذشته جلسه اي با بازيكنان طلبكار برگزار كردم و هفته آينده قسط اول را به بازيكنان پرداخت مي‌كنم تا با خيال آسوده به كار خود ادامه دهد.
وي افزود: براي هدايتي و كريمي آرزوي موفقيت مي‌كنم و اصلا ناراحت نمي شوم كريمي به استيل آذين برود چون تيم هايي مثل استيل آذين كه از ليگ يك آمده اند مي‌توانند با كيفيت خود فوتبال ليگ برتر را ارتقا دهند.

Ramin_Zero1818
04-08-09, 16:24
لیگ برتر ایران - جام خلیج فارس - دوره نهم - هفته اول
شنبه 15/5/88 ساعت 20:00 ورزشگاه باهنر کرمان
مس کرمان پرسپولیس

تاريخ رو اشتباه زدي گلم...

Mehdi_Full
05-08-09, 23:55
از ترکیب اصلی کسی خبر نداره ؟
نظرتون در مورد مربی جدید چیه ؟

مرسی :1. (23):

Ramin_Zero1818
06-08-09, 13:01
از تركيب خود مربي هم خبر نداره...
ولي مربي درجه 1 هست...
اميدوارم بزارن كار كنه...
و اميدوارم اولين بازي رو ببره...


پرسپوليس

M A H R A D
06-08-09, 15:35
توی بازی اول غایب زیاد داریم.

یه لیست 19 نفره اعلام شده که یک نفرش حذف خواهد شد تا 18 نفره اولیه مشخص بشن:

میثاق معمارزاده، علیرضا حقیقی، سپهر حیدری، مجتبی شیری، نبی باقری‌ها، شیث رضائی، ابراهیم شکوری،
علیرضا محمد، جلال اکبری، مهدی شیری، میثم بائو، غلامحسین بادامکی، هادی نوروزی، مجتبی زارع، اکبرصغیری،
ضیاءالدین نیک نفس، سامان آقا زمانی، حمیدرضا علی عسگر و کریم باقری

به امید موفقیت قرمزها

Mehdi_Full
25-09-09, 23:21
متاسفانه امروز هم به پیکان باختیم :1. (28):
این خبر هم بعد از بازی منتشر شد :

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس, کرانچار فعلاً از کار برکنار شد.

Only the registered members can see the link

زلاتکو کرانچار سرمربی پرسپولیس فعلاً از کار برکنار شد.
به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس, عباس انصاری فرد در گفت و گوی کوتاهی اعلام کرد به دلیل کسب نتایج ضعیف و عدم توجه به مشاوره ها و توصیه های کمتیه فنی زلاتکو کرانچار فعلاً از کار برکنار و فردا در جلسه با کمیته فنی در مورد وضعیت سرمربی گری پرسپولیس تصمیم گیری خواهیم کرد.

منبع (Only the registered members can see the link)

حالا معلوم نیست قبل از بازی دربی کی میخواد مربی پرسپولیس بشه
اما نظر بنده اینه که مربی مقصر نیست :yes:

Armin-N
26-09-09, 14:55
پس از ابقا تا بازي مقابل استقلال
كرانچار: بدشانسي كار من را به اينجا كشانده است

زلاتكو كرانچار پس از شركت در جلسه كميته فني باشگاه پرسپوليس در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس تصريح كرد: من تابع تصميمات مسئولان باشگاه هستم. آنها خوشبختانه شرايط من را تا به الان درك كرده‌اند. من هم اميدوارم پرسپوليس را به روزهاي خوب برسانم.
وي از صحبت كردن درباره بركناري و سپس ابقا در سمت سرمربيگري تا بازي با استقلال خودداري كرد و اظهار داشت: فعلا زياد دوست ندارم صحبت كنم. فقط مي‌گويم بدشانسي كار من را به اينجا كشانده است. سعي مي‌كنم اگر دوباره شانس يار من بود اين مشكلات برطرف شود؛ به همين دليل دربي براي من حساس است.
ديدار پرسپوليس و استقلال 10 مهر برگزار مي‌شود.

G E N E R A L ™
26-09-09, 17:44
سلام

کرانچا تا بازی با استقلال هست.

یکی از بچه ها حرفه قشنگی زد : ما میگیم شاه نمیخوایم نخست وزیر عوض میشه ...

مشکل تیم پرسپولیس به نظر من این سه چیز هست :

مدیر عامل - دروازه بان - عدم وجود بازی ساز

اگه این سه مورد حل بشه پرسپولیس زیری رو میشه.

Ramin_Zero1818
07-10-09, 19:01
۵ بازیكن پرسپولیس خواهان جدایی از این تیم شدند

نبی‌الله باقری‌ها، ابراهیم شكوری، محسن خلیلی، اشپتیم آرفی و علیرضا حقیقی به دلیل نیمكت‌نشینی‌های متعدد در این فصل خواهان جدایی از پرسپولیس در نیم‌فصل لیگ برتر شدند.

این بازیكنان قصد دارند طی چند روز آینده با كاشانی جلسه‌ای را برگزار كنند و رضایتنامه خود را از او بگیرند.

این ۵ بازیكن از هم‌اكنون در حل مذاكره با تیم‌های دیگر هستند تا در صورت صدور رضایتنامه به تیم‌های دیگر بپیوندند.

لازم به ذكر است پرسپولیسی‌ها قصد دارند یكی از مهاجمانشان را به امارات ترانسفر كنند تا مشكلات مالی‌شان را حدودی حل شود.

Ramin_Zero1818
22-10-09, 23:28
اين پرسپوليس مي تركونه...

Actros
29-12-09, 02:20
من که دیگه فوتبال این مملکت و نگاه نمیکنم . همش یعنی دروغ .دیگه پرسپولیس یادم رفته
یه بحث راجه به فوتبال اروپا باز کنین بابا :lol:

Armin-N
29-12-09, 10:43
اه
اصلا از دایی خوشم نمیاد
گند زده شد به پرسپولیس و رفت
اگر هم حتی دیدین پرسپولیس وضعش بهتر شد بدونید 100% قضیه سی ا سیه
چون میخوان دوباره دایی رو محبوب کنن
ممکنه حتی با برد مقابل استقلال بخوان به قهرمان تبدیلش کنن

امروز هم متاسفانه یه خبر فوق العاده بد شنیدم

عقاب آسیا ، احمد رضا عابدزاده که این همه زحمت می کشید واسه تیم رو بیرون کردن
1 روز بعد از اومدن دایی

کلا گند خورد به تیم

اه

Armin-N
29-12-09, 10:49
عابدزاده: رضازاده در كنار گذاشتن من از پرسپوليس نقش داشت

احمدرضا عابدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، اظهار داشت: شب گذشته به من اعلام كردند همراه پرسپوليس نبايد به امارات بروم؛ چون برخي‌ها تصميم گرفتند كه من نباشم.
وي افزود: حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارم كه مي‌توانم از آن يك كتاب بنويسم. اين نتيجه زحمات خالصانه من بود كه فقط بعد از يك روز كه دايي سرمربي مي‌شود من بايد بروم.
عابدزاده ادامه داد: به من بي احترامي شد و حداقل اجازه ندادند مدتي بگذرد و بعد من را كنار بگذارند. اين نشانه حرمت‌شكني تمام عيار در باشگاه پرسپوليس است.

مربي دروازه‌بانان پرسپوليس خاطرنشان كرد: شب گذشته در ديداري به من اعلام شد كه ديگر نبايد باشم اما من مي‌دانم حسين رضازاده نيز در اين كار تاثيرگذار بود. حالا بماند كه چطور و چگونه؛ من اين مورد را گفتم كه همه بدانند در پرسپوليس افراد ديگر نيز تصميم مي‌گيرند.

عابدزاده در ادامه به فارس گفت: فردا در جلسه‌اي با حبيب كاشاني شركت خواهم كرد و بايد در نامه‌اي دلايل كنار گذاشتنم را اعلام كنند. اگر اين اتفاق نيفتد من هم خيلي چيزها را مي‌گويم. اگر آقاياني مثل دايي براي پرسپوليس و تيم ملي زحمت كشيده‌اند من چندين برابر آنها بدنم را در خدمت تيم پرسپوليس و تيم ملي از دست داده‌ام. در فصل جاري نيز در پرسپوليس هيچ‌كس از من ناراضي نبود مخصوصا بازيكنان و دروازه‌بانان چون هميشه مثل يك عاشق دلسوز بودم و در يك بازي پرسپوليس با چهره‌اي خندان و حتي لبخندي ساده بر روي نيمكت ننشستم.

عابدزاده يادآور شد:‌ آقايان با اين كارها من را نمي‌توانند از پرسپوليس دور كنند چون هميشه رنگ قرمز و هوادارانش در قلب من جا دارد. خواهيم ديد با اين تيم به چه مقامي خواهند رسيد و چكار خواهند كرد. آن وقت مي‌توان در مورد من بهتر قضاوت كرد.

Mehdi_Full
03-02-10, 16:24
تبریک به همه هواداران پرسپولیس قهرمان :11()::11():

به نظر من پرسپولیس مخصوصا دایی عالی بود :1. (10):

masoomiyat
03-02-10, 16:34
من هم به نوبه خودم به تمام هوادارن پر طرفدار ترين تيم ايران اين پيروزي رو تبريك ميگم

sadegi
03-02-10, 19:18
فقط کریم باقری

Ramin_Zero1818
03-02-10, 21:08
این عشقه...
-----
فقط پرسپولیس...

baren
19-03-11, 11:54
پرسپولیس برای من همیشه یه تیم دوست داشتنیه نمی دونم چرا نمی تونم بی خیالش شم

Mehdi_Full
04-02-14, 12:33
سلام خدمت دوستان
این تاپیک خیلی وقته که از ایجادش میگذره و واقعا یکی از زیرخاکیهایی هست که نباید خاک بگیره
برای اینکه این تاپیک فعال بشه و از حالت فسیل دربیاد میارمش بالا تا دوستانیکه عاشق پرسپولیس هستند اگر نظر و یا مطلبی دارند داخل تاپیک بزارن تا بقیه استفاده کنند

خب با نتایجی که تو هفته قبل پیش اومد و اکثر تیمها مساوی کردند و باختند و از اونطرف هم پرسپولیس تونست این
سپاهان از خود راضی رو تو آزادی ببره , تونست خودش رو تو جمع مدعیان قهرمانی ببینه و برای هواداران باعث امیدواری دوباره شد

دوستان نظراتشون رو لطفا بگن
تشکر